Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: ایجاد این قرارگاه با هدف آسان سازی فرآیند اطلاع ‌رسانی توسط اصحاب رسانه در ایام پایانی ماه صفر در صحن جامع رضوی در محل اداره ارتباطات مردمی صورت گرفته است.
محمد امین توکلی زاده بیان کرد: فعالیت اصحاب رسانه حاضر در این قرارگاه با رویکرد خادمی امام رضا (ع) و پوشش برنامه های دهه پایانی صفر خواهد بود و امکانات لازم برای نشر خبر در این محل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به راه اندازی شبکه ماهواره ای امام رضا (ع) گفت: این شبکه به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی، کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را پوشش می‌ دهد و علاوه بر ایران، مسلمانان سراسر جهان بویژه شیعیان مظلوم بحرین، لبنان، عراق و سایر بلاد اسلامی نیز از مخاطبان اصلی این شبکه هستند.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی اظهار کرد: هم اینک بخش عربی شبکه ماهواره ای امام رضا (ع) روزانه به مدت 2.5 ساعت پخش برنامه با موضوعات مذهبی، قرآن و ادعیه و پخش زنده مراسم حرم مطهر رضوی را در برنامه دارد.
توکلی زاده افزود: بخش فارسی و انگلیسی این شبکه ماهواره ای نیز در آینده نزدیک راه اندازی می شود.
وی اظهار کرد: راه اندازی شبکه ملی - تلویزیونی زیارت و راه اندازی شبکه ملی – رادیویی زیارت از برنامه های محوری دستگاه های اجرایی متولی در خراسان رضوی بوده است که تاکنون رادیو زیارت راه اندازی شده و زیرساخت های لازم برای شبکه تلویزیونی زیارت نیز با همکاری صدا و سیما، استانداری و سایر دستگاه های اجرایی در حال تکمیل است.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی گفت: با تلاش اداره ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی و در ادامه طرح مهر درخشان که از سال گذشته آغاز شده، زائران کم برخوردار در دهه پایانی صفر به صورت رایگان اسکان می یابند.
توکلی زاده افزود: در این ایام اسکان و سایر امکانات رفاهی برای پنج هزار نفر از زائران کم برخوردار حرم مطهر رضوی پیش بینی شده است.
7489/5132
خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۵۹۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رفعتی نوایی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با توجه به نیاز روز افزون استان خوزستان به منظور درمان نوزادانی که دچار بیماری و نیازمند بستری در بخش نوزادان هستند، بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان تحت عنوان ان‌آی‌سی‌یو (NICU) در بیمارستان طالقانی اهواز راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: بخش یادشده با برخورداری از ۱۲ تخت NICU، ۱۸ تخت نوزادان و همچنین با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و حضور پزشکان متخصص، فوق تخصص و اعضای هیأت علمی دانشگاه، در یک فضای فیزیکی بسیار مناسب راه‌اندازی شده است.

رفعتی اظهار کرد: با راه‌اندازی بخش مذکور، بار مراجعات به سایر مراکز ارائه‌دهنده خدمات به نوزادان کاهش خواهد یافت که خدمتی دیگر در راستای ارائه مطلوب خدمات درمانی به مردم استان خوزستان است.

کد خبر 6098242

دیگر خبرها

  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد