Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار نورعلی یاری اظهار داشت: جاده های ایلام منتهی به مرز مهران از ترافیک روانی برخوردار است و تردد زائران در خروج از مرز و ورود به کشور به صورت روان در جریان است.

وی با اشاره به اینکه موج بازگشت زائران در حال افزایش است گفت:در جلسه فرماندهی قرارگاه مقدم اربعین حسینی(ع)تصمیمات کارشناسی برای بازگشت زائران از عتبات عالیات و تسهیل در نقل و انتقال آن ها اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:بر اساس تصمیمات گرفته شده و در صورت اوج گرفتن ورود زائران به کشور مسیر مهران – ایلام و ایلام –ملکشاهی و مهران یکطرفه می شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امسال از خروج زائران غیر مجاز و اتباع خارجی از مرز مهران جلوگیری شد، گفت:با راه اندازی گیت های کنترلی در ورودی های استان و شهرهای چرداول،سیروان،ایوان،ملکشاهی،دره شهر و دهلران و همچنین شهرستان مهران بیش از یکصد هزار نفر که بدون همراه داشتن مدارک و مجوزهای لازم  یا اتباع خارجی بودند به شهرهایشان بازگردانده شدند. 

سردار یاری گفت:بر اساس آمارهای موجود از اول صفر تا پایان شب گذشته یک میلیون 123 هزار و 342 نفر نفر از مرز مهران تردد کرده اند که از این مجموع 914 هزار و 738 نفر از کشور خارج و 208 هزار 604 نفر نیز از این مرز وارد کشور شده اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۸۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک

داود بیگی نژاد نایب رییس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت:  د در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی  با بیان اینکه  راه اندازی سامانه یا کانال سوت‌زنی برای مشاوران املاک از دیگر راهکارها برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز است گفت: افراد می توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد  موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد  توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر  فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • تکمیل مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • ساماندهی اتباع مجاز در کرمانشاه
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • اتباع مجاز در کرمانشاه ساماندهی می‌شوند
  • تمام اتباع مجاز ساماندهی می‌شوند