Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اصلاح خطوط انتقال آب کوثر و کازرون از اولویت‌های مهم شرکت آبفای استان بوشهر است که برای این مهم ۷۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، کیقباد یاکیده ظهر امروز در نهمین جشنواره نخستین واژه آب در مدرسه مصلحیان بوشهر با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی استان بوشهر و نقش دانش‌آموزان در مصرف بهینه این ماده حیانی اظهار داشت: هر چند بخش عمده‌ای از منابع آب آشامیدنی استان بوشهر در دیگر استان‌ها قرار دارد ولی این استان در این عرصه دچار کمبود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ درست مصرف کردن آب یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان سفیران شرکت آب و فاضلاب، باید فرهنگ درست مصرف کردن و مدیریت مصرف را در خانواده‌ها ترویج دهند تا آبی که با مشقت در شبکه آبرسانی قرار می‌گیرد در مصارف غیر ضروری مورد استفاده قرار نگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در شرکت آب و فاضلاب پرداخت و خاطر نشان کرد: 2 سال است که وزارت نیرو برنامه‌های فرهنگی برای مدیریت مصرف آب در دستور کار قرار داده که در این راستا ضرورت مصرف بهینه آب از سوی مشترکان مورد توجه قرار می‌گیرد.

یاکیده با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی مدیریت مصرف آب در مدارس در مقطع دبستان برگزار می‌‌شود افزود: شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در دور قبل جشنواره مرد آبی و اکنون جشنواره نخستین واژه آب در مدارس مقطع دبستان بوشهر برگزار کرده است.

وی بیان کرد: در دور قبل 2 هزار دانش‌آموز و در نهمین جشنواره نخستین واژه آب استان بوشهر بیش از 5 هزار دانش‌آموز مقطع ابتدایی مشارکت دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های نمایش، نقاشی، انتشار کتاب، بازی‌های مختلف در زمینه مصرف برگزار شده است تصریح کرد: هر چه آثار و نتیجه برنامه‌های فرهنگی نسبت به برنامه‌های دیگر طولانی‌تر است ولی در آینده اثرات برنامه‌های فرهنگی در حوزه مصرف بهینه آب، آشکار می‌شود.

یاکید با تاکید بر نوسازی شبکه آبرسانی به اصلاح خطول انتقال آب استان بوشهر پرداخت و افزود:اصلاح خطوط انتقال آب کوثر و کازرون از اولویت‌های مهم شرکت آبفای استان بوشهر است که برای این مهم 70 میلیارد ریال اختصاص یافت.

در این مراسم پس از اجرای سرود دانش‌آموزی، اهداء جوائز به دانش‌آموزان و فرهنگیان، زنگ مصرف بهینه آب در مدرسه مصلحیان بوشهر نواخته شد.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌ المللی لاستیک و پلاستیک در کشور چین اظهار داشت: دستاورد بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی خارجی، افزایش سطح تعاملات و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در تولیدات صنایع کوچک و بزرگ استان خواهد بود چراکه یکی از سیاست‌های استان توسعه واحدهای پایین دستی با استقرار در شهرک‌های صنعتی و حمایت از این واحدهای صنعتی است.

عادل شهرزاد با اشاره به ۷ ناحیه صنعتی راه‌اندازی شده در سال گذشته، افزود: آشنایی تولید کنندگان و صنعتگران با تجهیزات و ماشین‌آلات جدید در محیط‌های نمایشگاهی بین المللی می‌تواند در ارتقا کیفیت تولیدات و افزایش سطح صادرات مؤثر باشد که تسهیلات تکمیلی تبصره ۱۸ برای تجهیز واحدهای تولیدی به ماشین آلات به روز و مورد نیاز واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده است.

وی رونق بخشی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را جز سیاست‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک انجام شد مذاکرات دوجانبه بیشتری بین تولیدکنندگان شکل گرفت که در توسعه تولیدات فعلی و ایجاد صنایع جدید در راستای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار اثر بخش خواهد بود.

کد خبر 6089526

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آب شرب روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح