Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در تشریح وضعیت مسیرهای بازگشت زائرین اربعین حسینی از ترافیک نیمه سنگین محورهای مهران به صالح آباد و ایلام خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای بازگشت زائران اربعین حسینی گفت: در محور مهران به صالح آباد و ایلام شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در محورهای چذابه به اهواز و شلمچه به خرمشهر نیز شاهد ترافیک پرحجم اما روان هستیم. در استان کرمانشاه محور اسلام آباد به ماهی دشت نیز بار ترافیک برگشت مسافرین اربعین حسینی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های گیلان و اردبیل شاهد بارش پراکنده باران هستیم؛ بارش باران در استان های آذربایجان غربی، کردستان محور بانه-سقز و آذربایجان شرقی نیز مشاهده می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خطاب به رانندگان توصیه کرد در محورهایی که بارندگی وجود دارد و سطح جاده لغزنده است سرعت خود را کاهش دهند و زائرین اربعین حسینی نیز در مسیر بازگشت با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی درباره محدودیت های ترافیکی ایام اربعین حسینی نیز گفت: در استان های خوزستان و چهارمحال وبختیاری تردد کلیه کامیون و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۳ آبان در محورهای اهواز – سوسنگرد، بستان – چذابه، اهواز – خرمشهر و شلمچه ممنوع می باشد. (برای شلمچه مسیر جایگزین وجود ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز – آبادان – خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

رحمانی ادامه داد: تردد کلیه اتوبوس ها از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ آبان تا ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه ۲۳ آبانماه در محور هفتگل – باغملک – ایذه- دهدز – شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز – اندیمشک – خرم آباد – الیگودرز – اصفهان – شهرکرد و بالعکس بعنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

وی افزود: در استان ایلام نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۵ آبان تا ساعت ۰۷:۰۰ روزسه شنبه مورخ ۲۳ آبانماه از محورهای دهلران – مهران، حمیل – ایلام، قلاجه – ایلام و ایلام – مهران ممنوع می‌باشد.

وی تاکید کرد: در استان لرستان نیز تردد کلیه تریلرها، کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۷:۰۰ صبح روز دو شنبه مورخ ۱۵ آبانماه تا ۰۷:۰۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۳ آبانماه  در محورهای پلدختر – اسلام آباد و پلدختر – اندیمشک و بالعکس ممنوع می‌باشد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس