Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@22:04:15 GMT

یک مدافع استقلالی دیگر در آزمون کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۶۲۵۱

یک مدافع استقلالی دیگر در آزمون کی‌روش

رکنا: نگاه ویژه سرمربی تیم ملی ایران به مدافعان استقلال ادامه پیدا کرده و او این بار یک مدافع میانی دیگر از جمع آبی‌ها به اردوی جدید تیمش فراخوانده است.

یکی از پست‌های که کارلوس کی‌روش طی ماه‌های اخیر و به دلیل مصدومیت بازیکنان تیمش تغییراتی داشته و نفرات جدیدی را در اردوها زیر نظر گرفته، خط دفاعی و به ویژه مدافعان میانی است که حضور استقلالی‌ها در این بین بیشتر از سایر تیم‌ها جلب توجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دلیل مصدومیت پژمان منتظری، در اردوی گذشته تیم ملی روزبه چشمی دعوت و در مسابقات ایران به کار گرفته شد؛ اما در فهرست جدید تیم سید مجید حسینی که یک مدافع میانی دیگر است، حضور دارد و سرمربی تیم ملی او را مورد آزمون قرار داده است.
مجید حسینی که به مدافع میانی ثابت استقلال Esteghlal تبدیل شده و عملکرد کم نقصی ارائه کرده اکنون برای نخستین بار در لیست تیم ملی قرار گرفته و در صورت استفاده از این جایگاه و فرصت، می‌تواند بهترین بهره را ببرد چراکه کی‌روش نشان داده نگاه ویژه به بازیکنان جوان دارد و از سوی دیگر به دنبال آن است تا در خط دفاعی نیز تیم خود را برای جام جهانی تقویت کند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، بازیکن سابق استقلال که سومین فصل بازی در هوادار را تجربه می‌کند و بازوبند کاپیتانی را نیز در اختیار دارد، در هفته‌های گذشته عملکرد خیره کننده‌ای داشته است.

شجاعیان در سال جدید با آمادگی بالا در زمین حاضر می‌شود‌. این هافبک طراح در بازی با فولاد دبل کرد و مقابل گل گهر نیز تک گل پیروزی بخش هوادار را به ثمر رساند. داریوش اگرچه در بازی با پیکان نتوانست گلی بزند اما پاس گل اول هوادار را به زیبایی هرچه تمام‌تر داد و زمینه ساز گل محسن سفیدچغایی شد.

درخشش داریوش شجاعیان در جام حذفی نیز ادامه پیدا کرد و او در دقیقه ۱۰ نخستین گل هواداری‌ها را به ثمر رساند. او در این فصل ۶ گل برای تیمش زده و بهترین فصل حضور در این تیم را سپری می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز