Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-01@14:40:25 GMT

مدیریت، بدون مرزبندی سیاسی مورد انتظار است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۶۴۱۳۰

مدیریت، بدون مرزبندی سیاسی مورد انتظار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیران و مسئولان مدیریت درمان جدید استان اردبیل صبح امروز با آیت الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

در این دیدار قادر برجی درباره ماموریت حوزه درمان تامین اجتماعی گفت: حدود 50 درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و از خدمات درمانی رایگان سازمان در مراکز ملکی و نیز از طریق عقد قرار داد با تمام مراکز درمانی و مطب های خصوصی در سطح استان بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر درمان اردبیل افزود: متاسفانه استان اردبیل همچنان کلمه محرومیت را با خود یدک می کشد و از حیث جذب امکانات (درحوزه تامین اجتماعی) جایگاه فعلی در شان استان و مردم ما نیست و باید در این راه انرژی و وقت بیشتری گذاشته شود.

 وی در این دیدار از امام جمعه اردبیل در جهت جذب اعتبار، امکانات و تسهیلات بیشتر برای حوزه درمان درخواست مساعدت کرد.

 در ادامه آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با ذکرحدیثی از معصوم (ع) تصریح کرد: " اگر نیت فرد و مدیر خیر باشد خداوند حتما او را در مسیر مدیریت کمک خواهد کرد و این امر از لحاظ علمی هم ثابت شده است. نیت خیر به غیر از خدمت به خلق خدا چیز دیگری نیست".

عاملی با اشاره به اینکه در دنیا و در کشور ما بیمه باعث حفظ کرامت انسان ها شده و در زندگی مردم نقش و تاثیر بسزایی دارد تاکید کرد: تامین اجتماعی در این حوزه باید با تدابیر ویژه چتر حمایتی خود را گسترش دهد و افراد بیشتری از جامعه را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه پزشکان ایرانی در دنیا مایه افتخار و سربلندی بوده و باید شان و منزلت انها حفظ شود تصریح کرد: نباید اجازه داد بعلت کم کاری عده قلیلی ذهنیت ها نسبت به این قشر دچار بدبینی شود.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه اردبیل افزود: خدمات پزشکی و درمانی باید با دقت، در زمان مناسب، بطورشفاف و با جدیت ارائه شود تا از ایجاد ذهنیت های جنبی در مردم جلوگیری شود بنابراین لازم هست مدیر درمان استان در مناسبت های مختلف از پزشکان مجموعه خود تجلیل بعمل آورد.

آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل در پایان این دیدار گفت: ایجاد جو سالم و مدیریت بدون مرزبندی و فارغ از هرگونه ذهنیت در مجموعه از وظایف اساسی و مهم مدیر محسوب می شود بنابراین تدابیر ویژه در این باره مورد انتظار و توجه است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۶۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان گفت: ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان فاقد بیمه و چهار سال است که جهت برخورداری ازاین مزایا ثبت‌نام کرده و در صف انتظار هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، شاکر ابراهیمی پیش‌ازظهر امروز در مراسم جهانی روز کارگر که در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، "معیشت و امنیت کاری" را دو دغدغه جامعه کارگری کردستان ذکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم مسئولان زمینه بهبود وضعیت معیشتی کارگران کردستانی را فراهم کنند.

وی از کارگران به عنوان سرمایه کشور نام برد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان نیز در راستای بهبود وضعیت معیشت جامعه کارگری اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب آنقدر برای جامعه کارگر ارزش قائل است که از کارگر به عنوان نیرو و سرمایه ملی کشور نام می‌برد، تصریح کرد: انعقاد قراردادهای موقت و دستمزد پایین و نابرابر، شایسته کشورمان نیست، امیدواریم مسئولان برای زندگی بهتر این قشر زحمت‌کش قدم بردارند.

وی افزایش تعداد بیمه‌شدگان جامعه کارگری و کارگاه‌های آموزشی و تولیدی در استان را مایه خرسندی دانست و بیان کرد: مسئولان در راستای احیای واحدهای کارگری و ایجاد اشتغال همت کنند.

مزد کارگران بر اساس قانون کار افزایش یابد

ابراهیمی خطاب به معاون وزیر کار؛ به گله‌مندی جامعه کارگری اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رفت مزد کارگران بر اساس ماده 41 قانون کار افزایش یابد، زمانی که دستمزدمان افزایش یافت دلار 43 هزار تومان بود اکنون نرخ آن کلی افزایش یافته است.

وی با ابراز گله‌مندی از اینکه درآمد و مزد کارگران زیر خط فقر است، عنوان کرد: زندگی پادشاهی نمی‌خواهیم! همان سبد معیشت کافی است.

درمان مستقیم؛ مطالبه کارگران از دانشگاه علوم‌پزشکی کردستان

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان  درمان مستقیم به منظور کاهش هزینه‌های درمان را یکی از مطالبات جامعه کارگری کردستان ذکر کرد و تاکید داشت: نمی‌توانیم برای درمان به بخش خصوصی مراجعه کنیم چراکه وضعیت کنونی اقتصادی چنین شرایطی را برایمان فراهم نمی‌کند بنابراین از دانشگاه علوم پزشکی کردستان انتظار می‌رود که درمان مستقیم وبهره‌مندی از خدمات پزشکی را برای این قشر فراهم کند.

وی با بیان اینکه اکثر کردستانی‌ها یارانه‌بگیر و درآمد زندگی‌شان پایین است، اظهار کرد: تقویت ورزش کارگری از دیگر مطالبات ماست که امیدواریم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

شاکری با اشاره به اینکه 21 هزار نفر کردستانی بیمه شده کارگران ساختمانی هستند، اذعان داشت: 25 هزار نفر کارگر دیگر در استان جهت برخورداری از مزایای بیمه تامین اجتماعی ثبت‌نام کرده و از سه چهار سال گذشته چشم‌انتظار و در صف انتظار هستند، امیدواریم رفع این مشکل به عنوان دستاورد سفر معاون وزیر کار تقدیم جامعه کارگری شود.

رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان کردستان افزود: مشکل دیگر جامعه کارگری این است که اگر کارگری بخواهد به قصد سفر یا حتی کار کردن به کشور عراق برود، به محض مهر کردن پاسپورتشان، بیمه آنان قطع می‌شود که امیدواریم این مشکل برطرف و آنان نیز بتوانند از این مزایای سفر برخوردار شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی مساعد نیست
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جمعه و شنبه پیش رو شرایط برای طبیعت‌گردی در اردبیل مساعد نیست
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد