Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر شهر های کردستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد حسین رجبی در حاشیه راهپیمایی روز 13 آبان در گفت‌و‌گو با خبرنگار کُردتودی، اظهار داشت: 13 آبان امسال بیشتر از سال‌های گذشته و یوم‌الله‌های دیگر نمود استکبارستیزی پیدا کرده و مردم با حضور انقلابی خود ثابت کردند که 13 آبان روز ملی استکبارستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: خوشبختانه مردم انقلابی استان کردستان با وجود بارش باران در این راهپیمایی حضور پیدا کردند و این بسیار عالی است.

 

سردار رجبی خاطرنشان کرد: در 13 آبان سال 57 دانش‌آموزان انقلاب اسلامی در کنار سایر گروه‌های جامعه در یک حرکت انقلابی به یک تکلیف اسلامی ادای دین کردند و علیه طاغوت خروشیدند و افراد بسیاری شهید شدند. کسی که این دانش‌آموزان را شهید کرد جزو آمریکایی‌ها بودند، در حقیقت شاه دستیار و مهر آمریکا در ایران بود.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا، گفت: آمریکا همواره غیرقابل اعتماد بوده و اخیراً در منطقه اقلیم کردستان عراق این را ثابت کرد و علی‌رغم اینکه سران آن منطقه را تهییج کرد و فریب داد که همه‌پرسی غیرقانونی برگزار کنند اما در آخر پشتشان را خالی کردند و موجب ضرر و زیان به تمام مردم عراق شدند.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم منطقه باید دشمنان خود را بشناسند، اظهار داشت: کشورهای منطقه اگر نصایح ملت ایران و رهبر معظم انقلاب را گوش فرا دهند می‌توانند مشکلات داخلی خود را حل کنند.

 

سردار رجبی تأکید کرد: کشورهای منطقه برای اینکه بتوانند سرپای خود بایستند باید تجربه گران استکبارستیزی ایران را ببینند و بشنوند چرا که دشمنان اسلام قبل اتکا نیستند و آمریکا هم برای هیچ کشور قابل اعتماد نیست.

 

امام جمعه سروآباد: 13 آبان روزی تاریخی در تاریخ ملت ایران است

 

راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در سروآباد برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باوجود شدت بارش پس از تجمع در میدان شاه عبدالعظیم با حرکت در خیابان معلم به سوی میدان شهید مرادی ضمن حمایت قاطع از نظام و انقلاب اسلامی نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی سر دادند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر رژیم کودک کش، جنایت های دشمنان را به شدت محکوم کردند و خواستار اقدام مجامع عمومی در برابر این جنایت های ضد بشری شدند.

امام جمعه سروآباد به عنوان سخنران راهپیمایی 13 آبان در شهرستان سروآباد اظهار داشت: 13 آبان روزی تاریخی در تاریخ ملت ایران است، در چنین روزی بود که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد.

وی افزود: از دیگر مناسبت های مهم روز 13 آبان می توان به تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد که همه این رویدادها نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سروآباد خاطرنشان کرد: همه ملت ایران با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی 13 آبان ضمن علام نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران نشان می دهند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی روز 13 آبان نمایشی از وحدت و همدلی همه اقوام ایران اسلامی و نماد استکبار ستیزی ملت ایران اسلامی است که با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را از توطئه ها و دسیسه های شوم استکبار جهانی علیه مسلمین جهان نشان خواهند داد.

 

فرماندار سنندج: سپاه نیرویی انقلابی و محبوب است/ترامپ خط مشی سیاسی را نمی‌داند

 

فرماندار سنندج گفت: توهین‌های ترامپ به سپاه، نه تنها این نیروی مردمی و مقدس را تضعیف نکرده بلکه اهمیت و محبوبیت سپاهیان اسلام را در انظار عمومی و مردم تقویت کرده است.

محمد ابراهیم زارعی، فرماندار سنندج صبح روز شنبه در حاشیه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در خصوص یاوه گویی‌های ترامپ در خصوص سپاه و ملت ایران، گفت: هیچ صفتی را نمی‌توان برای ترامپ یافت چراکه وی خط مشی سیاسی را بلد است.

 

وی اظهار کرد: ترامپ حتی به روابط بین الملل نیز آگاه نیست و چنین توهین‌های شان و منزلت وی را زیرسوال برده است.

 

فرماندار سنندج افزود: توهین‌های ترامپ به سپاه، نه تنها این نیروی مردمی و مقدس را تضعیف نکرده بلکه اهمیت و محبوبیت سپاهیان اسلام را در انظار عمومی و مردم تقویت کرده است.

 

زارعی تاکید کرد: سپاه همواره حامی انقلاب و تمامیت ارضی کشور بوده و انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

 

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان در هوای بارانی شهر سنندج، گفت: این حضور گسترده خود پاسخی محکم به ترامپ و همه زورگویان جهان است.

 

فرماندارسقز: 13آبان ماه سرآغاز رهایی کشور از دست استکبار بود

 

علی اکبر ورمقانی در مراسم راهپیمایی 13 آبانماه اظهار داشت: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره متفاوت رخ داده و به همین علت این روز را در تقویم جمهوری اسلامی ایران بعنوان روزی به یاد ماندنی به ثبت رسانده است.

ورمقانی تصویب لایحه کاپیتولاسیون را در 13 مهر ماه سال 42 را یک لایحه خفت بار دولت آنروز دانست و افزود: این لایحه پس از یکسال و یک ماه با در نظقی امام خمینی (ره) این اقدام ننگین عنوان کردند و 13 آبان سال 42 امام در قم دستگیر و پس از آن به ترکیه تبعید شد.

وی با بیان اینکه 13 آبان سرآغازی برای رهایی کشور از زیر یوغ طاغوت و استکبار بود، گفت: این اقدام جرقه ی هجرتی بود که 14 سال بعد پیروزی انقلاب اسلامی را به بار آورد.

ورمقانی در ادامه به جریان 13 آبان 57 پرداخت و گفت: در حالی که به سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل(ره) نزذیک می شدیم همه اقشار مردم تلاش می کردند تا به نحوی در این امر بزرگ نقشی را ایفا کنند که دانش آموزان و نوجوانان در این دوره از زمان شور و حال دیگری نسبت به آحاد مردم داشتند.

وی یادآور شد: در راهپیمایی روز 13 آبان 57 که مدارس تعطیل شده بود حضور دانش آموزان چشم گیر بود که با تیزاندازی ماموران مسلح شاه ، 56 نفر شهید و صدها نفر دیگر مجروح شدند و به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز، این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی به نام روز دانش‌آموز نام‌گذاری کرده اند.

فرماندار سقز در ادامه نیز به تسخیر لانه جاسوسی ـ روز مبارزه با استکبار جهانی 13 آبان 58 اشاره و اضافه کرد: در ابتدای انقلاب و زمان حکومت دولت موقت با هدف وادار کردن آمریکا به استردادشاه و اموال ملت ایران، دانشجویان تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند. دانشجویان گرد هم آمدند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند.

ورمقانی ضمن تشکر از حضور گسترده آحاد مردم خصوصا دانشجویان و دانش آموزان در هوای کاملا بارانی گفت: مردم ملت ایران در تمامی لحظات در کولاک ها و برف های سنگین در صحنه حضور داشته اند و حضور نیز خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران همیشه و در همه حال پشتیبان مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و با اتحاد و همبستگی خود نقشه دشمنان را همواره نقش برآب می‌کنند.

 

استکبار جهانی از افکار انقلاب اسلامی واهمه دارد

 

امام جمعه دهگلان در مراسم 13 آبان گفت: استکبار جهانی از افکار و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران واهمه دارد.


 ماموستا یدالله محمدی درمراسم باشکوه یوم الله 13 آبان ضمن تبریک روز دانش آموز اظهار داشت: جهان اسلام در موقعیت استراتژیک قرار دارد و استکبار جهانی به خاطر ترس و واهمه از گسترش دین مقدس اسلام شبانه روز در فکر برهم زدن و اغتشاش در میان مسلمانان است.


 وی افزود: امروز ترس مسیحت از گسترش اسلام بخاطر آن است که  دین اسلام به سرعت در جهان فراگیر می شود  و دو میلیارد مسیحی و یک میلیارد و 750 هزار مسلمان در جهان وجود دارد  که درآینده نه چندان دور اسلام بر مسیحیت پیشی خواهد گرفت.


 امام جمعه دهگلان گفت: روزی خواهد رسید که پرچم اسلام در جهان به اهتزار در آید و اسلام در جهان حکومت نماید  و مسلمانان در امنیت و آسایش زندگی کنند.


 ماموستا محمدی با اشاره به اخراج و قتل عام مسلمانان میانمار گفت: حقوق بشر و سازمان ملل که تحت سیطره امریکا و یهود است در قبال این جنایت سکوت اختیار کرده است.


ماموستا محمدی گفت: در هرجای جهان انقلاب اسلامی و افکارش ورود کند تمام نقشه های شیطانی استکبار  رو به زوال خواهد رفت.

 

خودباوری و اتکال به ظرفیت داخلی مهمترین راهکار مقابله با آمریکا است

 

عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان با اشاره به بد عهدی آمریکا در نقض برجام گفت: خودباوری واتکال به توان داخلی بهترین راهکار مقابله با آمریکا است.

شاهین فکور استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان در راهپیمایی 13 آبان شهرستان بانه با اشاره به حماسه استکبار ستیزی مردم ایران در 13 آبان سال 58 اظهار داشت: تاریخ 13 آبان در کشور جمهوری اسلامی ایران یادآور سه واقعه تاربخی مهم و سرنوشت ساز است.

وی افزود: تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 42 به کشور ترکیه پس از نطق تاریخی، واقعه 13 آبان سال 57 و راهپیمایی دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به سیاست های ستم شاهی و در نهایت 13 آبان سال 58 که منجر به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام شد از وقایع تاریخی سیزده آبان در سال های مختلف است.

استاد دانشگاه کردستان؛ روحیه استکبار ستیزی و مقابله با ظلم و ستم را از نقاط مشترک هر سه واقعه تاریخی عنوان کرد و گفت: مردم مسلمان ایران با بهره گیری از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) هرگز زیر بار ظلم و زیاده خواهی های استکبار نرفته و نمی روند.

وی خاطر  نشان کرد؛ استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار پس از گذشت قریب به چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی هنوز هم دست از دشمنی و تهدیدات خود بر علیه ملت ایران بزرگ برنداشته است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق

به گزارش همشهری آنلاین، اقدام شجاعانه جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل و مورد هدف قرار دادن مواضع این رژیم آپارتاید در خاک‌های اشغالی فلسطین ورق معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی را عوض کرده و چهره جدیدی از بازیگران اصلی منطقه به نمایش گذاشته است. پس از عملیات وعده صادق ما شاهد بودیم که موج جدیدی از «ایران دوستی» بین مردم منطقه و حتی مردم سایر مناطق جهان به وجود آمد و نظام سیاسی ایران به عنوان نظامی شجاع و مقتدر شناخته شد که بدون هیچ واهمه و ترسی اسرائیل را نشانه گرفته است. این چهره جدید از ایران حاکی مطالب و نکات بسیار مهمی است که برای تفصیل بهتر موضوع با ابوالفضل ظهره‌وند سفیر اسبق ایران در افغانستان و کارشناس مسائل منطقه در این باره گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

تغییر نگرش به ایران

ظهره‌وند در ابتدا گفت: تحولات اخیر منطقه و جنگ غزه، و در پی آن نقشی که ایران، گفتمان انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ایفا کرد، موجب شد که افکار عمومی جهان در حال حاضر سمت و سوی دیگری پیدا کند و نگرش به جمهوری اسلامی و کشورهای محور مقاومت تغییر کند. تحولات اخیر به خوبی حاکی از آن است که این جمهوری اسلامی بود که تمام قد از فلسطین حمایت کرد و اسرائیلی‌ها را تنبیه نمود. همین امر موجب شد تا چهره کشور ایران بین مردم منطقه و اساساً تمام آزادی‌خواهان دنیا تغییر کند.

موقعیتی که با وعده صادق تثبیت شد

وی افزود: عملیات وعده صادق موقعیت ایران را تثبیت کرده و سطح بازدارندگی آن را در برابر امریکا و ناتو قرار داد. اندیشه ولایی و علوی برآمده از انقلاب اسلامی کارآمدی اندیشه جمهوری اسلامی را نشان داده و یکی از بارزترین نمونه‌های آن در سال‌های گذشته مدافعان حرم در سوریه بودند که بحران داعش را از بین بردند.

تبلیغاتی که به حاشیه رفت...

این دیپلمات کهنه‌کار در پایان گفت: وعده صادق؛ بسیاری از تبیلغات سوئی که از سوی کشورهای غربی و وابستگان آنان در منطقه صورت می‌گرفت را به حاشیه برد و دروغ بودن بسیاری از حرف‌های رسانه‌های ضدایرانی را آشکار ساخت. استرتژیست‌های مطرح جهان اذعان دارند که جمهوری اسلامی به خوبی ورق را برگردانده و در سطح مطلوبی قرار گرفته است.

کد خبر 846781 برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل

دیگر خبرها

  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از کشورهای حامی رژیم صهیونیستی مطالبه می‌کنند
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق