Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم ایران در سالروز سه رخداد مهم از جمله تبعید امام خمینی (ره) ، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنند تا نشان بدهند که در این روز ، تاریخ به ثبت رسیده و به نمادی از استکبار ستیزی در ایران اسلامی تبدیل شده است.
با این نگاه که هر یک از وقایع 13 آبان خود به تنهایی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می روند که می توان از مبارزه با استکبار و مقابله با هر گونه ظلم به عنوان پیامدهای ریشه دار این روز ذکر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون پرورشی آموزش وپرورش مازندران از 13 آبان به عنوان نماد وحدت همگانی برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت که هر ساله در این روز دانش آموزان و فرهنگیان با حضور پرشکوه در راهپیمایی این روز شرکت می کنند .
محمد شعبانی افزود : 13 آبان ، امروز دیگر به نماد استکبارستیزی ملت دلیر ایران در برابر هر گونه یاوه گویی دشمنان مبدل شده است و در این روز شرکت کنندگان در راهپیمایی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می دهند .
وی با اشاره به اهمیت 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی و توطئه های آمریکا در برابر ملت بزرگ ایران و با توجه به روز ملی استکبار ستیزی، روز دانش آموز، روز تبعید حضرت امام و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سخنان ترامپ پیرامون نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری با شکوهتر راهپیمایی امسال به رخ کشیدن اتحاد و همدلی ملت ایران در این برهه زمانی است .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت که سیزدهم آبان امسال ، ملت ایران یکصدا وبا هم شعارهای ضد استکباری را در طول مسیر راهپیمایی سردادند تا با مشت های گره کرده خود خشم وانزجار خود را به هر گونه دخالت و ظلم نشان بدهند .
حجت الاسلام یوسف یوسف پور افزود : سیزده آبان امسال به دلیل هجمه بی ادبانه و دیوانه وار رئیس جمهور آمریکا با حضور پرشورتر مردم رنگ و روی دیگری به خود گرفت
وی ادامه داد : براساس هماهنگی های صورت گرفته راهپیمایی 13 آبان امسال در 45 شهر استان مازندران برگزار شد و مردم به صورت گسترده و پرشور در این راهپیمایی شرکت کردند .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از جمله برنامه های امروز را ساخت پلاکاردهایی با نقشه خلیج فارس توسط دانش آموزان و دانشجویان و سرودن اشعارحماسی در وصف راهپیمایی 13 آبان است .
13 آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذار شد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام ، شهادت دانش آموزان و تبعید امام خمینی (ره) از جمله رویدادهایی است که در این روز رخ داد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • معلمان برای خدمت به علم، در امتداد نهضت امام صادق (ع) حرکت می‌کنند
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت