Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، خبر اعلام ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در اربعین حسینی یکی از اخبار مهم قرآنی بود که طی امروز دوشنبه، 15 آیان‌ماه در صفحات معارفی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های کشور منتشر شد.  
تسنیم
از 10 خبری که طی امروز دوشنبه، 15 آبان‌ماه و تا ساعات 14:30 بر روی خروجی قرآن و عترت خبرگزاری تسنیم منتشر شده است، تنها دو خبر در حوزه تخصصی قرآن قرار دارد و مابقی اخبار در حوزه عترت به‌ویژه در رابطه با مراسم اربعین حسینی منعکس شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مسابقات قرآنی سازمان زندان‌های کشور به پایان رسید» و «آنچه اعتماد به نفس حافظان قرآن را به هنگام مرور آیات کاهش می‌دهد» عناوین دو خبر قرآنی امروز این صفحه از خبرگزاری تسنیم هستند که تاکنون منتشر شده است.
همچنین، «تمام عناصر «جریان اربعینی» از جنس آسمان است»، «عاشورا رمز وحدت و یکدلی مسلمانان است/ آموزه‌های مبارک امام حسین(ع) ناجی عراق از توطئه‌ها»، «اجرای بزرگترین نمایش میدانی در نجف اشرف»، «مرشد محسن میرزاعلی از اجرای خود در پیاده‌روی اربعین می‌گوید»، «تنها زبان هنر می‌تواند تصویرگر جلوه‌های زیبای اربعین شود»، ««وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ» در اربعین در حال وقوع است»، «اثرگذاری «اربعین» فراتر از برگزاری همایش‌ها و سمینارهاست» و ««حدیث اشک» اربعین حسینی» عناوین دیگر اخبار این خبرگزاری هستند که کاملا رنگ و بوی اربعین حسینی را دارند.
خبری با عنوان «آنچه اعتماد به نفس حافظان قرآن را به هنگام مرور آیات کاهش می‌دهد»، یکی از دو خبر قرآنی امروز این صفحه از خبرگزاری تسنیم است که طی آن از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین نجفی، ‌معاون آموزش مؤسسه جامعةالقرآن‌الکریم که در باشگاه خبرنگاران پویا حضور یافته، به پرسش‌های برخی از حافظان قرآن تهرانی پاسخ داده شده است.
فارس
اخبار امروز صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس نیز طبق روال عادی این خبرگزاری با خبر مربوط به تلاوت صفحه 217 قرآن کریم توسط شهریار پرهیزگار، حافظ بین‌المللی قرآن کریم آغاز شده است و در ادامه نیز پنج خبر دیگر تا این لحظه بر روی خروجی این صفحه منتشر شده است.
«بهترین و بدترین مخلوقات خداوند/ پاداش‌های اهالی بهشت چیست؟»، «ختم دسته‌جمعی سوره «محمد» در طرح ملی «رحمةللعالمین» اجرا می‌شود»،‌ «جدیدترین تلاوت علی قاسم‌آبادی/ آیاتی از سوره «حج»»، «بزرگترین اجتماع جهان در حال شکل‌گیری است/ پیش‌بینی ثبت رکوردی جدید در پیاده‌روی اربعین» و «ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در اربعین حسینی اعلام شد» عناوین دیگر اخبار امروز صفحه فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس هستند که اغلب در حوزه قرآنی قرار دارند.
همچنین، خبری قرآنی با عنوان «ختم دسته‌جمعی سوره «محمد» در طرح ملی «رحمةللعالمین» اجرا می‌شود» نیز به عنوان تیتر اصلی این صفحه از فارس انتخاب شده که در بخشی از آن آمده است: «طرح ملی «رحمةللعالمین» به منظور ترویج تلاوت هم‌خوانی قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه، احیای سنت اهدای ثواب قرائت قرآن و استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور هم‌زمان با شب رحلت پیامبر اعظم(ص) در حرم مطهر رضوی و تمامی بقاع متبرکه شاخص کشور، مساجد و اعتاب مقدسه به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
در این طرح ضمن تلاوت مجلسی قرآن کریم، بیش از یک‌صد هزار ختم سوره مبارکه «محمد» صورت می‌گیرد که در این ختم حاضران همراه با قاری این سوره مبارکه را جمع‌خوانی می‌کنند».
همچنین، در بخشی از خبر «ویژه‌برنامه‌های رادیو قرآن در اربعین حسینی اعلام شد» که خبر قرآنی دیگر این صفحه است نیز آمده است: ««قدم به قدم تا حرم» عنوان ویژه برنامه‌ای است که پنجشنبه 18 آبان‌ماه به منظور بزرگداشت روز اربعین از این شبکه رادیویی پخش می‌شود. در این برنامه، زیارت اربعین به عنوان یک مستحب توصیه شده و همچنین یکی از نشانه‌های شیعه تقدیم شنوندگان می‌شود.
مستندات قرآنی زیارت اربعین، شباهت‌های زیارت اربعین با فریضه حج و عبادات گروهی، اهمیت رویداد پیاده‌روی و بعد رسانه‌ای زیارت اربعین از جمله اهداف این ویژه برنامه است.
گزارش زنده از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، کربلا، خاطرات پیاده‌روی کربلا، امام حسین(ع) از منظر یک اسلام شناس انگلیسی، «یک چله زیارت» و پخش فرازهایی از زیارت اربعین همراه با ترجمه ادبی از آیتم‌های این ویژه برنامه است.
ایسنا
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان نیز طی امروز و تاکنون تعداد پنج خبر را بر روی خروجی خروجی خود منتشر کرده است که هیچ‌کدام از این اخبار نیز در حوزه تخصصی قرآن کریم قرار ندارند و اغلب در حوزه عترت و مربوط به ایام اربعین حسینی می‌باشند.
«خروج بیش‌ از ۲ میلیون زائر اربعین از سه مرز کشور / مشکل امنیتی برای زائران در عراق رخ نداده است»، «راه‌اندازی بیمارستان سیار ویژه زائران اربعین در قم»، ««وحدت اسلامی» موضوع یک رقابت شاعرانه شد»، «مسئولان فقط در سخنرانی‌ها از رهبری مایه نگذارند» و «چهارخطه کردن محور صالح‌آباد- مهران اقدامی در راستای خدمت به زائرین اربعین است» عناوین اخبار امروز این صفحه از خبرگزاری ایسنا را تشکیل می‌دهند که تا این لحظه بر روی خروجی قرار گرفته‌اند.
همچنین، تیتر اصلی صفحه دین و اندیشه خبرگزاری تسنیم خبری با عنوان «قرآن را به عرصه نمایش و هنر می‌بریم» است که در گفت‌و‌گو با عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون جدید قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده و مربوط به روز گذشته می‌باشد که تا این لحظه نیز هنوز به‌روزرسانی نشده است.
ایرنا
تمامی شش خبر امروز صفحه معارف خبرگزاری جمهوری اسلامی که تا این لحظه منتشر شده‌اند، در حوزه عترت و در رابطه با ایام اربعین حسینی هستند و از خبر تخصصی قرآنی در میان این اخبار خبری نیست.
« 2میلیون زائر عازم عراق شدند»، «برنامه ریزی اربعین امسال بهتر از سال گذشته است»، «امیدوارم سنت حفظ و نگهداری آثار اهل بیت(ع) در خانه شیعیان احیا شود»، « مبلغان در ایام اربعین برای طرح مباحث اخلاقی و فعالیت های فرهنگی بکوشند»، «تجلیل از کاظم چلپا در یازدهمین سوگواره هنر عاشورایی» و خبری با عنوان «7 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی در هرات افغانستان صادر می شود» اخبار امروز این صفحه از خبرگزاری ایرنا هستند که در حوزه عترت و در رابطه با ایام اربعین حسینی منتشر شده‌اند.
همچنین، با توجه به اینکه روز به روز به ایام سوگواری و عزاداری اربعین حسینی نزدی می‌شویم، اغلب اخبار معارفی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف کشور نیز تحت تأثیر این مراسم عظیم قرار دارند که خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز از این امر مستثنی نیست.
مهر
صفحه قرآن و متون دینی خبرگزاری مهر نیز برای چندمین روز متوالی است که هیچ خبری را بر روی خروجی خود منتشر نکرده است. آخرین خبری که بر روی خروجی این صفحه  از خبرگزاری مهر منتشر شده، خبری با عنوان «دوری از قرآن باعث کمرنگ شدن اخلاق انسانی و اسلامی در جامعه شده است»، است که در رابطه با پیام آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به اولین مسابقات قرآن و تواشیح کارگران کشور و طی روز پنجشنبه، ۱۱ آبان‌ماه منتشر شده است. همچنین، تیتر اصلی این صفحه نیز مربوط به روز شنبه، ششم آبان‌ماه است که از آن روز تاکنون هنوز به‌روزرسانی نشده است.
باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار امروز صفحه قرآن و عترت خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان با خبری قرآنی و با عنوان «آثار تلاوت سوره واقعه برای اهل زمین» آغاز شده است که این خبر تنها خبر قرآنی امروز این صفحه است.
همچنین، در ادامه نیز هفت خبر دیگر با عناوین «صله‌ام را از امام حسین گرفتم/ یازده هزار نوحه را ساخته‌ام»، «زندگی نامه شهید غفاری»، «تعامل با روحانیت، در پروژه‌های فرهنگی هنری وزارت ارشاد اسلامی»، «برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «شیعه پاسخ می گوید» با 110کمک هدیه هزینه سفر به نجف و کربلای معلی»، «زیارت اربعین»، «موزه حرم مطهر امام حسين(ع)» و «آداب پیاده‌روی اربعین از دیدگاه امام صادق(ع)» بر روی خروجی این صفحه منتشر شده که بیشتر این اخبار نیز در رابطه با ایام اربعین حسینی منتشر شده است.
در بخشی از تنها خبر قرآنی این صفحه با عنوان «آثار تلاوت سوره واقعه برای اهل زمین» آمده است: «اهمیت حدیث در میان مسلمانان از آن روست که از منابع اصلی استنباط احکام در فقه و عقاید در علم کلام محسوب می‌شود. همچنین، احادیث از منابع اولیه پژوهش‌های تاریخی است.
به دلیل آشنایی بیشتر و تلمذ در پیشگاه پروردگار الهی و ائمه معصومین، هر روز یک حدیث از معصومین (ع) با مضامین دینی و اخلاقی در بخش قرآن و عترت منتشر می‌شود. حضرت زهرا (س) فرمودند: «قاریءُ الحدید، و اذا وقعت، و الرحمن، یدعی فی السموات و الارض، ساکن الفردوس، تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمان‌ها و زمین اهل بهشت خوانده می‌شوند». (کنزالعمال، ج ۱، ص. ۵۸۲)
میزان
صفحه دین و اندیشه خبرگزاری میزان نیز طی امروز و تاکنون یک خبر را با عنوان «غربت شهر کوفه دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد/ بازسازی خانه مختار آغاز شده است» بر روی خروجی خود منتشر کرده است که این خبر نیز در حوزه قرآنی قرار ندارد.
جمهوری اسلامی
روزنامه جمهوری اسلامی نیز در صفحه حوزه شماره امروز خود اقدام به انتشار مطلبی با عنوان «مبارزات سیاسی آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی» کرده است که در بخشی از آن آمده است: «آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی در سال 1284 هـ.ق در روستای مدیسه لنجان در یکی از خانواده‌های سادات موسوی دیده به جهان گشود. وی تحصیل دانش دینی را در روستای مدیسه آغاز کرد و سپس رهسپار حوزه اصفهان شد. او در این حوزه از محضر بزرگانی مثل ملامحمد کاشانی، آیت‌الله سیدمهدی نحوی، آیت‌الله سیدمحمد باقر درچه‌ای، آیت‌الله سیدهاشم چارسوقی، آیت‌الله جهانگیرخان قشقایی و... بهره برد و سپس در سال 1308 هـ.ق به نجف اشرف عزیمت کرد و در نجف اشرف نیز از محضر بزرگانی مثل آیت‌الله میرزا حبیب‌الله رشتی، آیت‌الله آخوند ملامحمدکاظم خراسانی، آیت‌الله میرزا محمدحسن شیرازی (رهبر انقلاب تنباکو) آیت‌الله سیدمحمدکاظم یزدی و... بهره‌مند شد و سرانجام در حلقه نزدیک‌ترین یاران آیت‌الله آخوند ملامحمدکاظم خراسانی قرار گرفت.
با شروع جنگ جهانی اول و اشغال عراق توسط انگلیس مرحله دیگری از مبارزات آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی با اشغال گران و استعمارگران آغاز شد. مبارزات آیت‌الله اصفهانی با اشغال گران و همراهی وی با آیت‌الله خالصی منجر به هجرت ایشان از عراق به ایران شد. اقامت آیت‌الله اصفهانی در ایران بیش از 11 ماه طول نکشید و باردیگر به منظور صیانت از حوزه‌های شیعی و به کار بستن تدابیر لازم برای اخراج انگلیسی‌ها و مقابله با عوامل آن‌ها به عراق بازگشت. انگلیسی‌ها بارها سعی کردند با نیرنگ و ریاکاری نظر آیت‌الله سیدابوالحسن اصفهانی را از دشمنی با استعمار انگلیس بازگردانند ولی هیچ گاه موفق نشدند و این مرجع بزرگ پیوسته مردم را به مبارزه با اشغال گران و عوامل آن‌ها دعوت می‌کرد. اوج دخالت سیاسی اصفهانی در سیاست، حضور فعال در انقلاب 1920 عراق می‌باشد. در این سال سید ابوالحسن اصفهانی به صورت فعّالانه در برابر یورش انگلیس به عراق در سال (1332 هـ.ق / 1914 م) ایستادگی کرد؛ در آن زمان عراق در متن معرکه قرار داشت. شعله‌های مقاومت در برابر اشغالگران از نجف اشرف زبانه کشید و مردم مسلمان عراق به ندای جهاد مرجعیت لبیک گفتند در نهایت این تحریکات به انتفاضه سال (1337 هـ.ق / 1918 م) نجف انجامید. دو سال از انتفاضه نجف سپری نشده بود؛ که انقلاب بزرگ 1920 عراق به وقوع پیوست. آن هم در شرایطی که لبنان و سوریه و فلسطین و جای جای سرزمین‌های اسلامی دیگر تحت قیومیت فرانسه و انگلیس در آمده بودند و بخش‌های شمالی ایران نیز به اشغال روسها درآمده بود. از این‌رو مرجعیت به مقابله با اشغالگری پرداخت. بعضی‌ها گفته‌اند که مرجعیت نیز طرح جایگزین خود را برای اشغالگری ارائه داد، ولی طبق دیدگاه دیگر هدف انقلاب 1920 که تحت رهبری علمای نجف و کربلا به وقوع پیوست، برپایی حکومت اسلامی در عراق براس خلاصی از سیطره بیگانگان بود. از این رو برای تحقق این هدف علما ندای وحدت شیعه و سنّی را مطرح کردند و علاوه بر یکپارچگی قبائل عرب، به هماهنگی بین اعراب و کُردها نیز فراخواندند. سید ابوالحسن اصفهانی در انقلاب 1920 سلاح بدست گرفت و همراه مجاهدین به جبهه‌های نبرد شتافت، اما به اصرار رهبران انقلاب، به نجف اشرف بازگشت. نقش ارزنده ایشان به عراق منحصر نمی‌شود؛ بلکه در هیاتی که برای برنامه‌ریزی و کسب آمادگی جهاد علیه ارتش روسیه که در سال (1920 م / 1329 هـ.ق) تشکیل گردید و شمال ایران را به اشغال خود درآورده بودند، نیز مشارکت ورزید».

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۶۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی

  سعید بارانی خودش را برای «قاب کوچک» این‌گونه معرفی می‌کند: از سال۷۸کارگویندگی را شروع کردم. از برنامه‌های شاخص می‌توانم به برنامه «خانه فرهنگ» رادیو تهران، بخش شامگاهی چهارشنبه‌های رادیو پیام «پل مدیریت»، رادیو تهران برنامه «خانه ما»، «خانواده تهرانی»، آرم و آنونس‌های شبکه‌ها اشاره کنم.

از گم‌گشتگی تا درک و یافتن
وی در ادامه با ارائه تعریفی از رادیو می‌گوید: رادیو با نگاه بیرونی و گاه با نگاهی کاملا درونی به جزئیات درونی علم فرو می‌رود و تلاش می‌کند تا  گم‌گشتگی‌ها را تبدیل به یافتن و درک دقیق‌تر کند. برخی بر این باورند که رسانه در دنیای مدرن ساحتی از اندیشه است. در این صورت، این ساحت الزامات و مبانی ویژه‌ خود را دارد که می‌توان بزرگ‌ترین ویژگی آن را تأثیرگذاری و جهت‌دهی دانست. گوناگونی رسانه‌ها، گسترش هرروزه‌ آنها و به‌طور کلی جایگاه رسانه‌ها و به‌خصوص رادیو در تنویر افکار، ایجاد فضایی برای تضارب آرا و همچنین اهمیتی که رسانه‌های گروهی در ارتقای سطح آگاهی و تعالی فرهنگ و دانش عمومی دارند را نمی‌توان نادیده گرفت.بی‌گمان رادیو یکی از مهم‌ترین عوامل فرهنگی در دنیای مدرن است که بر پیچیدگی آن نیز افزوده و ساحات شناخت و معرفت را نیز غامض‌تر کرده است. برخی رادیو را از نشانه‌های پویایی، تحرک توسعه و بسط فرهنگی هر جامعه‌ای در گسترش ساحت شناختی آن می‌دانند. در کل رادیو یعنی گرما، بودن، صمیمیت و درک هستی...
بارانی با بیان مهم‌ترین ویژگی و شاخصه گوینده رادیویی می‌افزاید: گویندگی به مفهوم امروزی آن، واژه نسبتا جدیدی است که با پیدایش و گسترش «رادیو» ازحدود۷۰سال پیش به فرهنگ واژگان فارسی افزوده شد. در لغت‌نامه‌ها و فرهنگ‌های گذشته گویندگی را به معنی سخن‌گویی، نطق، خوانندگی، قوالی، قصه‌گویی، سرایندگی، شاعری و...آورده‌اند؛امری که درنوشته‌های ادبی و متن‌های کهن شعر و نثر و فرهنگ فارسی‌‌زبانان جامعه ایرانی بیش از هزار سال با همین معانی رواج داشته است. گویندگی در کاربرد حرفه‌ای و امروزی آن، عبارت است از: فرآیند تبدیل اندیشه شفاهی یا مکتوب به کلام و سخن مفهوم و انتقال آن به مخاطب، به صورتی هنرمندانه.
 
اهمیت تمرین و آموزش در گویندگی
وی ادامه می‌دهد: امروزه گویندگی، به‌ویژه در دنیای ارتباطات و رسانه‌ها، به‌عنوان حرفه‌ای جذاب مورد توجه و تحسین است و همراه با رشته‌های مشابهی همچون گزارشگری، بازیگری، دوبلاژ و اجرا، توجه بخش بزرگی از مخاطبان مراکز رادیویی و تلویزیونی را به خود جلب کرده و گویندگان توانا و خوش‌صدا سال‌ها به‌عنوان شخصیت‌هایی محبوب مورد احترام و توجه مخاطبان رسانه‌ها بوده‌اند. می‌توان شاید و باید مهم‌ترین ویژگی و شاخصه گویندگی در رادیو را، صدای فونیک و رادیوفونیک دانست که با شنیدنش لذت شنوای شما تحریک می‌شود.گوینده باسابقه رادیو تهران با بیان پیشنهادهایی به علاقه‌مندان حرفه گویندگی عنوان می‌کند: با وجود آن‌که موارد متعددی مانند جنس صدا و... امری ژنتیکی و خدادادی از نکات قوت یک گوینده به‌حساب می‌آید اما فن‌بیان، سبک گویندگی و چگونگی سخن گفتن یک گوینده، مهارت‌هایی هستند که دراثر تمرین و آموزش به‌دست می‌آیند و تقویت می‌شوند. به نظر من پشتکار، تمرین وهمچنین تمرکز مهم‌ترین مواردی هستندکه باید قبل از ورود به این حرفه مدنظرقرار بگیرند.
​​​​​​​بارانی در پاسخ به این پرسش که چشم‌انداز رادیو را چطور می‌بینید؟ می‌افزاید: یکی از پیامد‌های تحولات شگرف فناوری، تغییر مصادیق انواع رسانه‌هاست، مثلا شکل ظاهری آنچه روزگاری رادیو خوانده می‌شد و در شکل نمایشی از آن دیده می‌شود، با شکل امروزین رادیو که در گوشی‌های همراه و حتی یخچال‌ها ظاهر می‌شود، کاملا متفاوت است. رادیو همزمان با گذر از فناوری آنالوگ و ورود به عصر دیجیتال، خود را بازتعریف کرد و با ساختاردهی مجدد خود از رسانه‌ای که زمانی خبر و سرگرمی را صرفا به شکل صوتی منتقل می‌کرد، به رسانه‌ای تبدیل شد که محتوای چندرسانه‌ای در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. همچنین مفهوم برنامه رادیویی، محتوای رادیویی و فرمت این محتوا کاملا دگرگون شده است. 

شکل‌گیری مفهوم جدیدی از رسانه
وی بیان می‌کند: پادکست، نوعی برنامه‌سازی رادیویی یا نوعی رادیوی امروزین است. همچنین رادیوهای تصویری یا ترکیب تصویر و متن با رادیو و اطلاعاتی که از طریق رادیو به مخاطب داده می‌شود، مفهوم رادیو را از رسانه‌های صرفا صوتی خارج کرده و می‌توان این‌گونه گفت که چه در فرم، چه محتوا و با ظهور رسانه‌های اجتماعی باعث شده که مفهوم تازه‌ای از رسانه جمعی ــ اجتماعی شکل بگیرد که ظهور و ترکیب جدیدی از رسانه‌های سنتی، جمعی و رسانه‌های مدرن اجتماعی است. در نتیجه مفهوم دیگری را پیش‌بینی می‌کنم که اوج همگرایی فرم و محتوا خواهد بود و می‌توان به آن رسانه همراه جهانی نام داد. 
وی در پایان با اشاره به حقوق اساسی مخاطب می‌افزاید: به نظر من یکی از حقوق اساسی مخاطب آن است که همواره جایی برای مخاطب درنظر بگیریم و بگذاریم او خود محتوا را تکمیل کند. شهروندنگاری و تولید محصول، یکی ازمصادیق این اصل است که فراتر از آن در هر محصول حرف‌هایی توسط رسانه‌نگاران و حرف‌هایی متعلق به رسانه مطرح است که باید جای مخاطب ‌و کاربر محفوظ باشد. تمام حقوق فقط برای ناشر یا رسانه محفوظ نیست، بلکه برای مخاطب هم محفوظ است...امیدوارم در سال پیش رو تحولی عظیم را شاهد باشیم در عرصه تولید، محتوا و سلامت روان کارمندان.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • ترتیل صفحه 240 کلام الله مجید+ صوت