Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز- ایرنا- فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی گفت: با انجام اقدامات علمی، فرهنگی و اجتماعی می توانیم از طریق جلب اعتماد مردم و با مشارکت همگانی برای تشدید انسداد مرزی و ایجاد امنیت بکوشیم.

سرهنگ محمدعلی طاهری روز دوشنبه در حاشیه آئین معارفه فرمانده جدید هنگ مرزی خداآفریندر گفت و گو با ایرنا، توجه به اقدامات علمی، فرهنگی و اجتماعی، آموزش، استفاده از فن آوری و سیستم جدید مدیریتی را سه رویکرد جاری مرزبانی استان به ویژه در مرزبانی خداآفرین برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آموزش واحدها در مسیر اصلاح رفتار کارکنان در برخورد با مسئولین، سازمان ها و مرزنشینان نشان دهنده موفقیت و عملکرد مثبت فرماندهان مرزبانی است.
وی به ضرورت نهادینه شدن استفاده از برنامه ریزی مناسب در سطح واحدها تاکید و اظهار کرد: در سطح واحدها باید برنامه حکومت کند نه اشخاص، و همه امورات باید در حالت عملیاتی، عملیات به گشت، عملیات به کمین و عملیات به ردیابی باشد که نمود یک پاسگاه موفق است.
سرهنگ طاهری، امنیت در طول نوار مرزی آذربایجان شرقی و هنگ مرزی خداآفرین را نشان دهنده استفاده از برنامه ریزی درست و مناسب دانست.
وی اظهار کرد: برای انجام وظیفه درست و خروجی مثبت عملکرد مرزبانی باید به اقدامات فرهنگی و اجتماعی و آموزش توجه شود.
وی، لازمه تولید علم را بارور نمودن توانایی ها در سطح پاسگاه ها نام برد و تاکید کرد: پژوهش و تحقیق پاسخ به نیاز است که با توجه به برنامه ریزی و تعیین اهداف و شاخص های توقعات مردم می توان به سمت پیشرفت حرکت نمود.
وی، تعالی تغییرات، برنامه ریزی، دگرگونی در بعد نیروی انسانی و روش های خدمت رسانی به مردم، انجام بهینه وظایف و توجه به مهارت ها را از اقدامات موثر در کسب رتبه قابل توجه فرماندهی مرزبانی استان و هنگ های مرزی شهرستان ها عنوان کرد.
فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی، مبارزه با مشروبات الکلی، قاچاق کالا و ارز، سلاح غیرمجاز را عملکرد مثبت هنگ مرزی خداآفرین نام برد و خواستار هماهنگی و همدلی فرمانده جدید با شورای تامین و فرماندار خداآفرین در موضوعات اجتماعی و در راستای تشدید انسداد مرزها شد.
فرماندار شهرستان خداآفرین نیز در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امنیت از نیازهای ضروری بشر در جامعه امروزی است، گفت: توسعه پایدار و امنیت پایدار لازم و ملزوم همدیگر هستند و توسعه پایدار مناطق مرزی از اولویت های دولت تدبیر وامید است.
امین امینیان، ارتقای فرهنگ عمومی در جهت کاهش آسیب اجتماعی را یکی از اهداف ناجا نام برد و افزود: ارتباط منسجم با مردم می تواند ضریب امنیت عمومی را گسترش دهد.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی زمانی موفق است که بتواند مشارکت مردمی را در ایجاد امنیت افزایش دهد و به تداوم امنیت پایدار کمک کند.
در این آیین از زحمات 14ماهه سرهنگ محمد حاجی زاده، سرپرست سابق هنگ مرزی خداآفرین قدردانی و سرهنگ 'محمود سیدزائر' به مدت سه سال به عنوان فرمانده جدید هنگ مرزی این شهرستان معرفی شد.
شهرستان خداآفرین با داشتن 150کیلومتر مرز مشترک آبی با کشورهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان همسایه است.
این شهرستان با جمعیت 34هزار نفری دارای یک شهر سه بخش و 204روستا در فاصله 230کیلومتری تبریز در شمال شرق مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
خبرنگار: الهام جوادزاده** تنظیم: مرتضائی**انتشار: عزیزی راد
/3038/7468/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر فردا دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بر این اساس، این سامانه تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی توصیه کرد: عدم اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، احتیاط درتردد‌های جاده ای مخصوصا درجاده‌های کوهستانی، لغوسفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، عدم پارک خودرو‌ها درکنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف مورد توجه جدی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید جلال اعتماد، شهید مرزبانی در بانه
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز