Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > پلیس - معاون عملیات ناجا گفت: موج بازگشت زائران ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده به کشور است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت پلیس، سردار حسین ساجدی‌نیا اظهار داشت: از ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 18 آبان ماه بیش از ۱۶۰ هزار زائر از مرزها وارد کشور شده‌اند که از این تعداد بیش از ۱۰۰ هزار نفر از پایانه مرزی مهران به کشور مراجعه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۵۰ درصد زائران از پایانه های مرزی به کشور بازگشته‌اند گفت: پیش‌بینی می‌کنیم موج بازگشت زائران ظرف ۲۴ یا ۴۸ ساعت آینده باشد.

معاون عملیات ناجا در ادامه به یک طرفه بودن مسیر مهران به استان ایلام اشاره کرد و گفت: ترافیک محورهای مواصلاتی منتهی به مرزها روان و بسیار پر حجم است.

وی به زائران توصیه کرد، در بازگشت به شهرهایشان با صبر و حوصله و استراحت کافی رانندگی کنند.

بازگشت 60 درصد زائران اربعین به کشور

جانشین فرمانده ناجا از بازگشت 60 درصد زائران اربعین تا صبح امروز جمعه خبر داد.

ایسنا نوشت: سردار اسکندر مومنی صبح امروز با حضور در میدان قرآن که یکی از نقاط پرتردد زائران حسینی است، گفت: از مجموع 2 میلیون و 200 هزار زائر تاکنون 60 درصد به کشور بازگشته‌اند و حوادث جاده‌ای این ایام 40 درصد به نسبت پارسال کاهش یافته است.

وی گفت: در 24 ساعت گذشته 300 هزار زائر به کشور بازگشته‌اند که 200 هزار نفر آنها از مرز مهران وارد شده‌اند.

بر اساس آمار پایانه‌ مرزی مهران، روز پنجشنبه 18 آبان، برابر با روز اربعین ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز مهران تردد کردند.

47235

کلید واژه‌ها : اربعین - پلیس راهور - عتبات عالیات عراق -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۳۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خواست خدایی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ساماندهی مرز بین‌المللی شلمچه به ساماندهی و نظم دهی به نحوه پارک خودروها در توقفگاه بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: امسال علاوه بر تمهیدات اندیشیده شده برای نظم دهی به نحوه پارک کردن خودروها، ۱۰ هکتار به توقفگاه اربعین اضافه خواهد شد تا زائران دغدغه کمتری داشته باشند.

وی تاکید کرد: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین (ع) را وظیفه خود می‌دانیم و برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی (ع) در پایانه مرزی شلمچه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

فرماندار شهرستان خرمشهر بر ساماندهی زیرساخت‌ها در پایانه شلمچه در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: پلیس راهور، نیروی انتظامی، امنیتی، خدماتی در اولین فرصت نسبت به شناسایی نواقص و رفع آنها اقدام و اهتمام جدی داشته باشند و نیازمندی‌های خود را اعلام کنند.

وی با تاکید بر فعال شدن ایکس‌ری در ورودی پایانه مسافری تصریح کرد: در راستای بهبود روند بازرسی ورود و خروج زائران و مسافران و همچنین ارتقای امنیت پایانه گیت ویژه بازرسی نصب شود؛ همچنین اینکه دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل آبفا، برق، گاز در مرز شلمچه استقرار داشته باشند تا در صورت وجود مشکل در اسرع وقت آن را رفع کنند.

فرماندار شهرستان خرمشهر خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی و رفع چند حاکمیتی در مرز شلمچه شد و گفت: در تلاش هستیم با همدلی و وحدت رویه کارهای خوبی در حوزه‌های مرزی، اقتصادی، زیارتی و گردشگری در پایانه مرزی شلمچه داشته باشیم.

کد خبر 6093565

دیگر خبرها

  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت / جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه عربی
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی