Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای فرهنگی و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان وبه نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا میرزائیان در دومین جلسه شورای فرهنگی این سازمان که با موضوع نماز، عفاف، حجاب، امربه معروف و زکات برگزار شد بر ضرورت برگزاری دوره های آموزشی « تبیین نقش نماز در سلامت اداری» در سطح این سازمان و ادارات وابسته تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میرزائیان اظهار داشت: با برگزاری این دوره ها اهمیت نقش نماز به خوبی تبیین می شود.

 

وی با اشاره به ضرورت تجلیل از فعالان نماز نیز گفت: تقدیر و تجلیل از فعالان نماز پرسنل سازمان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ها بر اساس شاخص های ابلاغی ستاد اقامه نماز انجام شود.

 

رئیس شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ضرورت دارد مدیران دستگاه های اجرایی آموزش لازم با رویکرد مسئولیت اقامه نماز  و شیوه های دعوت به نماز در زمان مناسب را ببینند لذا در این راستا دوره آموزشی برای مدیران دستگاه ها نیز در دستور کار قرار دارد.

 

میرزائیان اضافه کرد: مفاد منشور عفاف و حجاب ابلاغی از حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارت جهاد کشاورزی برای افراد جدیدالورود به سازمان تبیین و تشریح شود.

 

وی با اشاره به ضرورت تبدیل عفاف و حجاب به فرهنگ عمومی نیز گفت: کمیته ای از شورای فرهنگی به منظور بررسی و ارائه راهکارهای مفیدتر برای تبدیل عفاف و.حجاب به فرهنگ عمومی و همگانی کردن آن تشکیل شود.

 

رئیس شواری فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: با هدف ترویج فرهنگ نماز  جشن تکلیف ویژه فرزندان سازمان نیز  برگزار شود.

 

طرح احیای قنوات مناطق محروم استان سمنان اجرایی می‌شود

مدیر آب‌وخاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح احیا، مرمت و لایروبی قنوات استان سمنان اجرایی می‌شود گفت:۲۸ رشته قنات در این طرح با مشارکت بسیج سازندگی و سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ساماندهی می‌شود.

 

حسین شاهینی اظهار داشت: طرح احیای قنوات در مناطق محروم استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای این سازمان است.

 

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بسیج سازندگی و همکاری سازمان جهاد کشاورزی اجرایی می‌شود افزود: بالغ‌بر یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این طرح پیش‌بینی‌شده است.

 

مدیر آب‌وخاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تصریح کرد: 28 رشته قنات در طرح احیای قنوات استان سمنان سامان‌دهی شده است و تحقق و تکمیل این طرح تحول خوبی را در این بخش ایجاد می‌کند.

 

وی با بیان اینکه نیمی از اعتبارات لازم برای اجرای این طرح از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأمین و پرداخت می‌شود اضافه کرد: 50 درصد از اعتبارات باقی‌مانده از محل اعتبارات بسیج سازندگی پرداخت می‌شود.

 

شاهینی با اشاره به پیشرفت 40 درصدی این طرح خاطرنشان کرد: طرح احیای قنوات در مناطق فرومد از توابع شهرستان میامی، خارتوران، طرود از توابع شاهرود و در روستای قهاب رستاق از توابع شهرستان دامغان در حال اجرا است.

 

وی افزایش دبی آب، تقویت زیرساخت‌ها و استحکام قنوات را از اهداف مهم اجرای این طرح دانست و افزود: بهبود سطح زیر کشت در این مناطق از دیگر مزایای اجرای این طرح به شمار می‌رود.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و باهدف ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.
سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد .
وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان بررسی شد که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود دو هزار گلخانه خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه‌های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی