Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان از احداث کارخانه تولید پیشرفته انواع شیشه با سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح شیشه فلور هرمز با سرمایه گذاری ٣٥٠ میلیارد تومانی در استان در زمینی به مساحت ٢٥ هکتار خبر داد.

به گزارش ایرنا، مسعود پاکزاد عصر سه شنبه در نشستی در همین رابطه با اشاره به دیدار سرمایه گذاران این طرح با استاندار هرمزگان، اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری ، دستور ویژه‌ای برای تسریع در این سرمایه گذاری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اشتغالزایی مستقیم یک هزار و 500 نفر در این طرح، بیان داشت: در این طرح 70 درصد دستگاه‌ها و تکنولوژی ساخت در ایران و ٣٠ درصد از خارج کشور وارد می شود.
پاکزاد با اشاره به تاکید استاندار هرمزگان نسبت به حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی، خاطرنشان کرد: طبق دستور استاندار رصد عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی براساس حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری،در استانداری صورت گرفته و مدیران موظف به تسهیل و شتاب در فرآیند سرمایه گذاری هستند.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان گفت: بخش خصوصی بازوی توانمند دولت در کمک به تولید و رونق اقتصادی محسوب می شود و همه ما باید برای بهبود و تسهیل شرایط کار این بخش تلاش کنیم.
7198/ 6048
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشاردهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه ۲ هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اظهار داشت: در روزهای گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت و مدیران کل مرتبط وزارت امور اقتصادی و دارایی از غرفه استان در این نمایشگاه بازدید کردند.

سرپرست هماهنگی معاونت اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: شخصیت‌هایی از اتاق‌های مشترک ایران، چین، ترکمنستان و گروه‌های تجاری از امارات، ترکیه، کانادا، ترکمنستان، قرقیزستان و افغانستان، روسیه، ژاپن را در غرفه استان خراسان جنوبی داشتیم. 

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، گفت: دو تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و سازمان تعاون روستایی کشور با موضوع احداث سردخانه 2 هزار تنی نگهداری محصولات مزیت‌دار استان، تأمین نقدینگی خرید توافقی محصولات مزیت‌دار بخش کشاورزی استان با اولویت زرشک منعقد شد.

جعفری ادامه داد:  تفاهم‌نامه همکاری فی مابین استاندار خراسان جنوبی و مؤسسه پژوهش‌های برنامه‌ریزی، اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی با موضوع ثبت نظام میراثی جهانی زرشک و عناب نیز منعقد شد.

انتهای پیام/254/

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند