Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی از آغاز اجرای پرداخت تسهیلات پنج میلیارد ریالی به دهیاری‌ها برای محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز از اجرای طرح پرداخت تسهیلات به دهیاری ها خبر داد و گفت: طبق تفاهم نامه ای که با پست بانک امضا شده است به دو صورت به دهیاری ها تسهیلات تعلق می گیرد، نوع اول تسهیلات هشت درصد چهارساله با تنفس یک ساله برای خرید ماشین آلات زراعی و ساخت و ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در نوع دوم دهیار می توانند با ارائه طرح های اشتغال زایی این تسهیلات را دریافت کنند و تا سقف پنج میلیارد ریال به آنها وام تعلق می گیرد.

 

چنارانی گفت: تجربه نشان داده با این وام، دهیاری ها درآمد ثابت پیدا می کنند و خودکفا می شوند و می توانند در زمینه ارتقاء روستای خود تلاش کنند.

 

وی بیان کرد: این طرح طی روزهای جاری در شهرستان نیشابور با حضور کارشناسانی از وزارت کشور اجرایی خواهد شد و دهیاری ها می توانند برای آبادانی روستاهای خود از این تسهیلات استفاده کنند.

 

نماینده نیشابور و فیروزه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رسیدگی به مناطق محروم، گفت: متأسفانه آن طور که شایسته است به مناطق محروم رسیدگی نشده است؛ با اجرای این طرح ها بی شک گامی مؤثر در راستای محرومیت زدایی برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: مرحله اول طرح واکسیناسیون طرح تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با پوشش ۱۰۰درصدی جمعیت هدف کودکان زیر ۵ سال اجرا شد.
حامد جزجلالیان افزود: با توجه به اینکه بیماری فلج اطفال در کشور‌های همسایه به‌خصوص همسایگان شرقی، به‌صورت اپیدمی درآمده است و از طرفی جابه‌جایی‌های جمعیتی، شهروندان نیشابوری نیز در معرض خطر ورود ویروس فلج اطفال هستند.

وی گفت: در مرحله اول طرح واکسیناسیون تکمیلی که ۲ تا ۴ اردیبهشت‌ماه اجرا شد، ۱۱۸ کودک نیشابوری و ۹۰ کودک غیرایرانی زیر ۵ سال علیه این بیماری واکسینه شدند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، گفت: اجرای عملیات تکمیلی واکسیناسیون خانه به خانه فلج اطفال را ۱۴ تیم عملیاتی در مناطق به‌صورت تیم‌های سیار و بیش از ۳۰ مرکز خدمات جامع سلامت دارای جمعیت اتباع به‌عهده داشتند.

جزجلالیان افزود: مرحله دوم طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال از ۳۰ اردیبهشت‌ تا اول خرداد در نیشابور اجرا خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • اجرای ۱۰۰درصدی مرحله اول طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود