Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به ریشه دشمنی آمریکا با ملت ایران، تصریح کرد: اما همه منابع قدرت جمهوری اسلامی، قوی تر از استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، دکتر سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در سخنانی با بیان اینکه سایت هسته ای ما، خیمه اباعبدالله الحسین علیه السلام، انرژی هسته ای ما، فرهنگ عاشورا و قدرت ملت ما و اورانیوم غنی شده ما، هیئت عزاداری و عَلَم ابوالفضل علیه السلام است؛ تصریح کرد: همه ی استکبار هم با خیمه امام حسین علیه السلام مشکل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی مشکل استکبار را، انقلاب اسلامی ایران به دلیل پیوند با مکتب عاشورا دانست و تأکید کرد: اشتباه نکنیم؛ ما را منحرف نکنند؛ هر کس برای عظمت ملت ایران تلاش می کند باید عَلَم ابوالفضل علیه السلام را برافراشته نگه دارد و دشمن با این مخالف است، زیرا افغانستان هم بمب اتم دارد و  رژیم صهیونیستی، ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و هیچکس هم با او مشکل ندارد.

 

 

نقوی حسینی با افزودن اینکه ایران ۲۵ میلیون زائر را با امنیت کامل در عراق مدیریت می کند و آمریکا از این عصبانی می شود؛ در خطاب به راهپیمایی کنندگان گفت: مردم سرزمین شهید و شهادت! مردم سرزمین روحانیت و حاج قاسم سلیمانی که با قدرت گفت محکم بایستد، مردم سرزمین مردان بزرگ، قلب ملت ایران، امروز جمهوری اسلامی در اوج است.

 

وی با اشاره به اینکه امام این امت در سال ۴۳ به خاطر قانون کاپیتولاسیون بر آمریکا خروشید و آمریکا و استکبار چون نتوانست او را تحمل کند، ایشان را تبعید کرد؛ افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان و دانشجویان این سرزمین انقلابی، سنگ فرش های خیابان دانشگاه تهران را رنگین کردند که ما به حکومت ۵۰ ساله عامل آمریکا خاتمه می دهیم.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ هم به جاسوس خانه آمریکا برای همیشه تاریخ این ملت، خاتمه داده شد زیرا تاریخ نشان داده در هر کجا که این جاسوس خانه ادامه داشته، ریشه آن انقلاب را زده و امیدواریم روزی فرا برسد همه اسناد و مدارک و تمام مطالب این جاسوس خانه به دانش آموزان و دانشجویان{در قالب کتب درسی} ارائه شود تا مشخص شود چرا ملت ایران، اینها را بیرون کرد.

 

وی همچنین به توطئه های استکبار طی ۳۸ سال گذشته علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران هم اشاره و بیان کرد: چشم و گوشتان به دولب مقدس امام امت باشد زیرا هر امتی که امامش را گم کرد حتماً خسارت دید و نابود شد؛ امام را گم نکنید؛ ایشان ۵ سال پیش گفت ما به آمریکا اعتماد نداریم، به مذاکره خوشبین نیستیم، آمریکا دولت عهد شکن و پیمان شکن است و امروز بیان امام امت به ظهور رسیده و می بینید وفادار نیستند.

 

این دکترای علوم سیاسی گفت: من به شما بگویم چیزهایی که امام امت در خشت خام می بیند منِ دکترای سیاسی در آینه هم نمی بینم؛ در عاشورا این طرف جبهه اذان بود، آن طرف هم؛ این طرف قرآن و نماز جماعت بود، آن طرف هم؛ اما آن جبهه ای حق است که امام در آن است.

 

وی با بیان اینکه امروز آمریکایی ها با تمام توان و انرژی ظرفیت خود را به کار گرفته و بازیگران بین المللی را علیه ما به صحنه آوردند؛ تصریح کرد: آمریکایی ها و ترامپ حق دارند از ملت ایران عصبانی باشند زیرا ملت ایران و سپاه قدس، دماغ آمریکا را در عراق و سوریه به خاک مالیده و دولت و ملت ایران، در سوریه فاتح است.

 

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: ایران امروز به آنها{آمریکایی ها و هم پیمانانش} در خاورمیانه راه نمی دهد و در حالیکه ۶ سال قبل آمریکایی ها با داعش برای تصرف سرزمین عراق توافق کردند تا حرم ائمه برای داعش و چاه های نفت برای آمریکا باشد؛ اما امروز ۲۵ میلیون زائر در اربعین، مرگ بر آمریکا می گوید.

 

وی دقت موشک های دوربرد جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه وقتی این موشک ها از کرمانشاه، انبار داعش را به طور دقیق نشانه می گیرد، می تواند تلاویو و واشنگتن را هم بزند، اظهار داشت: آنها منابع قدرت ملت ما را هدف قرار دادند و اولین منبع قدرت ما، ملت هستند که آمریکا آنها را تروریست می خواند و می خواهد با تحریم، ملت ما را از صحنه خارج کند.

 

سخنران ۱۳ آبان در کرمان؛ شورای نگهبان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از دیگر منابع قدرت ملی ذکر کرد و با اشاره به اینکه آمریکا با همه توان آمده که در مقابل ملت ایران بایستد؛ خاطرنشان کرد: طی ۳۷ سال گذشته نشان دادیم که منابع قدرت ما قوی تر از استکبار هستند و با همه توان مقابل آنان خواهیم ایستاد.

 

وی افزود: همان ها که فکر می کردند آمریکا با مذاکره نرم می شود، امروز اعتقاد راسخ پیدا کردند که آمریکا قابل مذاکره نیست و همان ها که می پنداشتند با توافق بین المللی می شود او را پای میز مذاکره نشاند، امروز می گویند آمریکا قابل اعتماد نیست و به دیگران هم توصیه می کنند که مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در پایان ۱۳ آبان را روز مقاومت ملت ایران و جهان اسلام در مقابل سلطه گری و خون آشامی آمریکا دانست و تصریح کرد: آینده با جمهوری اسلامی ایران است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری دوشنبه شب در اجلاسیه شهدای کهگیلویه افزود: ما در حوزه های اقتصادی، شاخص های نرخ بیکاری، کنترل نقدینگی و افزایش تولید رو به پیشرفت هستیم.

وی با بیان اینکه در راه رسیدن به قله تلاش می کنیم، اظهار کرد: کم و کاستی هایی داریم، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت ها و ابزارهای لازم وجود دارد.

منصوری با اشاره به اینکه در دوره عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به سر میبریم، عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران میدان داری می کند.

معاون اجرایی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد تجلی غیرت و مردمانی سراسر نور و سلحشور هستند، اظهار کرد: بواسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره ها است.

منصوری گفت: احترام به مقام شهدا و این ارزش های والا ضروری است و شهید حق شفاعت دارد.

منصوری ترویج فرهنگ شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرار گیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

بر قدرت محور مقاومت افزوده شد

وی به تحولات دنیا اشاره کرد و ابراز داشت: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می شود.

منصوری گفت: امروز شاهد شکل گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم.

منصوری گفت: تحولاتی در حال شکل گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 6092591

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا