Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ربیعی روز شنبه در نشست اعضای شورای اداری شهرستان رزن با بیان اینکه ایجاد فرصت های شغلی و از بین بردن فقر مطلق از برنامه های محوری رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید است، افزود: در همین چارچوب باید کانون های توسعه در شهرستان ها شکل بگیرد و همبستگی نخبگان محلی تقویت شود.
وی با تاکید بر اینکه کانون های نخبه با ارائه ایده های کارشناسانه می توانند یکی از اثرگذارترین مجموعه ها برای پیشرفت هر منطقه باشند، اظهار کرد: اتحاد و انسجام، لازمه دستیابی به اهداف ترسیم شده است و برای بدست آوردن سهم خود از اقتصاد جهانی فرصت چندانی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ربیعی با بیان اینکه به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امروز ثبات خوبی در کشور حاکم است، تاکید کرد: باید در مسائل بین المللی دنبال جایگاه اصلی خود باشیم و در داخل نیز زمینه اشتغال و اقتصاد قوی را فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در عصر تنش های منطقه ای به خوبی عمل کرده است، اظهار کرد: باید سفر به شهرستان ها و روستاها را در اولویت قرار دهیم تا اثر کارهای انجام شده به دقت رصد و ارزیابی شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: جامعه باید با سمت تعاون پیش برود و در این عرصه کار عنصر و مولفه ای کلیدی است که می تواند جامعه را به رفاه برساند.
وی تاکید کرد: برای کاهش سطح فقر نیازمند افزایش فرصت های شغلی هستیم و یکی از مهمترین برنامه های رئیس جمهوری دولت دوازدهم ایجاد فرصت های شغلی و از بین بردن فقر مطلق است.
ربیعی با بیان اینکه شهرستان رزن ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد، گفت: هر جا همبستگی بین نخبگان محلی شکل گرفته است، شاهد رشد و توسعه هستیم و این رویکرد باید در تمام نقاط کشور به صورت جدی دنبال شود.
وی آمار دانش آموختگان شهرستان رزن را قابل قبول ارزیابی و اضافه کرد: این آمار نشان دهنده بالا بودن سرمایه های اجتماعی است، اما باید برای افزایش تکنسین ها در شهرستان هایی با اینگونه ظرفیت ها، تلاش بیشتری صورت گیرد.
ربیعی اظهار کرد: سه هزار و 200 تن در شهرستان رزن برای حضور در عرصه کسب و کار اعلام آمادگی کرده اند که اگر شرایط مناسب فراهم شود، می توان این آمار را افزایش داد و رزن را از نظر آمار بیکار به حداقل ممکن رساند.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر یک روزه خود به استان همدان، در شورای اداری شهرستان رزن شرکت و سپس واحد صنعتی بین المللی 'رایان نیک الکترونیک' واقع در شهرک صنعتی رزن را افتتاح کرد.
در ادامه این سفر، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال در محل استانداری همدان حضور می یابد.
بهره برداری از 10 طرح بهزیستی با مجموع اعتبار 16 میلیارد و 940 میلیون ریال در شهرستان های همدان، نهاوند و کبودرآهنگ، بخشی از برنامه های سفر ربیعی به همدان اعلام شده است.
این طرح ها شامل مجتمع فرهنگی رفاهی عترت بهزیستی، 2 کلینیک مددکاری اجتماعی، یک مرکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد، کارگاه تولیدی رهروان علی(ع)، محوطه سازی مجتمع فرهنگی ابن سینا و 2 مهدکودک شهری در همدان است.
همچنین در این سفر 37 واحد مسکونی در کل استان به بهره برداری می رسد و مرکز ماده 16 رسالت در کبودرآهنگ و طرح های کارگاه پوشاک آزاد و یک مهدکودک روستایی در شهرستان نهاوند افتتاح می شود.
2087/7526/2090
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تسریع کرده و تلاش مضاعفی انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بابک رضازاده در نشست با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: رویکرد توانمندسازی و خودکفایی مددجویان رویکرد مطلوب و شایسته نهاد عزت آفرین کمیته امداد است و باید با اشتغال و تولید ثروت وابستگی‌ها را به این نهاد کاهش داد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی را با نگاه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف کمیته امداد شاهد بودیم که امسال نیز با نگاهی از سر خیرخواهی باید موانع و مشکلات را رفع و نسبت به اشتغال فراگیر مددجویان و پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل کمر همت بسته شود.

رضازاده گفت: در شأن کشور ما نیست که هر سال بر تعداد جمعیت تحت حمایت خود بیفزاییم بلکه بهتر است با راهکارهای منطقی و درست در حذف فقر از چرخه زندگی مردم همت کنیم.

منتخب مردم مشگین شهر در مجلس دوازدهم شورای اسلامی بیان کرد: عمده مطالبات مردم، امروز در مباحث اقتصادی و معیشتی خلاصه می‌شود و بهتر است با کنار گذاشتن روش‌های غلط گذشته سیاست بهبود معیشت مردم را با حفظ شأن و عزت آنها مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی ادامه داد: در کنار بانک‌های عامل در صدور مجوزهای اشتغال و کارآفرینی باید تسهیل گری کرد تا موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برطرف و به بهبود معیشت مردم به ویژه گروه‌های آسیب پذیر کمک کنیم.

کد خبر 748133

دیگر خبرها

  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد