Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس – نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه جلوگیری بنده در برابر ساخت و ساز ساحل برایم سنگین تمام شده است گفت: با همه وجود به راهم برای خدمت به مردم ادامه می دهم.

به گزارش امتداد نیوز، به نقل از نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار با اعضای شورای شهر بندرعباس با اشاره به بوی بد و آلودگی خورهای بندرعباس گفت: اگر در خصوص مشکلات خورها تدبیر شود خورها می توانند تبدیل به فرصت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های موجود استفاده کامل شود تصریح کرد: از زمانی که اسلام وارد ایران شده است چنین مسجدی(مسجد جامع) به این بزرگی و شکوه و عظمت ساخته نشده است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب مسجد بود گفت: مسجد جامع بندرعباس تبدیل به یک افتخار ملی شده است.

وی با بیان اینکه باید از تجربیات شهرداران و مدیران سابق استفاده کرد و از انها مشورت گرفت گفت: افتخار میکنم که از ساحل بندرعباس نگهداری کردم و نگذاشتم ساخت و ساز غیرقانونی مانع استفاده عموم مردم از دریا شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه ساخت ساز ساحل خلاف صریح و بین قانونی است گفت: شورای اسلامی شهر جایگاه بزرگی دارد و باید محکم مقابل کارهای غیرقانونی بایستد.

وی با بیان اینکه خط سیاسی من خط رهبری است گفت: من هیچوقت کاری به جناح چپ و راست نداشته و ندارم و قانون باید برای همه یکسان باشد.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه جلوگیری بنده در برابر ساخت و ساز ساحل برایم سنگین تمام شده است گفت: با همه وجود به راهم برای خدمت به مردم ادامه میدهم.

در این جلسه اسلام باوقار رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به وظایف اعضای شورای شهر در قبال مردم گفت: شورای پنجم به صورت یکپارچه دور هم جمع شدند تا با هم افزایی و همکاری خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه دهیم.

حجت الاسلام عامری عضور شورای شهر بندرعباس نیز در این جلسه با بیان اینکه کار برای مردم بر هر چیز دیگر غلبه دارد گفت: به لحاظ قانونی هر کدام از اعضا کمیسیونی دارند و هر کس بهتر می تواند در زمینه تخصصی خود سخن بگوید اما در حوزه فرهنگی که بنده در آن فعالیت دارم٬ ضعف در زیرساخت ها است.

وی با بیان اینکه سازمان ها باید در خدمات به مردم هم افزایی کنند گفت: حضرت ایت الله نعیم ابادی در تمام سال هایی که در بندرعباسد خدمت کردند همواره نسبت به مردم هرمزگان نگاه پدرانه ای داشته و دارند.

عضو شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه همه ما نیاز به موعظه های بزرگوارانه حضرت آیت الله نعیم آبادی داریم خاطرنشان کرد:از ایشان دعوت میکنیم ماهانه با حضور در شهرداری بندرعباس و ایراد موعظه، سلامت معنوی همه ما را فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه بندرعباس پروژه عظیم مصلی(مسجد جامع) شهر را برای خدا و در جهت رفاه مردم پیگیری میکنند تاکید کرد: باید از همت و اقتدار ایشان در ساخت مسجد جامع بندرعباس تقدیر شود.

پرویز سالاری دیگر عضو شورای شهر بندرعباس نیز با بیان اینکه ایت الله نعیم ابادی علمدار جنگ فرهنگی در استان هستند گفت: فرهنگ ما مورد ظلم قرار گرفته است و باید فکری به حال فرهنگ جامعه کرد.

وی با ستایش فعالیت های نماینده محترم ولی فقیه در هرمزگان در زمینه فرهنگ گفت:‌مهندسی فرهنگی که رهبری فرمودند را میشود در عملکرد امام جمعه بندرعباس دید.

سالاری با اشاره به پروژه مصلی بندرعباس گفت: مهمترین المان شهری که در شهر داریم حاصل زحمات شما( پروژه مسجد جامع بندرعباس) است.

کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر نیز در این دیدار گفت: خطبه های حضرت آیت الله نعیم آبادی همیشه موجب میشود دستگاه ها بیدار شوند و در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

عسکری زاده یکی از اعضای شورای شهر نیز با بیان اینکه وضعیت وحدت در استان با حضور آیت الله نعیم آبادی تقویت شده است گفت:‌ باید فکری به هر حال شرایط صنعتی، ورزشی، رفاهی و اقتصادی مردم داشته باشیم.

true برچسب ها : ساخت و سازهای غیرمجاز غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۷۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد/ هشدار درباره وقوع فاجعه در رفح
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه/ حماس با پیشنهاد چین موافقت کرد
  • ورود کشتی جنگی آمریکا به ساحل غزه
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • امریکا: آغاز ساخت اسکله در ساحل غزه