Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > مازندران - مهندس صادقی نژاد به همراه هیاتی از اداره کل سرمایه گذاری سازمان از توانمندی ها ، زیرساخت ها و پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بهشهر ؛ مدیرکل سرمایه گذاری سازمان بنادرودریانوردی در پایان این بازدید طی جلسه ای با حضور مهندس علی خدمتگزار مدیربندرامیرآباد و اعضای کمیته سرمایه گذاری بندر ضمن تشکر از تلاش وی در مدت حضور در این بندر اظهار داشت یکی از الویت های مورد تأکید در بندر امیرآباد فعال سازی سرمایه گذاری های انجام شده در این بندر می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس صادقی نژاد با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد از اراضی پشتیبانی مناسبی برخوردار است افزود در این راستا اختصاص بهینه زمین و اراضی از مواردی است که به آن باید توجه ویژه ای صورت گیرد.

وی یکی از شرایط مهم در انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران را داشتن حداقل شرایط سرمایه گذاری توسط آن ها عنوان و بر تقویت نظارت بر مفاد قراردادهای منعقد شده از سوی کارشناسان سازمان و بنادر تأکید کرد.

این مقام مسئول همچنین از راه اندازی سامانه جامع بندری تا پایان سال ۹۶ خبر داد و یادآور شد آمادگی لازم برای پذیرش پیشنهادها در خصوص تعرفه ها در این اداره کل وجود دارد.

مدیربنادرودریانودی و منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد نیز در این جلسه ضمن خیرمقدم به مهندس صادقی نژاد و هیأت همراه گفت بازدید از اولین بندر شمال کشور و نگین دریای خزر بعد از انتصاب در این سمت ، از اهمیت ویژه بندر امیرآباد برای مسئولین سازمان حکایت دارد.

مهندس علی خدمتگزار با اشاره به اینکه بیش از هزار میلیارد تومان در بندر امیرآباد تاکنون توسط سازمان بنادر و بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است افزود افتتاح حوضچه شماره ۲ وفاز دوم بندرامیرآباد و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی توسط دکتر روحانی ریاست دولت تدبیروامید ، بندر امیرآباد را تبدیل به یک شاخص در بنادرکشور در این بخش کرده است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۵ بیش از ۴۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد صورت گرفته است یادآور شد کسب رتبه نخست سرمایه گذاری در بنادر کشور نتیجه این تلاش ها بوده است.

مدیربندرامیرآباد در پایان سخنان خود با اشاره به آغاز مجدد سواپ مواد نفتی از بندر نکا و سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی در تأمین تجهیزات تخلیه و بارگیری توسط بخش خصوصی بر فعالیت بیش از پیش این بخش با توجه به اصل ۴۴ قانون اساسی خبر داد.

46

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الله عبدالملکی ظهر امروز و در نخستین روز از آغاز به کار این نمایشگاه با حضور در غرفه منطقه آزاد اروند با مسئولین این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین ضمن این بازدید در جریان فعالیت ۱۰ شرکت تولیدی و صادراتی حاضر در این نمایشگاه به نمایندگی از فعالین اقتصادی منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) از امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مدت ۵ روز (تا ۱۲ اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود