Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پورمهدی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان افزود:هیچ خسارت و تلفاتی در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه در مواقع بروز بحران آرامش مردم در زمان وقوع حادثه موجب امداد رسانی بهتر می‌شود از مردم خواست همواره آرامش خود را حفظ بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: کمبودی در مورد سوخت در استان نیست و تمامی جایگاه‌های سوخت رسانی به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

شهرتی فر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه ترک‌های جزئی در بعضی از روستا‌ها گزارش شده است تاکید کرد: باید تمامی امکانات و زیر ساخت‌های ارتباطی برای زمان‌های بروز حادثه آماده باشد.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی نیز گفت:بر اساس گزارش‌های دریافتی از مرکز ECU واکنش سریع هلال احمر استان هیچ مصدوم و تلفاتی در استان نداشتیم.

کنعانی افزود: ۲۰ تیم امداد ونجات در آماده باش کامل هستند و ۱۰ تیم امداد و نجات نیز در صورت نیاز استان‌های مجاور اعزام خواهند شد.

پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای ایمنی مدارس اندیشه شده است و روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه مدارس طبق روای عادی خود برگزار خواهد شد و تعطیل نخواهند بود.

رئیس سازمان لرزه نگاری شمالغرب کشور نیز با بیان اینکه گسل تبریز از گسل‌های فعال و خطرناک است که همیشه باید آمادگی لازم برای زلزله احتمالی وجود داشته باشد گفت: لرزه به وجود آمده هیچ ارتباطی با گسل تبریز نداشته و علت مدت زیاد تداوم احساس زمین لرزه در تبریز به علت دوری تبریز از کانون اصلی زلزله بود.

مجرد یادآور شد: زلزله ۷.۲ ریشتری حلبچه در عمق کم زمین بوده است و به همین علت در بسیاری از استان‌ها احساس شده است.

انتهای پیام/ف

تمامی نیرو‌ها در آذربایجان شرقی آماده باش  هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح