Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید الحسینی رئیس هیئت فوتسال سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در هفته ششم رقابت‌های لیگ فوتسال استان و اولین هفته دور برگشت این مسابقات، تیم‌های شرکت کننده برای کسب رده‌های بالایی جدول به مصاف هم رفتند که در پایان زاهدانی‌ها توانستند با پیروزی مقابل رقبای خود همچنان صدر جدول را در تصرف خود نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در مسابقات این هفته تیم کیان زاهدان، «باربری سرحد خاش» را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد و «لوازم ورزشی جوانان» در دیداری پرگل توانست با به ثمر رساندن هشت گل و دریافت تنها سه گل «سیمان سیستان» را در از پیش روی خود بردارد.

حسینی ادامه داد: در ادامه رقابت‌ها ماندیرو زاهدان با نتیجه چهار بر دو وحدت دلگان را توانست شکست دهد، اما دیدار تیم‌های تاج زاهدان و منطقه آزاد چابهار با نتیجه پرگل سه بر سه پایان یافت، با این نتایج در گروه اول رقابت‌ها تیم لوازم ورزشی جوانان با کسب پنج برد از پنج بازی و به ثمر رساندن ۴۴ گل در مقابل تنها ۱۴ گل خورده توانست ۱۵ امتیاز کسب و صدر جدول را مقتدرانه از آن خود کند، پس آن نیز تیم کیان زاهدان که از پنج بازی سه برد به دست آورده و دو رقابت را با تساوی و باخت پشت سر گذاشته است، هرچند این تیم در مقابل ۱۱ گل زده ۹ گل دریافت کرده و تفاضل ناچیز دو گل دارد، اما با به دست آوردن ۱۰ امتیاز رده دوم جدول را به نام خود ثبت کرده است.

وی اظهار داشت: طی پنج هفته گذشته باربری سرحد خاش یک برد، دو تساوی و دو باخت کسب کرده و در مقابل ۲۳ گل خورده تنها ۱۶ گل به ثمر رسانده است با تفاضل منفی هفت و پنج امتیاز تیم سوم این گروه لقب دارد.

وی ادامه داد: سیمان سیستان در این هفته‌ها عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نداد به گونه‌ای که یک برد، یک مساوی و سه شکست حاصل پنج رقابت گذشته این تیم بوده و اکنون با تفاضل منفی چهار گل و چهار امتیاز در رده چهارم قرار دارد، تیم ایرانیان زاهدان نیز با تحمل چهار شکست از چهار بازی گذشته خود بدون امتیاز در رده پنجم این جدول پنج تیمی قرار دارد.

حسینی بیان کرد: در گروه دوم لیگ فوتسال استان نیز ماهان زاهدان توانسته با چهار برد از چهار بازی گذشته خود و کسب ۱۲ امتیاز با وجود یک بازی کمتر در رده اول جدول بایستد، تیم ماندیرو زاهدان هم با کسب سه برد، یک تساوی، یک باخت و کسب ۱۰ امتیاز رده دوم این جدول را از آن خود کرده است.

وی گفت: در این گروه دو تیم منطقه آزاد چابهار و تاج زاهدان از پنج بازی گذشته خود با یک برد، دو تساوی، دو باخت و پنج امتیاز کسب کرده اند تفاضل گل آن‌ها نیز برابر است، اما منطقه آزاد چابهار به دلیل گل زده بیشتر تیم سوم این جدول شد و تاج در رده چهارم قرار گرفت، وحدت دلگان نیز با کسب تنها یک مساوی و یک امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/ع

رقابت های فوتسال سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی

تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۵۲ هزار و ۴۸ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۲۴ هزار و ۵۷۶ مجوز است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بین دستگاهها بیشترین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از سوی سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی انجام شده است.

هر یک از این دستگاه ها به ترتیب 24.3 درصد، 17.6 درصد، 8.4 درصد و 3.3 درصد از کل مجوزهای کاغذی صادره خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

گفتنی است؛ در میان استان ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان های مذکور به ترتیب 12.7 درصد، 12.7درصد، 10.6 درصد و 8.8 درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان های گلستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است؛ از 25 اردیبهشت سال 1403 مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شان در qr.mojavez.ir نیست می توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط 3 کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد