Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در قالب خدمات بهداشتی، درمانی و بیمه‌ای به مددجویان تحت پوشش این نهاد چهار میلیارد و 60 میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، مهمترین شاخص کارگزاران محرومیت‌زدایی در کمیته امداد باید انجام کار مفید و اثربخش در حوزه‌های مختلف باشد، که توجه به ارتقای سطح معیشتی، سلامت و بهداشت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از رویکردهای مهم در حوزه خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف این نهاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته هدایت صفری با فعالیت مؤثر در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خدمات این نهاد باید موجب امیدآفرینی و افزایش نشاط در اقشار ضعیف و نیازمند جامعه شود.
وی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نهاد تلاش می کندبا تحت پوشش قرار دادن گروههای هدف بیمه ای ارزان‌ترین و مؤثرترین خدمات در حوزه درمان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه شود.
صفری خاطرنشان کرد: هم اکنون این نهاد به هشت هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این استان در شهرهای دارای جمعیت بالای 20 هزار نفر خدمات بیمه ای ارائه می کند.
این مسئول ادامه داد: خدمات درمانی و بهداشتی کمیته امداد تنها محدود به مددجویان بهره‌مند از خدمات بیمه‌ای این نهاد نیست، بلکه برنامه‌ریزی‌شده تا با برقراری بیمه‌های مکمل و کمک‌های موردی هزینه‌های مرتبط با درمان سایر گروه‌های مددجویی تحت حمایت این نهاد نیز پرداخت شود.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون در قالب کمک به بهبود تغذیه کودکان زیر پنج سال، کمک به هزینه نگهداری سالمندان در منزل، تهیه اقلام بهداشتی برای دانش آموزان، تهیه سبد کالای موردنیاز بیماران خاص و صعب‌العلاج و حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان ادامه داد: 774 بیمار خاص و صعب‌العلاج نیز تحت حمایت این نهاد قرار دارند و باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود در جامعه زمینه مشارکت خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش را در کمک به این گروه از جامعه هدف این نهاد فراهم شود.
وی خاطر نشان کرد: به‌منظور احیای مسئولیت اجتماعی اقشار مختلف در حوزه رسیدگی به نیازمندان جامعه باید با رویکرد تبیینی و اقناعی زمینه مشارکت بیشتر و بهتر خیران را نیز در قالب خدمات رایگان به بیماران تحت حمایت این نهاد بیش از گذشته فراهم شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 22 هزار و 500 خانوار با جمعیت 39 هزار نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار ، 17هزار سالمند ، 3 هزار و 700 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: اسماعیل جهانبخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۷۰۰ نفر از بیماران صعب العلاج در سطح استان از خدمات درمانی جمعیت هلال‌احمر بهرمند شدند.   مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی همچنین افزود:ارزش ریالی این طرح حمایتی قریب به۷ میلیارد تومان بود که از محل تامین اعتبارات درمانی استان محقق گردید و در قالب هزینه‌های دارویی، بسته‌های درمانی، کمک هزینه خدمات تشخیصی و کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توان بخشی در سال ۱۴۰۲ از بیماران نیازمندی که توان تامین دارویی خود را نداشتند، حمایت شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند