Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی که تمرینات آماده سازی خود را جهت حضوری قدرتمند در المپیک زمستانی کره جنوبی از ابتدای تیرماه 1396 آغاز کرده اند، صبح امروز و برای دومین بار طی سه ماه گذشته در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی اسکی صحرانوردی آقایان که همچون بانوان این رشته ورزشی موفق به کسب یک سهمیه حضور در المپیک زمستانی شده اند، در پیست بین المللی شمشک و زیر نظر حسین ساوه شمشکی پیگیری می شود که این تمرینات به دو بخش عمومی (هوازی و بدنسازی) و تخصصی (رول اسکی) اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم ملی اسکی صحرانوردی که طی روزهای هفتم لغایت هشتم آبان ماه در تورنمنت رول اسکی تهران که جزو تقویم فدراسیون جهانی این رشته ورزشی می باشد شرکت کردند، آذرماه سال جاری جهت برپایی اردویی تدارکاتی و برگزاری چند مسابقه دوستانه عازم کشور ترکیه خواهند شد.

در ادامه و پس از بازگشت از ترکیه، اعضای تیم ملی در مسابقات لیگ سراسری کشور شرکت خواهند کرد و پس از پایان این رقابتها در تاریخ 20 بهمن 1396، برترین ورزشکار تیم ملی اسکی صحرانوردی به کره جنوبی اعزام خواهد شد.

اردونشینان تیم ملی اسکی صحرانوردی که صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند را این نفرات تشکیل دادند: سید ستار صید و یعقوب کیا شمشکی در بخش بزرگسالان و دانیال ساوه شمشکی و رضا رجب بلوکات در رده سنی جوانان. بازی های المپیک زمستانی 2018 اواخر بهمن ماه سال جاری و به میزبانی کره جنوبی آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۸۹۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟

برخی از کشتی‌گیران کشورمان با ملیت دیگر در انتخابی المپیک پاریس مبارزه خواهند کرد.

به گزارش فارس، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه در حالی بهمن ماه سال گذشته برگزار شد که چند کشتی‌گیر ایرانی با ملیت‌های مختلف موفق به کسب مدال شدند.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد.

اتحادیه جهانی کشتی اسامی شرکت‌کنندگان در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک را اعلام کرده که نام متقی‌نیا در وزن ۷۴ کیلوگرم به چشم می‌خورد. وی در این رویداد انتخابی برای تیم‌ملی اسپانیا مبارزه خواهد کرد.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک در این انتخابی و برای کسب سهمیه کشتی می‌گیرد.

آرش یوشیدا هم کشتی‌گیر دورگه تیم ملی ژاپن است که در ۹۷ کیلوگرم در ترکیه برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهد کرد. وی در انتخابی قاره آسیا مقابل امیرعلی آذرپیرا مغلوب شد و به سهمیه نرسید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست