Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: ۳۱ هزار و ۴۷۸ فقره ویزا توسط کنسولگری عراق مستقر در کرمانشاه صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد دارابی امروز چهارشنبه در جلسه اتمام عملیات اجرایی کمیته اعزام ستاد اربعین حسینی که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: سال ۹۵ تعداد ۲۴ هزار و ۶۲۵ فقره ویزا توسط کنسولگری عراق مستقر در کرمانشاه صادر شد که از این تعداد ۲۱ هزار و ۷۴ ویزا مربوط به استان کرمانشاه و۳۵۵۱ ویزا مربوط به استان کردستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امسال برای زائران ۳۱ هزار و ۴۷۸ فقره ویزا توسط کنسولگری عراق مستقر در کرمانشاه صادر شد که از این تعداد ۲۷ هزار و ۷۳۶ فقره ویزا متعلق به استان کرمانشاه، ۲۹۰۹ ویزا متعلق به استان کردستان و ۸۳۳ ویزا نیز مربوط به زائران استان لرستان بود.

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه بیان کرد: سال گذشته ویزاها به‌صورت گروهی و مانیفستی صادر می‌شد اما امسال روند صدور ویزای اربعین به صورت انفرادی بود.

دارابی اظهار کرد: سال گذشته ۱۸ دفتر حج و زیارت در استان کرمانشاه داشتیم و امسال این تعداد به ۲۵ دفتر ثابت و موقت رسید

وی افزود: ۳ دستگاه چاپگر جهت تسهیل در روند اخذ ویزا و تحویل آن به کنسولگری را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: فرآیند صدور ویزا از ۲۶ شهریور در استان آغاز شد و آخرین استانی بودیم که تا دیروز ویزا صادر کردیم.

دارابی با اشاره به تلاش شبانه روزی دست اندکاران حج و زیارت استان برای خدمت رسانی به زوار گفت: همکاران ما از هیچ تلاشی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی فروگذار نکردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۲۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه (س)، رهبر شیعیان و عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی کشور مالی ضمن زیارت مضجع شریف بانوی کرامت، از بخش‌های مختلف حرم حضرت معصومه (س) نیز بازدید کرد.

رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد

بر اساس این گزارش، وی در این بازدید با شخصیت و جایگاه این بانوی با کرامت از خاندان اهل بیت (س) آشنا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • زیارت خانه خدا پس از ۹ سال وقفه
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • هشدار در پی تشدید و استمرار سامانه بارشی در کرمانشاه
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • تظاهرات ضدصهیونیستی دانشجویان پاکستانی در مقابل کنسولگری آمریکا
  • همایش هفته حج در سنندج برگزار می‌شود