Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-29@05:16:20 GMT

ترسناک ترین مکان های ایران کجا هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۵۷۴۳۴۳

ترسناک ترین مکان های ایران کجا هستند؟

اکثر مکان های ترسناکی که در ایران وجود دارند بر اساس داستانی خاص و مرموز به این جایگاه رسیده اند؛ داستانهای عجیب و گاهی باور نکردنی که می تواند حس کنجکاوی هر انسانی را برای سفر به این مناطق بر انگیزد.

به گزارش شریان نیوز، به نقل از جهان نیوز، اکثر مکان های ترسناکی که در ایران وجود دارند بر اساس داستانی خاص و مرموز به این جایگاه رسیده اند؛ داستانهای عجیب و گاهی باور نکردنی که می تواند حس کنجکاوی هر انسانی را برای سفر به این مناطق بر انگیزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  داستان هایی همچون ریگزار جن که به عنوان ترسناکترین منطقه ایران محسوب می شود که هیچ برگشتی را برایش تصور نمی کنند. در ادامه ترسناکترین مناطق ایران را به ترتیب معرفی خواهیم کرد.   غار قاتل غار قاتل که در 12 کیلومتری شمال شرق کرمانشاه وجود دارد جزء رمزآلودترین مکان های ایران محسوب می شود. این غار برخلاف زیبایی منحصر به فردش، مشکل خاصی نیز دارد؛ قرار گرفتن در ارتفاع 3050متری کوه آن هم با وجود  عمیق ترین و صعب العبورترین راه ها این غار را به غار قاتل معروف کرده است.       گورستانی برای جن ها گورستان جن در روستای تیس نزدیک شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان جای گرفته است. قبرستان جن به مانند نامش مکانی ترسناک محسوب می شود که مردم تیس این قبرستان را مکان دفن اجنه می‌دانند. در این قبرستان، طرز قرار گرفتن قبرها باعث ایجاد حفره ای شده است که پرسش های زیادی را به وجود آورده است. بومی های این منطقه معتقدند با تاریکی هوا، اجنه ها بر سر مردگان خود حاضر می شوند و هرکس شب تنها گذرش به این گورستان بیافتد مورد نفرین قرار خواهد گرفت.     جنگلی که جیغ می کشد در  نزدیکی مشهد جنگلی عجیب وجود دارد که به گفته مردم بومی آن منطقه، شب صدای وحشت انگیزی از آن به گوش می رسد که شبیه صوت یا جیغ است. هرچند برخی از اهالی صدای ایجاد شده را به ملخ هایی نسبت می دهند که در جنگل وجود دارند.       محل گذر ارواح دره ستاره ها بر اساس داستانهای که سالهاست، نسل به سنل می چرخد هر انسانی را کنجکاو می کند تا به این منطقه سفر کند. این دره در جزیره قشم قرار دارد و بلعکس زیبایی قشم، دره ستاره  محلی  ترسناک محسوب می شود . برخی از اهالی معتقدند که با تاریک شدن هوا، این دره محل رفت و آمد ارواح می شود؛ هر چند این موضوع تا به حال اثبات نشده است.            

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین

به گزارش "ورزش سه"، یوکی ایشیکاوا کاپیتان و دریافت‌کننده تیم ملی والیبال ژاپن، که در این فصل در تیم آلیانز میلانو توپ می زد دیشب یک تنه با کسب بیست و هشت امتیاز تیمش را به عنوان عنوان سومی سوپرلیگای ایتالیا رساند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای میلانو به ارمغان آورد.

او که فصل آخر خود را در میلانو پشت سر گذاشت حالا با آمادگی تمام به اردوی تیم ملی والیبال ژاپن خواهد رفت تا در لیگ ملتهای والیبال برای کشورش به میدان برود. یوکی ایشیکاوا در حال حاضر یکی از آماده‌ترین بازیکنان جهان در پست خود است و کمتر بازیکنی توانایی دفاع کردن او را دارد.

یوکی ایشیکاوا ستاره تیم ملی والیبال ژاپن امیدوار است با درخشش خود در کنار دیگر ستاره های این کشور نظیر ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا و سکیتا به مدال در المپیک پاریس برسند و پس از بیش از پنجاه دوباره روی سکوی المپیک قرار بگیرند.

ایشیکاوا برای فصل آینده دو مقصد پیش روی خود می‌بیند؛ یا دوباره برای بازی کردن با یک قرارداد سنگین به لیگ کشور خود بازی گردد و یا راهی پروجای ایتالیا خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در این دوره از لیگ ملتهای والیبال باز هم برابر ژاپن قرار خواهد گرفت و باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه تدبیری برابر این تیم و ستاره‌اش یوکی ایشیکاوا خواهد اندیشید.

دیگر خبرها

  • لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین (فیلم)
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین
  • فیلم درگیری ترسناک اراذل قمه‌کش و چاقوکش در بیمارستان اصفهان
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • (ویدئو) تصاویر ترسناک از بلعیدن یک گراز توسط اژد‌های کومودو!
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • پایتخت گل در انتظار فناوری نوین/مکان‌یابی غلط به مشکلات دامن زد