Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-در جریان یک انفجار انتحاری در مسیر خودرویی که حامل معاون رئیس پلیس کویته پاکستان بود، دست کم سه تن به همراه معاون رئیس پلیس کشته شدند.۹ تن از جمله چند افسر پلیس نیز در این حمله انتحاری زخمی شدند. طالبان مسئولیت این حمله انتحاری را برعهده گرفته است.

این حمله انتحاری خودروی حامل "حمید شکیل"، معاون رئیس پلیس را هدف قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش کلیدی در دستگیری شبه نظامیان و اعضای گروه‌های جدایی‌طلب کوچک را در سال‌های اخیر برعهده داشته است.

یکی از افسران پلیس کویته نیز اعلام کرد، این حمله زمانی رخ داد که خودروی حامل این مقام پلیس از یک محله مسکونی در حال عبور بود. چند ساعت پس از این حمله طالبان پاکستان مسئولیت آن را برعهده گرفت.

پلیس پاکستان نیز اعلام کرد، عامل مهاجم از ۱۵ کیلوگرم ماده منفجره استفاده کرده بود.

تصاویر تلویزیونی نیز نشان می‌دهد که خودروهای پلیس به شدت آسیب دیده و ماموران نجات در حال انتقال قربانیان به بیمارستان‌های اطراف هستند.

شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر پاکستان نیز در بیانیه‌ای افسران کشته‌شده را مورد ستایش قرار داد و گفت: چنین حملات وحشیانه‌ای روحیه نیروهای امنیتی در مقابله با تروریسم را تضعیف نمی‌کند.

کویته، مرکز ایالت بلوچستان پاکستان در سال‌های گذشته شاهد اقدامات شبه‌نظامیان و گروه‌های جدایی‌طلب بلوچ بوده است. داعش نیز در این منطقه فعالیت می‌کند.

امروز(پنجشنبه) همچنین ارتش پاکستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک گروه شبه نظامیان از افغانستان به یکی از پست‌های مرزی جدیدالتاسیس ارتش در منطقه حمله کرده و در جریان این درگیری یک سرباز و پنج غیرنظامی کشته شدند. این رویداد در منطقه قبیله‌ای خیبر رخ داده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: آتش‌سوزی و انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
سید حمیدحسینی افزود:پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی نیشابور آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که یکی از مصدومین جوانی حدودا ۴۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.
وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر حادثه خانمی ۶۰ ساله انجام شده و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به مرکز آموزشی، بهداشتی و درمانی حکیم منتقل شد.

دیگر خبرها

  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • پهپاد‌ انتحاری ایرانی ، ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • پهپاد‌های انتحاری «شاهد» چگونه به ابزار کارآمد روسیه در جنگ اوکراین تبدیل شدند؟
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری