Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برنامه خوبی برای حضور در جام جهانی داریم و با هفت بازی تدارکاتی راهی روسیه می‌شویم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در حاشیه مراسم آغاز بافت فرش جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، این اقدام نمادین را زیبنده‌ترین پیام فرهنگی کشور در جام جهانی عنوان کرد و اظهار داشت: وجود نماد‌های مقدس و ابنیه تاریخی در دل تار و پود این فرش حامل پیام صلح، آشتی، فرهنگ و هنر ایران زمین است که به جهانیان نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی، اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی را سپری می‌کنیم و تیم در آرامش است. ملی‌پوشان صبح امروز برای دو بازی تدارکاتی راهی اتریش شدند که تنها یک بازی آن برای ما صدهزار دلار هزینه در بر داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برنامه خوبی برای حضور در جام جهانی داریم و با هفت بازی تدارکاتی راهی روسیه می‌شویم، افزود: با دو بازی که در گذشته انجام شد، دو بازی که در اتریش داریم، دو بازی دیگر که قرار است دوم و هفتم فروردین ماه سال آینده برگزار کنیم. یک بازی هم بعد از آن انجام می‌شود تا خود را آماده جام جهانی ۲۰۱۸ کنیم.

تاج در خصوص صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی که حاشیه‌هایی به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: با کی‌روش صحبت لازم شده است و ما قراردادی با او داریم که موظفیم دو طرف بر اساس آن عمل کنیم. برای همین از کی‌روش خواسته‌ایم دقیقاً به این موضوع توجه داشته باشد و امیدوارم در آینده مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین درباره روند دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان ملی در همه جای دنیا در اختیار سرمربی تیم است که در کشور ما هم کی‌روش با توجه به شرایط افراد، بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

وی با تأکید به این نکته که هیچ تفاوتی بین لژیونر و بازیکن داخلی برای دعوت به تیم ملی فوتبال وجود ندارد، اظهار داشت: تنها ملاک کی‌روش برای دعوت، توانایی و استعداد فردی است. در حال حاضر جوانان بسیار توانمند و کارآمدی در تیم جای گرفته‌اند. جای تشکر دارد که سرمربی تیم ملی از بین این استعداد‌ها بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

تاج در واکنش به دعوت اخیر یکی از لژیونر‌های ایران به تیم ملی، گفت: قدرت فدراسیون فوتبال بر امور فنی هیچ تأثیری ندارد و همچنین قدرت مدیر باشگاهی هم بر امور فنی آن باشگاه نقش نمی‌بندد. کلیه امور انتخاب بازیکنان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تنها به عهده سرمربی است، هر چند همواره تأکید ما توجه به استعداد‌های ناب فوتبال کشور است

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص رفع محرومیت و تهدید سهمیه‌های سه تیم باشگاهی کشور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت قانونی برای کمک به تیم‌های دولتی ندارد، اما وزارت ورزش و جوانان با کمک حامیان مالی به صورت جدی به این قضیه ورود کرد و با تدبیر فدراسیون و همت مدیران عامل باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی امروز این تهدیدات از بین می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان

شکایت باشگاه سپاهان بابت مهاجم خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کمیته انضباطی رد شد.

طرفداری | تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در روز بیستم فروردین ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این بازی نماینده آبادان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد اما باشگاه سپاهان بابت استفاده رقیب از مهاجم غیرمجاز شکایت کرد. کمیته انضباطی رای خود را در این پرونده به شرح زیر اعلام کرد:

«در خصوص شکایت باشگاه سپاهان علیه باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام آقای ابوباکار تراولی در بازی مورخ 1303/1/20 دو تیم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با این توضیح که بر اساس بند 2-2-2 دستورالعمل جذب مربیان و بازیکنان خارجی در صورت تمایل تیم‌های داخلی در به کارگیری بازیکنان خارجی آفریقایی غیر مطرح در بند 2-2 لازم است بازیکنی که در دو سال قبل از انعقاد قرارداد با تیم ایرانی سابقه حداقل 4 بازی رسمی و دوستانه ملی در کارنامه خود دارد برگزیده شود و بازیکن مذکور نیز با توجه به اینکه گامبیایی می‌باشد مشمول این مقررات بوده در حالی که فاقد چنین سابقه‌ای می‌باشد و تعداد بازی ملی او طی دو سال اخیر تنها دو عدد بوده است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به دفاعیات باشگاه صنعت نفت آبادان و نیز پاسخ استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و همچنین پاسخ استعلام صورت گرفته از طریق دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال از فدراسیون فوتبال کشور سوئد و اصله به این کمیته طی نامه شماره 140311431 مورخ 1403/1/28 که بیانگر وجود سابقه 9 بازی در سال 2022 و 2 بازی در سال 2023 برای بازیکن مورد شکایت در لیگ فوتبال کشور سوئد می‌باشد و نیز ITC مورخ 5 مارچ 2024 صادره از کشور سوئد در خصوص این بازیکن و با لحاظ اینکه طبق بند -2-5-2 از دستور العمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی مصوب 1400/5/17 هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که حاکم بر موضوع می‌باشد آن دسته از بازیکنانی که در دو فصل گذشته مسابقات برخی کشورهای اروپایی از جمله سوئد در صورتی که حداقل در هشت مسابقه از مسابقات رسمی باشگاه سابق در بالاترین لیگ سراسری و جام حذفی آن کشور بازی کرده باشند می‌توانند با باشگاه‌های لیگ برتر کشور قرارداد منعقد نمایند در نتیجه بازیکن ابوبا کار تراولی نیز مشمول این بند از دستورالعمل بوده و قرارداد منعقده با ایشان نیز منطبق با مقررات ابلاغی تشخیص و در نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف موضوع ماده 61 مقررات انضباطی مسند به ماده 95 این مقررات حکم بر برائت صادر می‌گردد.

در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران علیه باشگاه صنعت نفت و بازیکن آقای ابوباکار تراولی با طرح ادعای مشابه فوق نیز با توجه به اینکه بازی دو تیم در تاریخ 1402/12/17 برگزار و شکایت باشگاه نساجی بر اساس استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ در تاریخ 1403/1/15 مطرح شده است در نتیجه صرف نظر از صحت و سقم موضوع به لحاظ طرح شکایت خارج از مهلت مقرر 24 ساعت مستند به مواد 25  و 90 مقررات انضباطی قرار توقف رسیدگی صادر می‌گردد. رای صادره ظرف مدت هفت روز قابل تجدید نظر خواهد بود.»

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد