Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در نشستی که با حضور دکتر غیبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و حاج آقا واعظی نماینده ولی فقیه در جمعیت استان و معاون امداد و نجات استان و مدیران شهرستانی و هیات امناء جمعیت داوطلبانان هلال احمر شهرستان پارس آباد برگزار شد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر با وظایف و ماموریتهای انسان دوستانه و خیرخواهانه در چهارچوب بین المللی فعالیت می نماید افزودند عضویت داوطلبانه در این جمعیت نوعی عمل خیرخواهانه و عبادت محسوب می شود که برگرفته از نهاد انسانها در هم نوع دوستی و مکتب اسلامی میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 فرماندار پارس آباد در ادامه با اشاره به پتانسیل های بالای شهرستان پارس آباد به عنوان دومین شهرستان استان پس از مرکز استان و جمعیت نزدیک به 200 هزار نفری و تردد تزانزیت داخلی و بین المللی از جاده های این شهرستان و مشارکت بالای مردمی در تمامی عرصه های فرهنگی و اجتماعی به خصوص مشارکتهای خیرخواهانه بر افزایش تعداد پایگاههای بین جاده ای و توسعه فعالیت این جمعیت در قالب طرحهای مشارکتی تاکید کردند و افزودند ساختمان اداری فعلی هلال احمر با توجه به گذشت عمر مفید آن مستهلک بوده در شأن این سازمان مردم نهاد نمی باشد و از پیگیری طرح احداث ساختمان جدید با حذب و مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی با توجه به موقعیت ملک در کنار خیابان اصلی شهید بهشتی پارس آباد در جهت توسعه و بهبود فضای اداری و آموزشی این جمعیت خبرداد.

دکتر صمدی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیتهای شبانه روزی داوطلبان در پایگاه های امدادی و شهر پارس آباد و بخش های تابعه از اختصاص زمین و 5 میلیارد ریال اعتبار در شورای برنامه ریزی شهرستان جهت احداث پایگاه امداد و نجارت بران خبردادند و خواستار پیگیری و تسریع در عملیات اجرایی این پایگاه بین جاده ای با توجه به سوانح و تلفات زیاد در این محور شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: از تاریخ ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.
محمودی با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیرو‌های جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در این مدت به ۹ هزار و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت، ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم برنج، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن، ۴۰۴ ست شست‌وشو، ۳۸۲ ست بهداشتی، و ۵۸ دستگاه چادر امدادی، توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع شد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۸۷ تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۴ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی
  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان