Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی دامت برکاته در آخرین جلسه درس خارج فقه، اربعين را یک فرصت مناسب برای بیان هدف سیدالشهدا علیه السلام دانست وگفت: امروز دنیا باید بداند که بعداز گذشت قرنها بشریت همچنان به دنبال آزادی و مبارزه با ظلم است این راهپیمایی اربعين است که میگوید اندیشه و مکتب امام حسین علیه السلام مرز و زمان نمیشناسد و تا همیشه تاریخ ماندگار است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اربعين فرصتی است که همه هر کسی با هر رنگ و دین و مذهب و ملیتی برای ارادت به امام حسین علیه السلام حرکت می کند و این مانور بزرگ را به نمایش می گذارد.

این مرجع تقلید با اشاره به جریان 13 آبان و نقل خاطرات خودشان با حضرت امام خمینی در جریان سخنرانی امام در روزهای قبل تبعید و تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی افزود: حرکت امام بی شک برگرفته از قیام امام حسین علیه السلام بود با همان انگیزه ظلم ستیزی و دفاع از حقوق مردم مظلوم و احیای دین، امام چهره واقعی دین و مذهب را به نمایش گذاشت، محمد رضا پهلوی در بعضی از مواقع کار دینی هم انجام ميداد تا مردم را گمراه کند و خود را دیندار جلوه دهد اما در عین حال نوکری امریکا را انجام ميداد ولی امام دین اسلام را که زیربار ظلم نرود را نشان داد اسلامی که حامی مظلومان باشد را معرفی کرد اسلامی که سکوت در مقابل ظالم را جایز نميداند را معرفی کرد، حرکت مردم در تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم میداند و در مقابل خوشبینان آمریکا می ایستد.

این دور اندیشی امام در دنیای امروز کم یاب است امروز بعداز این همه خیانت از آمریکا باز عده ای دلخوش هستند تا کی باید ما از تجربیات خود نسبت به خیانت آمریکا و غرب بی توجه باشیم مسوولان محترم مراقبت کنند، فریب غرب را نخورند وارد آزمون و خطا نشوند از تجربه استفاده کنند، ببینند خیانت های گذشته غرب را توصیه های رهبری را جدی بگیرند فقط در سخنرانی ها از رهبری مایه نگذارند بعد کار خود را انجام دهند ایشان بارها فرمودند به آمریکا اعتماد نکنید متکی به خود باشید.

مسوولان بدانند که رهبری 40 سال تجربه مدیریت در ارکان مختلف نظام دارد او آمریکا و غرب راخوب میشناسد و با همین تجربه راه امام را ادامه داد آمریکا از هیچ جنایت و فتنه ای ابا ندارد یک روز بهانه هسته ای یک روز حقوق بشر یک روز فتنه قومیتی و مذهبی هر کاری می کند تا نظام اسلامی را ضربه بزند، یکی دیگر از نقشه های دشمن ازبين بردن یا کم رنگ کردن اهداف و شعار های انقلاب است مسولين بدانند که باید هدف امام و شعار امام که همان استکبار ستیزی مقابل با خوی اشرافی و دفاع از حقوق مردم خصوصا محرومان زنده بماند.

انتهای پیام/ح

اندیشه و مکتب امام حسین (ع) مرز و زمان نمی شناسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری و به تاسی از مولای متقیان امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام به عنوان نماد جوانمردی و فتوت، نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام اسوه جوانمردی و شجاعت در سال پنجم هجرت در جنگ خندق، عمربن عبدود نماد شرک و بت پرستی را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ترجیح داد.

ورزشکاران هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای نیز با الگو قرار دادن مولای متقیان و در پیش گرفتن منش پهلوانی سعی بر زندگی به سبک و سیره ایشان دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • اکسيري که قهرمانان را جاويدان مي کند
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟