Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:45:32 GMT

حذف دلال‌ها از بازار روزهای مناطق

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۴۶۲۳۴

حذف دلال‌ها از بازار روزهای مناطق

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران، گفت: در راه اندازی برخی بازار روزها دست دلال‌ها و افراد سودجو در کار است و ما در حال بررسی و انجام راه کاری هستیم تا این دلال‌ها که سود زیادی به جیب می‌زنند از چرخه حذف کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد جواد شیرازی با توجه به اهمیت پاسخگویی مدیران و مسئولین به مردم و در راستای حل مشکلات و رسیدگی به درخواست شهروندان گفت : برخی از معضلات و مشکلات شهری چند وجهی هستند بطور مثال در خصوص رها شدن ماشین‌های اسقاطی پلاک دار ،فضاهای بی دفاع شهری و روشنایی معابر که نهادهای دولتی و خدماتی در رسیدگی به آن دخیل هستند باید اذعان داشت شهرداری تهران آماده است تا با اشتراک داده‌ها و تجارب با واحد های خدمات رسان همچون ادارات برق،آب،پلیس راهور،نیروی انتظامی و غیره با تشکیل کارگروه‌های مشترک و ارتباطات سیستمی مشترک معضلات و مشکلات چند وجهی شهر را حل و فصل کند تا در آرامش ، امنیت و آسایش شهروندان خدشه ای وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آبگرفتگی احتمالی انهارو دپوی زباله در مسیل ها بیان کرد : حوزه خدمات شهری شهرداری تهران همراه مجموعه‌های مرتبط از دو ماه پیش طی جلسات و بازدیدهای میدانی وضعیت انهار را بررسی و اقدامات مهندسی و لازم را در خصوص اصلاح هندسی ،تعمیر و بهسازی ورفع موانع در مسیل‌ها و معابر انجام داده تا در هنگام بارش نزولات آسمانی کمترین مشکل برای شهر و شهروندان بوجود آید. البته با نظارت‌های سازمان بازرسی و پیام‌های مردمی 137در صورت مشاهده آبگرفتگی در سطح معابر اقدامات لازم جهت حل آن صورت خواهد گرفت.

شیرازی با اشاره به ریزش زباله‌های ماشین‌های پسماند هنگام حمل در اتوبان آزادگان و دیگر بزرگراه‌ها عنوان کرد :حتما به این موضوع رسیدگی خواهد شد و طی جلسه با سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در خصوص ساماندهی ماشین‌های حمل پسماند ،استفاده از حفاظ‌های استاندارد و آموزش‌های لازم منطبق با دستور العمل‌ها و قوانین صورت خواهد گرفت و این اقدامات به سمع و نظز مردم خواهد رسید.

رئیس سازمان بازرسی ضمن تشکر از رسانه‌ها به واسطه فرهنگ سازی در خصوص تفکیک زباله اظهار کرد : در مقاسیه با ادوار گذشته ،مشارکت مردم امروز در خصوص رویارویی با زباله و استفاده از مخزنهای مکانیزه زباله و موضوع تفکیک از مبدا افزایش یافته و تقاضا داریم با فرهنگ سازی بیشتر رسانه‌ها و مشارکت مضاعف شهروندان شاهد شهری زیبا و عاری از زباله و آلودگی باشیم.

وی در خصوص ساماندهی بازارروزهای مناطق توضیح داد: متاسفانه در احداث و راه اندازی برخی بازار روزها دست دلال‌ها و افراد سودجو در کار است و ما در حال بررسی و انجام راه کاری هستیم تا این دلال‌ها که سود زیادی به جیب می‌زنند از چرغه حذف و با ساماندهی جامع و دقیق تر ، بازار روز مناطق فعالیت کنند.

شیرازی خبرنگاران و رسانه‌ها را که در بطن مردم هستند به عنوان چشم سوم شهرداری دانست و افزود : سامانه های 137 و 1888پل‌های ارتباطی مردم با شهرداری در کنار رسانه‌ها می توانند در تبدیل شهر تهران به شهر شیشه‌ای نقش مهمی را ایفاد کننذ و ارتباط دو سویه مردم با شهرداری مدیریت شهری را در انجام وظایف دقیقتر و بی نقص تر می‌کند.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند