Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتاق فکر مردم نهاد با محوریت دانشگاه و نخبگان با هدف توسعه متوازن استان مازندران تشکیل می شود .

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، استاندار مازندران در دهمین جلسه شورای اداری با اشاره به لزوم پیاده سازی مدیریت استراتژیک بر مبنای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل جهاد گرانه ,گفت : مازندران به مدیریت رفتار سازمانی نیاز دارد و تضارب آرا سیاسی کشمکش منطقه ای سوق دادن جهت دار اعتبارات استان را از مسیر توسعه دور کرده است

اسلامی افزود : اتاق فکر مردم نهاد با محوریت دانشگاه و استفاده از تجارب نخبگان شهرستانی , استانی و فرا استانی با هدف توسعه متوازن استان تشکیل می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم تامل بیش از پیش مدیران با فرماندهان و نیز ائمه جماعات , تصریح کرد  : در تعاملی همه جانبه همه ارا سیاسی در جهت جلوگیری از سر هدر رفت سرمایه ها و ظرفیت های مازندران باید بکوشند و صداقت در امانت ملاک ارزیابی مدیران در تصدی استانداری است .

استاندار مازندران همچنین با اشاره به نابودی محیط زیست در استان افزود :  بی توجهی به اقتصاد دریا محور, بهره برداری نامناسب از جنگل , سامان نیافتن بازار محصولات کشاروزی در کنار نزاع های سیاسی امنیت سرمایه گذاری در استان  پر آیینه مازندران را کاهش داده است .

اسلامی همچنین گفت : با هر گونه رفتار سیاسی مدیران به شدت برخورد خواهم کرد و شرط تداوم مدیریتی مدیران کار جهادی عمل در عرصه از روستاها و نیز اولویت بخشی به اشتغال جوانان در کنار بهره گیری از ظرفیت بانوان است .

وی همچنین بر تعامل دستگاههای اجرایی درتوسعه اشتغال اقتصاد مفاومتی بسیج تاکید کرد .

در ادامه این جلسه سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ایجاد 20 هزار شغل کوچک و ارائه تسهیلات  اشتغالزایی گفت : با تشکیل قرار گاه جهاد علمی و اجرای برنامه های سالم سازی محیط فرهنگی و گردشگری 14 نقطه از سواحل و 10 پارک گردشگری فعالیت بسیجی و اقتصاد مقاومتی ادامه می یابد .

سردار ملکی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز از راه اندازی فاز 2 مجموعه فرهنگی دفاع مقدس ساری در دهه فجر امسال خبر داد و خواستار تعامل در تامین اعبارات این طرح فرهنگی با محوریت شهرداری ساری شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم گفت: عدالت محوری سرلوحه امور ائمه اطهار به ویژه امام جعفر صاق (ع) بود و ایشان با همین رویکرد در مقابل حاکمان ظالمِ زمان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • علم الهدی: امامت سیاسی دشمن دارد/ امام فقط شاگردپرور و عالم نیست؛ اصل امامت به تشکیل نظام رهبری و تشکیلات حکومت اجتماعی است
  • یادواره شهدای نیر با محوریت فضائل استاد شهید مطهری
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟