Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست ؛جمال حمیدی ، اظهار کرد : شرکت های حمل نقل اتوبوسی استان های کرمان، هرمزگان، بوشهر، فارس و چهارمحال و بختیاری به همراه اتوبوس های شرکت جوان سیر ایثار به مرز شلمچه جهت جابجایی زائرین در مرز مستقر شده اند.

وی اظهار کرد : اتوبوس ها در بارانداز 13 هکتاری منطقه آزاد اروند به تفکیک استان های معین و استان های مجاور چیدمان شده اند و شرکت های اتوبوسرانی بلیط های خود را طبق تعرفه تنظیمی ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمیدی به راه اندازی 12 گیت فروش بلیط اتوبوس توسط شرکت های حمل و نقل درون و برون استانی در مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: در این پایانه 200 اتوبوس برای جابجایی زائران به مناطق مختلف کشور مستقر هستند.

وی به بازگشت 150 هزار نفر از زائران به کشور از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت:هم اکنون به طور متوسط روزانه 150 تا 200 اتوبوس از شلمچه زائران بازگشته از عراق را به مناطق مختلف کشور منتقل می کنند.

مدیر پایانه مسافری شلمچه با اشاره به تردد 800 هزار مسافر زائر اربعین حسینی در مرز شلمچه گفت : از این تعداد مسافر80 هزار زائر از اتباع خارجی از مرز شلمچه خارج شده اند.

وی گفت: به منظور تسهیل در عبور زائران خارجی تعداد گیت های عبور اتباع افزایش یافته است.
به گفته مسولان کشوری تاکنون 30درصد زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه به عراق عزیمت کرده اند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم) چند درصد ایرانیان دچار مشکلات اختلال روان هستند؟/ پاسخ دکتر معین (فیلم) ویدئویی پربازدید از یک دانشجوی زن ۸۱ ساله

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند (فیلم)
  • ◄ اولین قطار ترانزیت افغانستان به ترکیه در دام سوء مدیریت/ تکرار تجربه تلخ راه آهن شلمچه بصره
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج برگزار شد
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس