Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج – سرمربی تیم هیات هندبال سنندج گفت: وعده هایی برای حمایت از تیم هیات هندبال سنندج برای حضور در مسابقات لیگ دسته دوم از سوی مسئولان داده شده است که منتظر عملی شدن آنها هستیم.

جمال قادریان زاده در گفت و گو با امتداد نیوز، گفت: بسیاری از بازیکنان با تجربه و ملی پوش هندبال سنندج به علت عدم کفایت و حمایت مالی از سوی مسئولین استان به باشگاه های لیگ برتر ایران به اجبار کوچ می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم هیات هندبال سنندج عنوان کرد: در این شرایط بازیکنان کم تجربه و جوان به تیم بزرگسالان منتقل می شود که طبیعتاً آنها هم به تجربیات لازم رسیدند به باشگاه های دیگر ایران که حمایت مالی می شوند خواهند پیوست.

وی افزود:‌ با این وجود تمام زحمات و سرمایه های هیات هندبال استان کردستان و اداره ورزش استان برباد می رود وبازیکنان انگیزه ای برای حضور در تیم بزرگسالان استان نخواهند داشت و ادامه کار هیات و مربیان در آینده به تعطیلی کشیده خواهد شد.

قادریان زاده گفت: سال گذشته باتوجه به مکاتبات و جلسات مکرر با اداره کل ورزش استان از نظر حداقل حمایت مالی  به نتیجه ای نرسیده و بسیاری از بازیکنان با این وجود به دیگر باشگاه های ایران رفتند.

سرمربی تیم هیات هندبال سنندج اظهار کرد: در سال گذشته برخی بازیکنان با وجود آماده نبودن شب قبل از مسابقات لیگ دسته دو تصمیم به حضور در آن رقابت ها را کردند تا حداقل سهمیه این شهر به دسته سوم سقوط نکند.

وی گفت: با دادن وعده حمایت از سوی اداره ورزش و جوانان استان کردستان بسیاری از بازیکنان با تجربه این استان به پیشنهاد دیگر تیم ها جواب رد دادند و با این حال تمرینات تیم به مدت دو ماه است که آغاز شده است.

قادریان زاده افزود:‌ قبل از آغاز مسابقات یک بازی دوستانه با تیم مریوان انجام داده و بازی های دوستانه دیگری را نیز در پیش خواهیم داشت اما تا کنون هیچ حمایت مالی از تیم نشده و امیدواریم که اداره ورزش و جوانان هرچه سریع تر در این مورد اقدام نماید تا این تیم با انگیزه بیشتر راه را ادامه دهد.

سرمربی تیم هیات هندبال سنندج با بیان اینکه در این دوره بازیکنان با تجربه ای در اختیار داریم، عنوان کرد: با توجه به اینکه تیم هیچگونه مبلغی دریافت نکرده و از جیب شخصی هزینه های تیم داده می شود، توانایی مالی به خدمت گرفتن بازیکن وجود ندارد.

وی افزود: اگر از اول سال شرکت یا ارگانی به عنوان اسپانسر از تیم حمایت می کرد، بازیکنان این شهر را که در دیگر باشگاه های ایران فعالیت می کنند به خدمت می گرفتیم و چندین ماه بصورت حرفه ای تمرینات منظم انجام می گرفت.

قادریان زاده گفت: با این وجود انگیزه هر ساله هیات، مربیان و بازیکنان بالا رفته وهندبال کردستان به جایگاه اصلی خود در ایران خواهد رسید و این مهم جز با حمایت و دلسوزی مسئولین به ویژه مدیر کل  ورزش و جوانان استان کردستان مهیا نخواهد شد.

سرمربی تیم هیات هندبال سنندج با اشاره به اینکه دوران ورزشی و جوانی ورزشکاران کوتاه است، اظهار کرد: باشگاه های ایران خواهان بسیاری از بازیکنان این استان هستند که می توان با متوسط هزینه کردن این سرمایه ها را از دست نداد.

وی بابیان اینکه تیم هیات هندبال سنندج تا کنون نیز منتظر عملی شدن وعده های اداره ورزش و جوانان در مورد حمایت از تیم است، گفت: از مسئولین به ویژه مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان تقاضا داریم با توجه به وجود تعداد زیاد ملی پوش در این تیم نگاه بهتری به هندبالیست های سنندجی داشته باشد و روی آنها سرمایه گذاری نمایند.

گفتنی است، مسابقات لیگ دسته دوم هندبال مردان باشگاه های کشور در نیمه دوم آذر ماه برگزار خواهد شد که تیم سنندج به عنوان نماینده استان در این رقابت ها حضور دارد.

true برچسب ها : بخش خصوصی هندبال ورزش و جوانان کردستان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • تجلیل از پهلوانان و پیشکسوتان ورزش پهلوانی در سنندج
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • نماز جمعه سنندج
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی