Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم ملی یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی آمریکا گفت: درود می فرستم به شهدای انقلاب، شهدای ۱۷ شهریور، شهدای مقابله با تهدید های تجزیه طلبانه، شهدای جنگ تحمیلی، شهدا هسته ای، شهدای مدافع حرم و شهدای سال ۷۸  و پس از آن که در جای جای سنگرهای شهید داده ملت ایران، جای پای آمریکا قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع های جانانه ایرانیان در برابر سیاه و سفید، دموکرات و جمهوری خواه، که در دوران چند قطبی و تک قطبی آمریکا، از ملت ایران به چشم خورده و این خون ها تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ۱۳ آبان امسال متفاوت تر و قوی تر از گذشته صحنه اعتراض علیه سیاست های ضد ملت ایرانی ترامپ، مردم ایران را به خیابان های کشیده است، خوب می دانیم ۱۳ آبان ۵۸ اولین روز علنی و آشکار شدن اقدامات فعال آمریکا و خباثت آمیز تر شدن اقدامات آمریکا علیه ملت و جمهوری اسلامی نبوده و نیست، تا زمانی که ملت ایران حسینی است آنها دست از شرارت ها بر نخواهند داشت.

شمخانی با بیان اینکه ملت ایران رکورد دار ناکام کردن توطئه های آمریکایی ها در ذهن جهانیان و مسلمانان است، اظهار داشت: دخالت آمریکا پیش از ۱۳ آبان برای فرصت سوزی علیه مردم ایران، هم در کودتای ۲۸ مرداد، در تحمیل قانون تحقیر آمیز کاپیتولاسیون و همچنین پشتیبانی از حکومت مستبد پهلوی در ذهن مردم ثبت شده است.

وی افزود: پس از ۱۳ آبان در طول ۴ دهه اقدامات آمریکا علیه ملت ایران به قدری طولانی، مطول و متنوع بوده است که سر فصل های این اقدامات موجب عزت سرافرازی ملت ایران است چراکه بهترین سند برای بیان علت خشم و غضب ترامپ به حساب می آید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: انجام اقدامات بر اندازانه، اقدامات نظامی، مخالفت با پیشرفت های علمی، تلاش برای مواجه سازی ایران با بحران های امنیتی، تلاش برای تحریک و ایجاد مزاحمت به وسیله همسایگان، فهرست کوتاهی از اقدامات آمریکا در سالهای گذشته است.

شمخانی با تاکید بر اینکه اقدامات آمریکا نتیجه ای غیر از این نداشته که بگویند ایران از قبل قدرتمند تر شده است، یادآور شد: آنچه نصیب آنها شد، هزینه و شکست بود و برای ملت ایران عزت، اقتدار و جبران تحقیر گذشتگان به واسطه تکیه بر قدرت لا یزال الهی است که در مقاومت مردم مجسم است.

وی ادامه داد: متاسفانه عدم عبرت گیری از گذشته روزی آنها را به سمت رونمایی از مادر بمب ها و امروز به سمت مادر تحریم ها سوق می دهد که اینها بدنام ترین مادرهای تاریخ هستند که هردو قدرت اقتصادی، هسته ای و اقتدار ملت ایران را هدف قرار گرفته است.

شمخانی با بیان اینکه ملت ایران روزی مادر بمب ها را بی اثر ساخت و امروز نیز به سمتی می رود که مادر تحریم ها را خنثی سازی کند، خاطرنشان کرد: حتما تلاش اقتصادی متکی بر توان بومی مسیری است که این اقدام آمریکا را از حیز انتفاع خواهد انداخت.

وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران پشتوانه قوی برای مدیران، سیاستمدارن و رهبران ما است.

ادامه دارد…

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شخصی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟