Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس گفت: تعداد کشته‌شدگان زلزله اخیر در منطقه سرپل ذهاب بیشتر از تعدادی است که در رسانه‌ها اعلام می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ فرهاد تجری درباره زلزله در منطقه سرپل ذهاب گفت: این منطقه با محرومیت‌های بسیاری به‌خصوص در بخش درمانی مواجه است و با توجه به این اتفاق، مراکز با کمبودهای بسیاری مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سرپل ذهاب یک بیمارستان دارد که بخشی از آن‌هم در این حادثه تخریب شده و صدمه دیده است. البته صدمه‌ای به پرسنل بیمارستان نرسیده و در بخش‌هایی از بیمارستان که قابلیت استفاده دارد عوامل در حال ارائه خدمات هستند.

نماینده مردم سرپل ذهاب تاکید کرد: به دلیل نبود امکانات و همچنین امکانات پایین در جاده‌های این منطقه امکان امدادرسانی به سختی وجود دارد و به همین خاطر مردم در حال امدادرسانی هستند.

تجری که به همراه سرپرست اورژانس در راه عزیمت به محل وقوع حادثه است، اظهار داشت: تا این لحظه بالای ۱۵ نفر از اعضای خانواده‌ام در این حادثه جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: تعداد کشته‌شدگان زلزله اخیر در منطقه سر پل ذهاب بیشتر از تعدادی است که در رسانه‌ها اعلام می‌شود. طی تماس‌هایی که خانواده‌ها از این نقاط داشته‌اند بسیاری از اعضای این خانواده‌ها زیر آوار مدفون شده‌اند.

منبع:ایلنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل

 وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز