Web Analytics Made Easy - Statcounter

به هر حال به زودی لحظه غم انگیز خداحافظی مسی و رونالدو فرا خواهد رسید، و باید منتظر جانشین‌های این دو فوق ستاره تکرار نشدنی دنیای فوتبال باشیم.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، به هر حال به زودی لحظه غم انگیز خداحافظی مسی و رونالدو فرا خواهد رسید. تسلط این دو فوق ستاره در یک دهه اخیر بر فوتبال جهان لذت بخش بود و فوتبالدوستان باید از این روزها به نیکی یاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به هر حال بازیکنانی به عنوان کاندیدای جانشینی آنها وجود دارند؛ به عنوان مثال نیمار برای خروج از زیر سایه مسی راهی پاریس شد و با توجه به سرمایه گذاری بزرگ پاری سن ژرمن، هم او و هم امباپه از کاندیدای فتح جایزه در سالهای آتی خواهند بود.

همچنین به نظر می رسد بازیکن بعدی 200 میلیون یورویی پائولو دیبالا باشد و احتمالا بارسا و رئال او را به عنوان جانشین مسی و رونالدو در نظر گرفته اند.

اما یکی از نامزدهای مهم جانشینی مسی و رونالدو قطعا کوین دی بروین خواهد بود. در کنار داوید سیلوا که احتمالا بهترین روزهای خود را سپری می کند، باید دی بروین را مغز متفکر تیم فوق العاده گواردیولا در فصل جاری دانست.

سیتیزن ها احتمالا در حال حاضر بهترین تیم اروپا هستند و در این میان ستاره بلژیکی نیز برترین ستاره آنها در فصل جاری بوده که با گلی که برابر آرسنال به ثمر رساند، آمار فوق العاده خود را به 3 گل و 9 پاس گل در 16 بازی تیمش در این بازی ارتقاء داد.

اما این اعداد تنها بخشی از یک داستان را بیان می کنند؛ او بسیاری از دفاع ها را بارها با پاس های هوشمند باز کرده است که در آمار پاس گل های او به شمار نمی آیند.

احتمالا بهترین نکته ای که توانایی او را نشان می دهد این است که دی بروین در سیستم گواردیولا یک بازیکن آزاد است و او این مجوز را دارد که از منطقه مورد پوشش خود خارج شده و برای دریافت توپ به سمت هر منطقه ای که خواست حرکت کند.

همچنین چه در جریان بازی و چه در خلال تمرینات، دی بروین بازیکن مورد اعتماد گواردیولاست و او مفاهیم و دستورات تاکتیکی را به دیگران منتقل می کند.

البته به جز دی بروین، بازیکنانی چون لروی سانه و استرلینگ یا گابریل نیز از شانس برای تبدیل شدن به کاندیدای دریافت توپ طلا برخوردارند؛ اما باید روند رو به رشدی همانند دی بروین داشته باشند.

در شرایط فعلی سیتی که رو به رشد نیز بوده است، دی بروین را باید نیروی محرکه اصلی دانست و با توجه به افت نسبی رئال مادرید، بایرن مونیخ و بارسلونا در این فصل، فرصتی مناسب برای سیتیزن ها برای حکمرانی در اروپا ایجاد شده است.

با این وجود اگر باز هم ثابت شود که برای قهرمانی آنها در اروپا زود است، مطمئنا برای سال آینده سیتیزن ها کاندیدای فتح این عنوان خواهند بود. گواردیولا تیمی فوق العاده را در شهر منچستر پی ریزی کرده و تمام شواهد موجود نشان می دهد که آنها در مسیر درستی قرار دارند.

اگر پیروزی برابر واتفورد در ضربات پنالتی را برد محسوب کنیم، سیتی در 15 بازی از 16 بازی این فصل پیروز شده و دشوار است تصور کنیم که آخرین امتیازی که تیم گواردیولا از دست داده مربوط به هفته دوم و دیدار برابر اورتون بوده است.

ناپولی اگرچه یکی از قدرت های سنتی فوتبال اروپا نیست؛ ولی به هر حال در سال جاری عملکردی فوق العاده داشته؛ اما سیتیزن ها در 2 بازی رفت و برگشت نمایش مقتدرانه ای برابر آنها هم داشتند.

دی بروین نیز بخش بزرگی از این موفقیت بوده و آماده است تا قراردادی بلندمدت جدید را امضا کند تا اطمینان حاصل شود که علیرغم ابراز تمایل پاری سن ژرمن، او بخش بزرگی از پروژه سیتی در سال های آینده است.

البته در سال های اخیر بازیکنان زیادی مانند دی بروین بوده اند که موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن جهان نشده اند؛ ژاوی، آندرس اینیستا، تونی کروس و لوکا مودریچ. فراموش نکنیم که همه آنها نقشی حیاتی در موفقیت های تیم هایشان ایفا کرده اند؛ اما مشکل آنها نه تنها هم عصر بودن با مسی و رونالدو، بلکه هم تیمی بودن با آنها نیز بوده است.

اما با نزدیک شدن این دو فوق ستاره به روزهای پایانی فوتبال، موانع از سر راه دی بروین برداشته خواهد شد.

اگر سیتی این روند را ادامه داده و روبرتو مارتینز نیز یک طرح منسجم برای تیم پر ستاره بلژیک در جام جهانی در تابستان آینده ارائه دهد، او حتی ممکن است همزمان با مسی و رونالدو بهترین بازیکن جهان شود؛ اما به هر حال دی بروین 26 ساله است و زمان همراه با اوست.

منبع: ورزش سه

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است

مدافع برزیلی تیم فوتبال چلسی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس به حضورش در جمع آبی‌های لندن خاتمه می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیاگو سیلوا در پیامی ویدئویی که در سایت رسمی باشگاه چلسی منتشر شده است، اعلام کرد که پس از چهار سال حضور میان آبی‌پوشان لندن در پایان فصل جاری از آنها جدا خواهد شد.

مدافع میانی برزیلی چلسی گفت: چلسی برای من ارزش زیادی دارد. زمانی که به این تیم پیوستم، هدفم این بود که تنها یک فصل برایش بازی کنم اما 4 سال در این تیم ماندم. بازی در چلسی نه تنها برای من، بلکه برای خانواده‌ام هم اتفاق مهمی بود.

مدافع سابق پاری‌سن‌ژرمن سال 2020 به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست. او برای تیم غرب لندن 151 بازی رسمی انجام داد و با آنها سه جام شامل یک قهرمانی در لیگ قهرمانان، یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها و یک قهرمانی در سوپرجام اروپا کسب کرد.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

سیلوا افزود: فرزندان من در آکادمی چلسی بازی می‌کنند و عضو خانواده چلسی شده‌اند که این برای ما واقعاً مایه افتخار است.  من فکر می‌کنم در طول چهار سالی که اینجا حضور داشته‌ام، همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام اما متأسفانه هر فرآیند یک آغاز، یک پروسه و یک پایانی دارد. این اما پایانی همیشگی برای رابطه من و چلسی نیست و امیدوارم که در آینده‌ای نزدیک دوباره بتوانم برای ایفای نقشی دیگر به اینجا برگردم. با این حال هر اتفاقی که رخ دهد، عشق من به چلسی وصف‌ناپذیر است و تنها چیزی که می‌توانم به این باشگاه بگویم، تشکر است. خداحافظی با یک تیم در شرایط عادی هم سخت است، چه برسد به زمانی که علاقه شما و تیم‌تان دو طرفه باشد. وقتی آبی شدی تا ابد آبی خواهی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است