Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@19:56:24 GMT

همدان، پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۱۷۵۸

همدان، پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: استان همدان در سال ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، مهرداد نادری فر، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان امروز (21 آبان) در ستاد استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان 10 لغایت 15 آذر ماه در استان همدان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در حال حاضر 430 اثر به دبیرخانه ارسال شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 25 درصدی برخوردار است که از این تعداد 33 اثر در بخش داخلی و پنج اثر در بخش بین المللی  به اجرا در می آید.

 

وی تصریح کرد: این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی استان همدان است تا آن را با حضور هنرمندان برجسته کشوری و بین المللی به جهانیان بشناسانیم.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه مردم به شادی و نشاط نیاز دارند، ابراز داشت: برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بستر مناسبی برای امر شادی فراهم می کند.

 

نادری فر با تاکید بر توجه ویژه به مناطق حاشیه شهر، کودکان کار و کودکان تحت پوشش بهزیستی گفت: در برگزاری جشنواره، سهم کودکان میانمار را فراموش نکنیم.

 

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره باید نسبت به دوره های قبل از نظر کمی و کیفی ارتقا کرده باشد، عنوان کرد: برای برگزاری این جشنواره نیازمند اطلاع رسانی گسترده در سطح ملی و بین المللی هستیم.

 

وی تاکید کرد: همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت کشورهای آسیایی انتخاب شده است و می توان از این ظرفیت برای فضاسازی در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره بین‌المللی استفاده کرد.

 

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به خدمات استان همدان در ایام اربعین نیز خاطرنشان کرد: در طی دو روز گذشته روزانه 170 هزار نفر از زائران در استان همدان پذیرایی می شدند.

 

وی گفت: استان همدان در راستای رفاه حال زوار حسینی 40 موکب در سطح استان و 10 موکب در کشور عراق برپا کرده بود و همچنین خدمات خود را در مرز میرجاوه ارائه می داد.

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۱۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  استان گفت: هرگونه عقد قرار داد اجاره و رهن واحدهای مسکونی و یا تجاری با اتباع خارجی غیر مجاز استان ممنوع است.

دهقان شیری افزود: کلیه مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه هرگونه قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی  توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع و در خصوص مجازین پس از استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و در صورت تاییدیه نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه: در صورت عدم انجام این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاهای مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده9 آیین نامه اجرایی ماده 81 قانون نظام صنفی خواهد شد که منجر به پلمپ این واحدهای متخلف که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود