Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فاطمه پورخاقان  اظهار داشت: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا از شهریور سال گذشته تا مهر ماه امسال با امانت ۶۲ هزار و ۹۴ نسخه کتاب شهرضا رتبه برتر استان را در امانت کتاب به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که در دوسال گذشته ۱۴ نشست کتابخوان در شهرستان شهرضا برگزار شده است، تصریح کرد: هدف از این نشست ها ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا با اشاره به اولین نشست کتابخوان ویژه دانش آموزی در شهرضا که با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، ابراز داشت: هدف از این نشست کتابخوان به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط این دانش آموزان برای عموم افراد جامعه بود.

وی گفت: در این نشست هشت دانش آموزان کتابخوان برتر مدارس از مقطع ابتدایی تا دبیرستان های سطح شهرستان توسط مدیران معرفی و در این نشست، کتاب های خود را برای دیگر دانش آموزان شهرستان معرفی کردند.

پورخاقان افزود: کتابداران ما به مدارس رفته و به طور مستمر نشست های کتابخوان برگزار می کنند.

وی با بیان برگزاری نشست ها مستمر در کتابخانه های سطح شهرستان، اظهار داشت: هدف از این کار آشنایی بچه ها با محیط کتابخانه ها است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا گفت: کتابخانه علامه طباطبایی شهرضا به تنهایی دارای سه هزار و ۶۷۵ عضو است.

وی از همکاری با باشگاه کتابخوان در شهرستان با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بخصوص در بین دانش آموزان خبر داد و افزود: انگیزه مطالعه جوانان با به اشتراک گذاشتن کتاب ها به صورت دوره ای، در این باشگاه ها افزایش یافته است.

پورخاقان از احداث سه کتابخانه دیگر در شهرستان خبر داد و افزود: شهرستان شهرضا دارای ۱۲ کتابخانه فعال است.

 

انتهای پیام/م

 

در دوسال گذشته ۱۴ نشست کتابخوان در شهرستان شهرضا برگزار شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان استان آذربایجان شرقی به اهر
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اختصاص بیشترین سهم قیر رایگان آذربایجان شرقی به اهر
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری