Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاهیجان - ایرنا - شهردار لاهیجان اعلام کرد: نخستین جشنواره ایده های برتر شهروندی با هدف مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های این شهر برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری لاهیجان به ایرنا، مسعود کاظمی هدف از برگزاری این جشنواره را مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های شهری و استفاده از نظر کارشناسان و متخصصان عنوان کرد و افزود: معماری، زیباسازی و سیمای منظر شهری، محیط زیست، بهداشت محیط شهری و مدیریت پسماند، ترافیک، حمل و نقل بار شهری، خدمات شهری و فضای سبز، فنآوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، گردشگری، المان های شهری، عمران شهری، فرهنگی و اجتماعی و هنری و ورزشی و موضوعات آزاد شامل سایر ایده های مرتبط با موضوع مدیریت شهری از عنوان های مورد نظر این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با تشکیل هیات داوران ایده های دریافت شده مورد بررسی قرار گرفته و برترین ها معرفی خواهند شد.
شهردار لاهیجان اظهار کرد: لاهیجان شهری با ویژگی ها و جاذبه های فراوان است که باعث برجسته شدن این شهر نسبت به سایر شهرها شده و تیم مدیریت شهری نیز با تمام توان با استفاده از همه پتانسیل ها و ظرفیت ها برای جهانی شدن این شهر تلاش می کند.
کاظمی یادآور شد: لاهیجان سالانه پذیرای بیش از سه میلیون گردشگر است و مسئولان شهرداری لاهیجان در نظر دارند با فراهم کردن شرایط لازم، رضایت شهروندان و مسافران را جلب کنند.
وی با اشاره به اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده، افزود: مهلت ارسال ایده ها تا بیست و دوم بهمن ماه سال جاری تعیین شده و شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.
علاقه مندان می توانند آثار و ایده های خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره واقع در لاهیجان، میدان گلستان، ساختمان ستادی شهرداری، واحد روابط عمومی ارسال کنند.
لاهیجان در شرق استان گیلان واقع شده و به عنوان شهر چای، ابریشم ، کیک و کلوچه معروف است و این شهر تاریخی کهن را پشت سر گذاشته است. لاهیجان با وسعت یک هزار و 13هکتار حدود یکصد هزار جمعیت را در خود جای داده و زیبایی های طبیعی و جاذبه های گردشگری این شهرستان ، توجه بسیاری از گرشگران و طبیعت دوستان را به خود جلب کرده است .
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده:کبیری
6029/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۴۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفته سلامت مراسم اهدای ویلچر در مدرسه سمای سبز لاهیجان با حضور سید شمس‌الدین نورحسینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان، مهدی هاتف مدیرکل امور مدارس سمای لاهیجان، کمیل کریمی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، رحمت‌اللهی مدیر مرکز سالمندان، مدیر، کارکنان و دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان برگزار شد.

فاطمه توشه‌جو مدیر مدرسه سمای سبز لاهیجان در مراسم اهدای این ویلچر که با فروش درب‌های بطری‌های جمع‌آوری شده توسط دانش‌آموزان تهیه شد، اظهار کرد: پویش جمع‌آوری درب بطری موضوع غریبی برای دانش‌آموزان مدرسه سبز نیست؛ بلکه آنچه ما در ابتدا انجام دادیم تشکیل گروه‌های کوچک محیط زیستی توسط مراقب سلامت مدرسه در کلاس‌ها بود که از این طریق توانستیم نگاه بسیاری از اولیا را به پویش جلب کنیم و با همکاری اولیای علاقه‌مند و همراهی موسسه خیریه گیلبام و همت دانش‌آموزان این مدرسه به منظور نهادینه کردن مسئولیت شهروندی، توجه به محیط زیست و پاک‌سازی آن و همچنین کمک به همنوعان درب‌های پلاستیکی بطری‌ها را به ویلچر تبدیل می‌کنیم تا هم افراد نیازمند خوشحال شوند و هم طبیعت دچار آسیب کمتری شود.

نورحسینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لاهیجان نیز ضمن تقدیر از این حرکت خداپسندانه بیان کرد: بسیاری از سالمندان و توانخواهان به ویلچر نیازمند هستند که توانایی خرید آن را ندارند.

وی این اقدام را نشانه مسئولیت‌پذیری و حس همدردی و کمک به اطرافیان توسط دانش‌آموزان و مجموعه دبستان سما سبز دانست و ادامه داد: دانش‌آموزان با آموزش‌پذیری صحیح و حس انسان دوستانه چنین اقدام شایسته‌ای را انجام می‌دهند که این حرکت خود می‌تواند نشانی از فرهنگسازی و رفتار نوع دوستانه باشد.

در پایان این مراسم مقرر شد این ویلچر با حضور رئیس آموزش و پرورش، مدیرکل مدارس سمای لاهیجان و سیاهکل، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر دبستان به مدیر مرکز سالمندان شهرستان لاهیجان اهدا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای ویلچر به خانه سالمندان توسط دانش‌آموزان مدرسه سمای سبز لاهیجان 
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی