Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@04:16:05 GMT

ترامپ، عامل افزایش تفرقه در آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۲۷۵۹۹

‍‍‍‍‍‍

نظرسنجی جدید سی ان ان نشان می دهد رئیس جمهور آمریکا سبب افزایش تفرقه و دودستگی در این کشور شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بر اساس نظر سنجی جدید سی ان ان سخنان تند تفرقه افکن ترامپ بر توانایی او برای متحدکردن آمریکا، تاثیر سوء بسیار زیادی گذاشته است.

نتایج نظر سنجی جدید سی ان ان تایید می کند پس از سپری شدن یک سال از زمان حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید سخنان تند تفرقه افکن ترامپ بر توانایی او برای متحدکردن آمریکا، تاثیر سوء بسیار زیادی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در در نظرسنجی تلویزیون سی ان ان از مردم آمریکا پرسیده شد که آیا ترامپ کشور را متحد خواهد کرد و نه اینکه آن را دچار تفرقه کند؟
شصت و پنج درصد آمریکایی ها گفتند خیر ، ترامپ سبب وحدت کشور نخواهد شد. فقط سی درصد آمریکایی ها معتقد بودند ترامپ می تواند وحدت کشور را بیشتر کند.
این نگاه منفی درباره ترامپ در میان جمهوری خواهان هم حزبی ترامپ نیز مشهود است. سال گذشته یعنی زمان انتخاب ترامپ به ریاست جمهوری آمریکا، هشتاد و یک درصد جمهوری خواهان معتقد بودند ترامپ می تواند سبب وحدت بیشتر در آمریکا شود.
اما در نظرسنجی اخیر، این رقم به شصت و پنج درصد کاهش یافته است.
در سال گذشته نود و چهار درصد جمهوری خواهان معتقد بودند ترامپ می تواند در آمریکا تغییراتی بوجود بیاورد اما در نظرسنجی اخیر سی ان ان این رقم به هشتاد و چهار درصد تنزل پیدا کرده است. سی ان ان این نظرسنجی را روزهای دوم تا پنجم نوامبر انجام داد.

  دانلود

دانلود تصویر


افزایش یک تریلیون و هفتصد میلیارد دلاری کسری بودجه آمریکا با اجرای طرح مالیاتی دولت ترامپ

طرح مالیاتی دولت ترامپ سبب افزایش یک تریلیون و هفتصد میلیارد دلاری کسری بودجه آمریکا می شود. حزب جمهوری خواه آمریکا با طلایه داری دونالد ترامپ رئیس جمهور جمهوری خواه ، مصمم است طرح خود را برای اصلاح نظام مالیاتی کشور پیش ببرد. این درحالی است که دفتر بودجه کنگره آمریکا گزارش جدیدی در این خصوص منتشر کرده است. دفتر بودجه کنگره، تشکیلاتی غیرحزبی در آمریکا است.

بر اساس ارزیابی های دفتر بودجه کنگره، طرح مالیاتی جمهوری خواهان سبب خواهد شد در مدت ده سال، حدود یک تریلیون و هفتصد میلیارد دلار به کسری بودجه دولت فدرال آمریکا افزوده شود. این رقم بیش از میزانی است که قبلا در این زمینه پیش بینی می شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۲۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان گفت: سال جاری از محل تسهیلات پست بانک توانستیم ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به امور روستایی اختصاص دهیم که استان اصفهان توانست ۱,۰۰۰ میلیارد تومان یعنی ۴۰ درصد این اعتبار را طی سه مرحله در اختیار گیرد و این برای ما یک دستاورد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید جوهری امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش رؤسای شوراهای استان اصفهان با اشاره به مشکلات زیرساختی دفتر امور روستایی اظهار کرد: سال جاری از محل تسهیلات پست بانک توانستیم ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به امور روستایی اختصاص دهیم که استان اصفهان توانست ۱,۰۰۰ میلیارد تومان یعنی ۴۰ درصد این اعتبار را طی سه مرحله در اختیار بگیرد و این برای ما یک دستاورد بود.

وی افزود: با این اعتبار می‌توان طبق مصوبه ۳۱۳ ماشین‌آلات کشاورزی و عمرانی و خدماتی خریداری کرد؛ حدود ۱۳۰ ماشین‌آلات خریداری شده است که سال گذشته تعدادی از آن‌ها به‌کار گرفته شد و بنا داریم سال جاری نیز تعداد دیگری را افتتاح کنیم، همچنین با پیگیری شوراهای شهرستان‌ها در اختیار شرکت تعاونی شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان تاکید کرد: سال جاری در مصوبه برای منطقه پشتکوه سه ظرفیت خرید با سود ۸ درصد در نظر گرفتیم، اما مسئولان آن بخش گفتند که ما به آن نیاز نداریم، با این حال چادگان در سال گذشته ۷ دستگاه ماشین کشاورزی خریداری کرد، بنابراین شهرستان‌ها نمی‌توانند ادعا کنند که چیزی به آنها اختصاص داده نشده است.

وی ادامه داد: در حالی که کل کشور علیه اعتبار دریافتی اصفهان موضع گرفتند، اما شهرستان‌های این استان از ظرفیت به‌وجود آمده استفاده نمی‌کنند.

جوهری گفت: آموزش شوراها را در دستور کار داریم، این در شرایطی است که در سنوات قبل بودجه برای این کار نبود.

وی در رابطه با بحث اعتبارات ارزش افزوده، تصریح کرد: در سال گذشته ۸ هزار میلیارد اعتبار واریزی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل ارزش افزوده انجام شد که به‌واسطه قانون ۳۰ درصد افزایش یافته است و امسال به جای اینکه زیاد شود کاهش یافته است، از طرفی تورم مزید بر علت شده است؛ در سال ۱۴۰۲ این میزان به دلیل برداشت اعتباراتی که دولت برای هدفمندی یارانه‌ها برداشت کرده کاهش یافت و باید پیگیری شود در عین حال محدودیت‌های دولت را هم درک می‌کنیم.

کد خبر 750044

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا