Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با تسلیت اربعین حسینی، ظرفیت استان بوشهر در بخش گردشگری بسیار مهم دانست و با بیان اینکه یکی از مقاصد سفر گردشگران مناطق مختلف کشور، در ایام نوروز استان بوشهر است اظهار داشت: برای میزبانی مطلوب باید از این ظرفیت در ارائه خدمات مناسب استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر تصریح کرد: برای بهره جستن از ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر باید زیرساخت‌ها در راستای رفاه حال گردشگران و مسافران توسعه یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، توسعه زیرساخت‌ها در حمل و نقل هوایی و زمینی برای هدایت مسافران به استان بوشهر را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: خدمات مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در توسعه پرواز‌ها قابل تقدیر است و توسعه حضور شرکت‌های هواپیمایی در استان زمینه ظرفیت پرواز‌ها را افزایش داده است.

باستی با بیان اینکه تردد مسافران به استان بوشهر باید با ایمنی بالا باشد افزود: همه توان و تلاش باید در راستای تردد سفر ایمن مسافران و پاسخگویی به حجم ترافیک در جاده‌ها باشد.

وی با تاکید بر حذف نقاط پرحادثه جاده‌های استان بوشهر افزود: تا تعطیلات نوروز کمتر از ۴.۵ ماه باقیمانده است که باید تا قبل از پایان سال نقاط حادثه خیز جاده‌های استان بوشهر برای افزایش ایمنی برطرف شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: جاده‌های دیلم به خوزستان، گناوه به دیلم، دشتستان به گناوه، و مسیر هرمزگان به عسلویه و کنگان محور‌های پرتردد ارزیابی شده که باید ایمنی این محور‌ها افزایش یابد.

باستی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برای افزایش ایمنی تردد درمحور‌های استان بوشهر گفت: پروژه‌های نیمه تمامی که نقش مهمی در ارتقا ایمنی تردد در محور‌های مختلف استان بوشهر دارد باید تا قبل از سال تکمیل شود و این مهم در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد.

وی، با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز در محور دالکی به کنارتخته و بلعکس تصریح کرد: باید با تدابیر اندیشیده شده حداقل ایمنی تردد در محور دالکی به کنارتخته و بلعکس به حداکثر افزایش یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، با تاکید بر افزایش آمادگی میزبانی از مسافران در ۶۲۵ روستا و ۳۷ شهر استان بوشهرافزود: خدمات مراکز امداد و نجات جاده‌ای، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهور، راهداری و هلال احمر استان بوشهر در نوروز گذشته قابل تحسین است، ولی باید از همه ظرفیت‌ها برای افزایش خدمات سفر استفاده کرد.

باستی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های ذی‌ربط باید در افزایش تسهیلات و ایمنی سفر همکاری کنند خاطر نشان کرد: افزایش خدمات در جاده‌ها، امدرسانی، ایمن سازی مسیر تردد، اسکان و افزایش خدمات شهری باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهر‌ها و روستا‌ها گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات وصولی عوارض آلایندگی و ارزش افزوده در حوزه گردشگری به دهیاری‌ها و شهرداری‌های بوشهر پرداخت می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر، خدمات اداره کل هواشناسی را در خور تحسین دانست و تاکید کرد: اسکان در سواحل استان بوشهر مورد تاکید گردشگران است که در این راستا باید در پیش بینی وضعیت جوی در راستای پیشگیری از حوادث تدارک لازم اندیشیده شود.

باستی، گردشگری دریایی را یکی از اهداف مسافرات هم‌وطنان به استان ساحلی بوشهر دانست و گفت: گردشگری دریایی در این استان یک ظرفیت خوبی است که باید با تعامل دستگاه‌ها زمینه توسعه این حوزه گردشگری فراهم شود.

انتهای پیام/ز

بودجه حوزه گردشگری دهیاری‌ها و شهرداری‌های بوشهر پرداخت می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۷۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان

سیدمسعود حسینی در آغاز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر همدان گفت: بر اساس بازخورد‌هایی که از انجام طرح هاب پیاده‌راه‌سازی قبلی داشتیم ارزیابی تاثیرات اجتماعی آن را در اجرای طرح پیاده‌راه باباطاهر آغاز کردیم.

او با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است، گفت: نظرات کسبه، ساکنان و بهره‌برداران این خیابان مورد توجه قرار می‌گیرد و سایر طرح‌ها نیز پس از انجام این طرح با این روند اجرا می‌شود.

شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند، گفت: امسال با اقداماتی که شهرداری در حوزه گردشگری انجام می‌دهد و بودجه عمرانی که در این حوزه مصوب شده، شهر برای حضور گردشگران زیبا می‌شود.

حسینی با اشاره به آغاز جداره‌سازی در میدان امام خمینی (ره)، خیابان بوعلی و اکباتان گفت: هدف ما توسعه گردشگری در شهر همدان است و امیدواریم آنچه نیاز شهر همدان بوده در این زمینه اجرایی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان