Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمد همتیان بعد از در نشست تعیین اولویت های صنعتی و معدنی استان به میزبانی مرکز خدمات سرمایه گذاری سمنان با بیان اینکه طرح آمایش سرزمینی باید متناسب با ظرفیت های موجود باشد، ابراز داشت: خوشبختانه در استانی زندگی می کنیم که از همه نوع امکانات خدادای بهره مند است لذا با در نظر گرفتن اولویت بخش معدن و صنعت بر اساس طرح آمایش سرزمین می توان مسیر سرمایه گذاری را هموار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح آمایش سرزمین نیازها و قابلیت های هر شهرستان برای سرمایه گذاری احصاء می شود، افزود: با مشخص شدن نقشه راه در استان، سرمایه گذار می تواند با انتخاب مسیر درست بروکراسی اداری را راحت تر طی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بابیان اینکه نزدیک به ۴۰ درصد مجموع قراردادهای سرمایه گذاری طی سال جاری به نتیجه رسیده است، ابراز داشت: ۴۲ ماده معدنی قابل بهره برداری در  سمنان وجود دارد که با فعال شدن زمینه سرمایه گذاری در حوزه معدن بخش زیادی از مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان برطرف خواهد شد.

همتیان با بیان اینکه ۸۵ میلیارد ریال تفاهم نامه طی دو سال گذشته در استان سمنان منعقد شده است، تصریح کرد: بخش دولتی و قرارداد های نفتی دیگر پاسخگوی نیازها نخواهد بود لذا باید با تسهیل شرایط زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را در استان سمنان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه طی چهار سال گذشته ۸۷ طرح با سرمایه گذاری شش هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد شده است، افزود: با فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری پایدار در استان می توان با کمک دستگاه های اجرایی، ۸۰درصد تفاهم نامه های منعقد شده را تا پایان سال عملیاتی کنیم.

true برچسب ها : استانداری سمنان سرمایه گذاری بخش خصوصی سند آمایش سرزمینی محمد همتیان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟

دولت اعلام کرده از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، منابع ریالی برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان فراهم آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، براساس حکم قانون بودجه، قرار است منابع ریالی برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده فراهم شود و حالا دولت اعلام کرده در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این درآمد علی‌القاعده صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد، اما یدالله فرجی، فعال صنفی بازنشستگان کارگری، می‌گوید: باید مشخص کنند سهم بازنشستگان کارگری از این منابع چقدر است.

او افزود: آیا بازهم قرار است این بودجه صرف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق‌های دولتی شود و حکم کنند که تامین اجتماعی با منابع داخلی خود متناسب‌سازی را اجرا کند؟

به گفته فرجی، اگر چنین حکمی صادر کنند بازهم دست بازنشستگان کارگری در حنا خواهد ماند چرا که صندوق تامین اجتماعی با منابع خود متناسب‌سازی را اجرا نمی‌کند.

این فعال صنفی بازنشستگان ادامه داد: تامین اجتماعی ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان را اجرا نکرد حالا چطور قرار است یک متناسب‌سازی عادلانه را اجرایی کند؛ سهم ما کارگران بازنشسته از متناسب‌سازی چقدر است و چه زمانی قرار است نصیب‌مان شود؟

دیگر خبرها

  • هیچ محدودیتی برای سرمایه‌گذاری در صنعت نفت وجود ندارد
  • اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش در خوزستان
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • هاشمی: طرح آمایش سرزمینی، ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟