Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران همچنان علاقمند است مسابقات آماده‌سازی برای جام‌جهانی 2018 را با حداقل ریسک برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های حضور کی‌روش به عنوان سرمربی تیم‌ملی حداقل بازی‌های بزرگ را با تیم‌های خوب دنیا داشته‌ایم و این مساله تا حد زیادی به سلیقه کی‌روش در چینش بازی‌های دوستانه برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از صعود به جام‌جهانی در گفت‌وگو با سردبیران ورزشی از بازی ایران مقابل برزیل در امارات انتقاد کرد و گفت بازی‌هایی مثل این هیچ دستاوردی برای فوتبال ایران ندارند و تنها اعتماد به نفس بازیکنان ما را پایین می‌آورند. او همچنین تاکید کرد فوتبال ایران برای حضور موفق در جام‌جهانی احتیاج به بازی‌هایی دارد که با موفقیت در آنها بتواند در مسابقات رسمی یقه حریفان را بگیرد. همانطور که در جام‌جهانی گذشته اتفاق افتاد.


در حال حاضر تیم‌ملی فوتبال ایران از دو شب فیفا یک مسابقه را مقابل پاناما برگزار کرده و بازی دوم نیز در شهر نایمخن مقابل ونزوئلا انجام می‌شود؛ دو مسابقه‌ای که کمترین توجهات را به خود جلب می‌کنند. جالب است بدانید در حالی که ما سرگرم برنامه‌ریزی برای بازی با تیم ذخیره‌های پاناما بوده‌ایم، ژاپن، عربستان و کره جنوبی سه بازی جذاب مقابل برزیل، پرتغال و کلمبیا را برگزار کرده و توجهات بسیاری از هواداران فوتبال خود گرفته‌اند. حال آنکه دیدار ایران مقابل پاناما از حداقل جذابیت برخوردار بوده است.

 


اینکه چرا کی‌روش از بازی مقابل تیم‌های خوب جهان سر باز می‌زند، دلایل متفاوتی دارد که ممکن است به شناخت او از طبیعت فوتبال ایران هم برگردد. به خاطر داشته باشید، ما یکی از بهترین مربیان خارجی تاریخ را به خاطر باخت سنگین در یک بازی دوستانه پیش از جام‌جهانی 98 از دست داده‌ایم و لابد کی‌روش دوست ندارد در موقعیت ایویچ مرحوم قرار بگیرد.  او شیب کیفی مسابقات را به شخصه تنظیم می‌کند و انجام بازی‌ها را از طریق دستیار اجرایی‌اش بامداد میرزایی پیش می‌برد. موضوعی که باعث شده هر از گاهی این خبر به گوش برسد که سرمربی تیم‌ملی ایران پیشنهاد روی میز یک تیم خوب اروپایی یا آمریکایی را برای برگزاری بازی رد کرده (که البته معلوم نیست این پیشنهادها و واکنش کی‌روش چقدر حقیقت دارند).


در شرایطی که در سال‌های اخیر بازی با تیم‌های شیلی، سوئد و روسیه جزو استثناهای تدارکاتی تیم‌ملی بوده است، تصور می‌کنیم با همه توجیهات فنی و اقتصادی به هر حال تیم‌ملی ایران می‌توانست از این دو شب فیفا بهره بیشتری ببرد. اگرچه دیدار مقابل ونزوئلا برای ما سنگین‌تر خواهد بود.

تیم ملی ایران ژاپن تیم ملی عربستان تیم ملی ژاپن تیم ملی برزیل تیم ملی پرتغال برزیل عربستان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۰۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!