Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز در چهل و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز، ایجاد کارآفرینی و اشتغال در البرز را مهم خواند و گفت: در نظر است برای بنگاه های اقتصادی و مردم استان البرز تسهیلات بانکی واگذار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، چهل و ششمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز امروز شنبه (20 آبان) با ریاست محمد علی نجفی، استاندار البرز در سالن شهدای دولت با محوریت بحث اشتغال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طی این جلسه استاندار البرز با سرفصل قرار دادن دغدغه اشتغال جوانانی البرز عنوان کرد: تصمیم و اهتمام ما این است که از سقفی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی در البرز تعیین شده است فراتر حرکت کنیم.

 

نجفی افزود: حوزه های متعددی در بحث اقتصاد مقاومتی مورد توجه و نظر است با این وصف مقوله اشتغال و کارآفرینی ضروری ترین حوزه پیگیری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است.

 

وی ادامه داد: پروژه های نیمه کاره متعددی در سطح استان وجود دارد که متناسب با اهمیت این پروژه های جهت اشتغال و خدمات رسانی به مردم باید نسبت به اتمام آن اهتمام لازم را در نظر گرفت.

 

مقوله تسهیلات بانکی و اختیارات بانک ها در استان باردیگر همچون نشست پیشین مورد نظر استاندار البرز قرار گرفت و طی آن اظهار داشت: بسیاری از تسهیلات بانکی به شکل درست و قانونی در اختیار بنگاه های اقتصادی و مردم قرار نگرفته است و این ضرورت وجود دارد که نسبت به این مهم اقدامات موثری صورت پذیرد.

 

تقسیم عادلانه واگذاری وام به کارگاه های تولیدی و کارخانه ها از دیگر موارد مطرح شده در این ستاد بود که نجفی به آن اشاره و به لزوم برنامه ریزی های اقتصادی در این رابطه تاکید کرد.

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا افراد پس از فراغت از تحصیل بتوانند صدها شغل ایجاد کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی در نشست با جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: صف و ستاد باید دو مجموعه هماهنگ باشد و تمام تلاش ستاد باید برای پویایی صف به‌کارگیری شود.

وی افزود: اگر ستاد اهل پویایی و نوآوری بود؛ قطعاً این ویژگی متوجه صف نیز می‌شود اگر این پویایی و نوآوری در مجموعه‌ای وجود نداشته باشد قطعاً آن مجموعه محکوم به روزمرگی است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش مردم در تکمیل عملیات آبرسانی به روستاها خاطرنشان کرد: باید با راهبری درست از توان مردم استفاده کرد چرا که مردم خواهان پیشرفت و توسعه منطقه هستند.

کرمی با اشاره به اینکه اختیار مولدسازی با مجموعه استان است، ادامه داد: مولدسازی دارایی‌ها می‌تواند باعث افزایش درآمد یک دستگاه شود همچنین خدمات بهتری به مردم ارائه دهد. یکی از تاکیدات هیئت دولت این است که با استفاده از مولدسازی دارایی‌ها پروژه‌های نیمه تمام موجود استان را به اتمام برسانیم. مطالعات باید در کف میدان اجرایی شود و پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال استان و مردم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رشته‌هایی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شوند باید متناسب با نیازهای استان بومی‌سازی شوند تا فرد پس از فراغت از تحصیل بتواند صدها شغل ایجاد کند. در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا هنگامی که زنده است، باید کار کند چرا که این تلاش و کوشش عین عبادت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور