Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@08:20:48 GMT

گالوپ: برای آمریکائیان هر سال دریغ از پارسال است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۵۸۰۴۳

گالوپ: برای آمریکائیان هر سال دریغ از پارسال است

تهران – ایرنا – نظرسنجی تازه یک موسسه معتبر در ایالات متحده حاکیست که کیفیت زندگی مردم این کشور در سال 2017 پائین تر از سال گذشته بوده و آمریکائیان بر این باورند که هر سال دریغ از پارسال است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت چاپ لندن، هر چند سال گذشته (2016) با توجه به شمار زیاد درگذشتگان در میان افراد مشهور و انتخاب دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از مبارزات انتخاباتی پرآشوب و تنش آلود، بدترین سال برای مردم این کشور بوده، اما نظرسنجی تازه موسسه گالوپ نشان می دهد که رفاه و آسایش مردم آمریکا در سال 2017 به میزان زیادی کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گالوپ ادامه دادکه کاهش رفاه یکی از علل نارضایتی مردم آمریکاست. همچنین به نظر مردم ترامپ یکی از دلایل نارضایتی شهروندان از دولت آمریکاست.
بر اساس این نظرسنجی، این موضوع برای چند گروه مانند بانوان، طرفداران دمکرات ها، اقلیت ها و مردم کم درآمد آمریکا، واقعا صدق می کند.
گالوپ نتیجه گیری این نظرسنجی را بر اساس بیش از 135 هزار مصاحبه از 2 ژانویه تا 30 سپتامبر (12 دی سال گذشته تا هشتم مهر ماه) در 50 ایالت آمریکا تهیه کرده است.
این شرکت نظرسنجی، رفاه را در پنج حوزه معرفی می کند: سلامت مالی، سلامت جسمانی، رضایت از مکان زندگی، لذت بردن از کار و ماهیت روابط اجتماعی با افراد خانواده و دوستان.
میزان رفاه مردم آمریکا در سال 2017 میلادی 61.5 از 100 و در سال 2016 میلادی 6201 بوده است که براساس آمار گالوپ بیشترین کاهش سالانه را از سال 2008 به این سو نشان می دهد. میزان رفاه مردم آمریکا در سال 2014 میلادی 61.6 بوده است.
اروپام**1486*شبس*1488 *مترجم: محسن شریفی* انتشار دهنده: بهمن بامداد**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۵۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • تولید نفت اوپک در آوریل کاهش یافت
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد