Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:16:20 GMT

چلسی 1 - 0 منچستریونایتد: گلزنی موراتا و حسرت مورینیو

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۰۱۸۱

چلسی 1 - 0 منچستریونایتد: گلزنی موراتا و حسرت مورینیو

چلسی در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه چهارم لیگ برتر را تثبیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از سپری کردن چند هفته توام با نتایج نه چندان خوب، موفق شد در خانه خود با تک گل دیدنی آلوارو موراتا در اوایل نیمه دوم شیاطین سرخ را مغلوب کند تا فاصله تیم مورینیو با صدر به 8 امتیاز برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی بازی بدون رخ دادن اتفاق مهمی این یونایتد بود که در دقیقه 8 فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه سر راشفورد در دهانه دروازه به بیرون رفت.


در دقیقه 16 یونایتدها باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربه دیدنی لوکاکو با عکس العمل هوشمندانه کورتوا همراه شد.


2 دقیقه بعد، چلسی تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما ضربه هازارد با مهار دخیا مواجه شد و در ریباند ضربه سر فابرگاس با اختلاف کمی راهی بیرئون شد.


در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشتند اما دفاع منسجم طرفین باعث شد تا اتفاق خاصی در نیمه اول روی دروازه ها حاصل نشده و چلسی و یونایتد با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.


با شروع 45 دقیقه دوم، آبی های لندن ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه موفق شدند دروازه یونایتدها را باز کنند.


آسپلیکوئتا از سمت راست به سمت دروازه یونایتدها حمله ور شد و ارسال او با ضربه سر دقیق و زیبای موراتا همراه شد تا ستاره اسپانیایی گل اول تیم کونته را وارد دروازه دخیا کند.


در ادامه شیاطین سرخ بر توپ و میدان مسلط شدند اما دفاع منسجم چلسی اجازه ایجاد موقعیت را به تیم مورینیو نداد. در دقیقه 70، هررا فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او قدرت لازم را برای گشودن دروازه کورتوا نداشت.


در دقیقه 75 و روی اشتباه فلینی، باکایوکو پشت محوطه شیاطین سرخ صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد این بار ادن هازارد پشت محوطه صاحب فرصت شد اما داوید دخیا در 2 مرحله دروازه تیمش را نجات داد.


در دقیقه 86 راشفورد می توانست زننده گل تساوی تیمش باشد اما ضربه محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد. در دقیقه 90 مروان فلینی در آستانه باز کردن دروازه کورتوا بود اما ضربه چکشی او با عکس العمل دیدنی سنگربان بلژیکی همراه بود.


در لحظات تلف شده موراتا فرصت خوبی را با بی دقتی از دست داد تا در نهایت چلسی با همان یک گل یونایتد را در لندن مغلوب کند.

 

دقیقه 90+4: ضربه آزاد برای منچستریونایتد....ضربه راشفورد و توپ از بالای دروازه به بیرون می رود

 

دقیقه 90+3: یک ضد حمله خطرناک برای چلسی.....موراتا در موقعیت تک به تک با دخیا، دچار اشتباه می شود و توپ را به راحتی از دست می دهد.

 

دقیقه 90: چهار دقیقه وقت اضافه 

 

دقیقه 90: یک واکنش عالی دیگر از کورتوا....او این بار ضربه سر فلینی را دفع کرد.

 

دقیقه 87: یک شوت عالی از راشفورد، می توانست کار را به تساوی بکشد اما کورتوا دروازه چلسی را نجات داد.

 

دقیقه 80: چیزی نمانده بود که چلسی به گل دوم برسد اما دخیا ارسال خطرناک آنتونیو رودیگر را از بالای دروازه به بیرون می فرستد.

 

دقیقه 76: یک حرکت خوب از ادن هازارد و ضربه او به سمت دروازه منچستریونایتد که این بار هم دخیا توپ را مهار می کند. 

 

دقیقه 75: توپ ربایی باکایوکو از فلینی در میانه زمین، یک موقعیت خوب برای چلسی ایجاد کرد اما ضربه ضعیف این بازیکن باعث شد تا این فرصت از دست برود.

 

دقیقه 68: روی یک ضربه کرنر، توپ در رفت و برگشت به هررا رسید اما ضربه او از پشت محوطه جریمه، راهی به چهارچوب دروازه چلسی نداشت.

 

دقیقه 62: دو تعویض همزمان برای منچستریونایتد؛ فلینی و مارسیال به جای فیل جونز و میخیتاریان

 

 

دقیقه 55: گلللللل....آبی ها بالاخره مزد بازی بهتر شان را گرفتند و به گل رسیدند...روی ارسال سزار آزپلیکوئتا از سمت راست بود که موراتا بدون اینکه توسط مدافعان منچستریونایتد تحت فشار باشد، با یک ضربه سر دیدنی کار را تمام کرد.

 

دقیقه 52: ضربه آزاد برای چلسی با خطای ماتیچ روی هازارد....اما ارسال فابرگاس جالب نیست و این موقعیت از دست می رود

 

 

 

دقیقه 47: نیمه دوم هم با برتری چلسی آغاز شده و بازیکنان این تیم از همین ابتدا، ابتکار عمل را در دست گرفته اند

 

دقیقه 45+1: پایان نیمه اول با تساوی بدون گل

 

دقیقه 43: روند بازی تغییر چندانی نکرده و همچنان تیم میزبان بر بازی مسلط است و در مقابل یونایتدها تنها به باز نشدن دروازه شان فکر می کنند.

 

دقیقه 40: روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که کریستینسن خطرساز شود اما اشتباه او در تخمین مکان فرود توپ باعث شد تا توپ بعد از برخورد به شانه او از بالای دروازه به بیرون برود.

 

دقیقه 37: یک ضربه از پشت محوطه جریمه از زاپاکوستا اما دخیا به راحتی توپ را مهار می کند

 

دقیقه 30: یک سوم از بازی گذشته و تیم میزبان در مجموع تیم برتر میدان بوده و موقعیت های بیشتری ایجاد کرده اما هنوز بازی بدون گل در جریان است. 

 

دقیقه 27: چلسی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت اما بازیکنان این تیم نمی توانند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. 

 

 

 

دقیقه 23: بازی بیشتر در میانه زمین در جریان است و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شود.

 

دقیقه 18: یک موقعیت خیلی خوب برای چلسی اما ابتدا دخیا ضربه هازارد را دفع کرد و توپ برگشتی را هم سسک فابرگاس با سر به کنار دروازه زد.

 

دقیقه 16: خطرررررناااااک....شوت محکم روملو لوکاکو از پشت محوطه جریمه را کورتوا با یک واکنش خوب دفع کرد.

 

دقیقه 8: ارسال اشلی یانگ از سمت چپ، می توانست با ضربه سر مارکوس راشفورد به گل اول بازی تبدیل شود اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. 

 

 

 

دقیقه 7: روی ارسال مارکوس آلونسو، فیل جونز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد اما داور خطای موراتا روی مدافع منچستریونایتد را اعلام کرد و گل را نپذیرفت. 

 

دقیقه 1: یک خطا روی موراتا، یک ضربه ایستگاهی برای چلسی رقم زد اما شوت انگولو کانته نتوانست دخیا را مغلوب کند. 

 

 

 

ترکیب اصلی دو تیم:

 

چلسی: کورتوا- آسپلیکوئتا- کریستنسن- کیهیل- زاپاکاستا- باکایوکو- کانته- فابرگاس- آلونسو- هازارد- موراتا

 

یونایتد: دخیا- بایی- جونز- اسمالینگ- والنسیا- هررا- ماتیچ- یانگ- میخیتاریان- راشفورد- لوکاکو

چلسی منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر در استادیوم پرنس محمد بن فهد به مصاف میزبان خود الخلیج رفت که این بازی با تک گل لاپورت به سود یاران رونالدو به پایان رسید.

در این مسابقه، تیم میزبان توانست خیلی زود و در دقیقه پنج به گل برسد. روی یک پاس در عمق، محمد شریف با داوید اوسپینا در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او با عبور از گلر النصر وارد دروازه شد که به دلیل حضور این بازیکن در شرایط آفساید، گل او مردود اعلام شد.

ویدئو: 331241

دقایقی بعد نوبت به رونالدو بود تا یک گل مردود به ثمر برساند. او روی یک پاس در عمق با سنگربان الخلیج تک به تک شد و توانست او را از سر راه بردارد و ضربه اش را به گل تبدیل کند ولی به دلیل حضور فوق ستاره پرتغالی در آفساید، این گل رد شد.

رونالدو در دقیقه 62 فرصت گلزنی داشت. پاس در عمق بروزوویچ در موقعیت تک به تک به کاپیتان النصر رسید که ضربه او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

حملات النصر بالاخره در دقیقه 68 به بار نشست. این تیم صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال بروزوویچ به روی دروازه با ضربه سر آیمریک لاپورت وارد دروازه شد تا زردپوشان شهر ریاض به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

در نهایت حملات دو تیم به گل ختم نشد تا النصر بتواند در یک دیدار سخت خارج از خانه با یک گل برنده از زمین خارج شده و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با الهلال را به عدد 9 برساند.

دیگر خبرها

  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • برد خفیف النصر در شب فرصت‌سوزی‌های رونالدو
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی