Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن با کارهای اطلاعاتی و نفوذ، بین نهضت و امام حسین (ع) فاصله انداختند که امروز هم این اتفاق در حال رخ دادن است و برخی با شعارهای خوب مردمی از نقاط ضعف استفاده و در حال ضربه زدن هستند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حسن رحیم‌پور ازغدی عصر امروز در جمع زائران اربعین حسینی در موکب مسجد مقدس جمکران، به تبیین دلایل مظلومیت امام حسین (ع) پرداخت و اظهار کرد: با اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمود: ه بودند حسین منی و انا من حسین، ولی یزید با جوسازی و فضاسازی در نخستین گام سبب جدایی امت از امام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ هزار نامه از کوفه برای امام حسین (ع) ارسال شد که در آن تاکید کردند تا پای خون ایستاده‌ایم، افزود: قطع ارتباط مستقیم بین صفوف امت در حال پیوست به قیام امام حسین (ع) و کوفه و استفاده از ادبیات دینی و شعار دوستی برای ورود به کوفه دو تاکتیک ابتدایی برای جداسازی اهل قیام و امام حسین (ع) بود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: دشمن با کارهای اطلاعاتی و نفوذ، بین نهضت و امام حسین (ع) فاصله انداختند که امروز هم این اتفاق در حال رخ دادن است و برخی با شعارهای خوب مردمی از نقاط ضعف استفاده و در حال ضربه زدن هستند.

وی یکی دیگر از حربه‌های عبیدالله ابن زیاد را ترساندن آدم‌های نیم‌بند دانست و گفت: اکثر مردم علاقه‌مند به امام حسین (ع) بودند، ولی هرچه کار جلوتر رفت افراد با احساس خطر از کاروان امام حسین (ع) جداشده و از ثابت‌قدمی خارج شدند.

رحیم‌پور ازغدی با تأکید بر اینکه عبیدالله ابن زیاد با پول، مردم کوفه را به قیمت امروزی میلیارد‌ها تومان خرید، ابراز کرد: اکثر مردم کوفه اهل خیانت نبودند، ولی با ترس، پول و امکانات پشت به امام حسین (ع) کردند، همچنین چند نفر از افراد قبایل را اعدام و برای آدم‌فروشی جایزه تعیین کردند.

وی با بیان اینکه یزیدیان بعد از جداسازی مردم از امام، آن‌ها را در خط مقدم مبارزه با امام حسین (ع) قرار دادند عنوان کرد: آن‌ها با گروکشی و کشتار فجیع افراد بی‌گناه و مرتبطین با حضرت مسلم (ع) و امام حسین (ع) و حتی پیک‌های امام حسین (ع) با هدف ترساندن مردم کوفه موفق شدند نه‌تن‌ها کوفه را بگیرند، بلکه سپاهی هم در برابر امام حضرت مهیا کنند و فاجعه کربلا را رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • لزوم حمایت شوراها از شهرداران/ نفوذ از بیرون سبب ایحاد اختلاف در شورا می‌شود
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است