Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول تشکل‌های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به نزدیک شدن اربعین حسینی گفت: تجمع بزرگ عزاداران اربعین همانند سال‌های پیش در میدان امام علی(ع) اصفهان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن بابایی مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی اصفهان با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهار داشت: بزرگداشت و تعظیم شعائری همچون اربعین یکی از فرائض بوده و همه باید در زنده نگه داشتن این شعائر تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت برگزاری مراسمات مذهبی به ویژه مراسم اربعین ادامه داد: در همین راستا پنجمین تجمع بزرگ عزاداران اربعین حسینی نظیر سال‌های قبل در میدان امام علی اصفهان، میزبان عزاداران و هیئات مذهبی خواهد بود.

مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان درباره جزئیات این مراسم توضیح داد: تجمع بزرگ عزاداران اربعین از ساعت 9:30 دقیقه صبح با تلاوت قرآن مجید آغاز شده و در ادامه زیارت اربعین قرائت خواهد شد.

وی درباره دیگر جزئیات مراسم افزود: سخنران این برنامه حجت‌الاسلام محمودی امام جمعه ملک‌شهر بوده و برنامه با مداحی ذاکران اهل‌بیت ادامه خواهد یافت و در پایان نماز ظهر اربعین اقامه و نذری بین عزاداران توزیع خواهد شد.

حجت‌الاسلام بابایی با بیان اینکه برای انتقال عزاداران اتوبوس تدارک دیده شده بیان کرد: در میادین اصلی شهر اتوبوس‌هایی برای انتقال عزاداران به محل برگزاری مراسم تدارک دیده شده است با این وجود چنانچه محله یا هیئتی خواستار سرویس اتوبوس باشد می‌تواند با شورای هیئات مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی هماهنگ کند.

 

پایان پیام/123

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

(تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی