Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@21:08:13 GMT

مراسم پیاده روی در شهرستان میبد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۱۳۳۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، این مراسم به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج، پادگان نبی اکرم و فرمانداری و با حضور فرماندار شهرستان میبد، فرمانده سپاه ناحیه میبد، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، اعضای شورای شهر، یگان نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج، بانوان ادارات و بانوان بسیجی حوزه‌های فاطمه الزهرا و خدیجه الکبری شهرستان و با شرکت پرشور مردمی که از قافله عشق به جا مانده بودند، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فلاح فرماندار شهرستان میبد در حاشیه برگزاری این همایش پیاده روی با شکوه و پر از معنویت که از مزار مطهر شهدای گمنام در پارک بهارن تا تربت پاک این شهدا در امامزاده میر شمس الحق صورت گرفت، با اشاره به اینکه که این مراسم جهت گرامیداشت یاد ایام پر از حزن و معنویت اربعین حسینی با هماهنگی سپاه پاسداران و سایر ارگان‌های شهرستان برگزار شده است، افزود: این برنامه در راستای شرکت محبان اباعبدالله الحسین (ع) که موفق به حضور در پیاده روی اربعین حسینی در کربلا نشدند، با طی مسیری که از محل دفن شهدای گمنام در پارک بهاران تا امامزاده میر شمس الحق در نظر گرفته شد، تدارک دیده شد.

وی افزود: با نیتی که شرکت کنندگان در پیاده روی امروز داشتند، این مسیر را با نشان دادن عشق و ارادتشان به امام حسین (ع) با پای پیاده طی نمودند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میبد نیز طی سخنانی بیان کرد: به نیابت کسانی که در سزمین کربلا پیاده روی نمودند، با حضورنیرو‌های بسیجی، پادگان، سپاه و نیروی انتظامی پیاده روی خوبی از مسیر شهدای گمنام در پارک بهاران تا شهدای گمنام در امامزاده میر شمس الحق برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به عدم اطلاع رسانی مراسم جهت حضورشان به صورت گسترده اعتراض نموده اند، افزود: این برنامه یک کار خوبی بود که بازتاب بسیار خوبی هم داشت و با استقبال مردم روبرو شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان میبد در ادامه گفت:: انشاالله در سال‌های آینده این برنامه را به صورت مردمی برگزار خواهیم نمود تا کسانی که از راهپیمایی اربعین دنبال ماندند و نتوانستد در پیاده روی اربعین در کربلا حضور داشته باشند، بتوانند در راهپیمایی اربعین که در شهرستان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

گفتنی است مراسم در شروع و پایان با حضور شرکت کنندگان بر سر مزار مطهر شهدای گمنام همراه بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۱۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان