Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادگستری کل استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان بیانیه صادر نمود. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ، به نقل ار روابط عمومی دادگستری استان قزوین؛ دادگستری کل استان قزوین به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان بیانیه صادر نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
ضمن تسلیت و تعزیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و فرا رسیدن اربعین حسینی، تلاقی یوم الله سیزده آبان با ایام سوگواری امام حسین (ع) حامل پیام مشترک این دو رخداد تاریخ ساز اسلام و انقلاب اسلامی در استکبار ستیزی و عدم سازش با ظالمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رخداد‌های فراموش نشدنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳ و کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ به دست دژخیمان پهلوی و تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ که در سیزده آبان ماه رقم خورده آن را به عنوان یوم الله در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش قرار داده است.   باز خوانی سیاهه‌ی دشمنی‌های ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه حکام کاخ سفید و علل نفرت ملت ایران از مقامات جنگ افروز، فتنه گر و دغل باز این کشور خصوصا رئیس جمهور جدید یاوه گوی آن و متحدان غربی و منطقه‌ای آنان و برجسته سازی دیدگاه‌های امام راحل و مقام عظمای ولایت به عنوان راهبرد سرنوشت ساز در عرصه مقابله با شیطان بزرگ و نظام سلطه و استکبار، نیاز همیشگی جامعه به ویژه نسل‌های جوان کشور به شمار رفته و میبایست در فرصت‌های تاثیر گذار مانند سیزده آبان مورد تاکید قرار گیرد.   ضمن احترام به مقام شامخ شهیدان و شهدای مدافع حرم با دعوت از اقشار و آحاد ملت ایران به ویژه دانشجویان و دانش آموزان عزیز برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در راهپیمایی سیزده آبان با سردادن شعار هیهات من الذله و نغمه‌ی روح نواز لبیک یاحسین و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پیروی از، ولی فقیه، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای العظمی مدظله العالی، و دفاع از مظلومان و مستضعفان را در فضای کشور طنین انداز خواهند نمود.     انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • وعده صادق، آغاز تحول در منطقه