Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطار جام جهانی در ایستگاه دوبلین تنها یک جای خالی دارد و باید دید که کدام تیم این جایگاه را به خود اختصاص خواهد داد.

طرفداری- تیم های جمهوری ایرلند و دانمارک، از ساعت 23:15 روز سه شنبه به مصاف هم می روند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: سه شنبه 22 آبان 1396 | 13 نوامبر 2017

تورنمنت: دیدار برگشت از پلی آف جام جهانی 2018

ورزشگاه: آویوا استادیوم

داور: سیمون مارسینیاک

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

پس از یک تساوی 0-0 در دیدار رفت، حالا همه چیز به بازی برگشت کشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچه قدر که تیم مهمان در شرایط خوبی پا به این مسابقه می گذارد، ایرلند غیبت چهار مهره خود را حس می کند: جیمز مک کارتی، شان مگوایر، ریچارد کیو و روبرت الیوت.

در دیدار رفت مالکیت 72 درصدی دانمارک بر توپ و میدان نشان داد که این تیم حرف های بیشتری برای گفتن دارد ولی آیا این موضوع در دوبلین هم صادق خواهد بود؟ مارتین اونیل به خوبی می داند که اگر نمی خواهد به سرنوشت نیمه شمالی سرزمین ایرلند دچار شود، باید تیمی سازمان یافته تر را نسبت به دیدار نخست راهی میدان کند.

نکته های آماری ایرلند در 19 بازی خانگی اخیر خود تنها پنج بار موفق شده که بیش از یک بار در هر بازی گلزنی کند و این در حالی است که فردا شب تنها یک گل در خارج از خانه برای دانمارک کافی خواهد بود تا بلیت سفر به روسیه را کسب کند. دانمارک نه تنها در 5 بازی خارج از خانه اخیر خود بازنده نبوده، بلکه در سه مورد از آن ها به پیروزی هم رسیده است. دانمارک 10 مسابقه است که رنگ باخت را ندیده ولی 6 مورد از تعداد بازی های یاد شده، به نتیجه تساوی ختم شده است. آخرین میزبانی ایرلند از دانمارک، به دیداری دوستانه در ماه مارس سال 2002 باز می گردد که طی آن ایرلند توانست با نتیجه 3-0 مهمان خود را بدرقه کند. کریستین اریکسن با 8 گل و سه پاس گل (که در هر دوی این زمینه ها بهترین بازیکن کشورش بوده است)، در 55 درصد از گل های دانمارک در مرحله مقدماتی جام جهانی تاثیر مستقیم داشته است. هیچ یک از بازیکنان ایرلند در دیدار رفت دو تیم نتوانستند بیش از درن رندولف، یعنی دروازه بان این تیم، پاس بدهند (31 پاس). جمهوری ایرلند تنها یک مورد از 11 بازی خانگی خود زیر نظر مارتین اونیل را باخته است (6 برد و 4 تساوی). شکست یاد شده به باخت سپتامبر گذشته با نتیجه 1-0 و برابر صربستان بر می گردد.

پیش بینی هو اسکورد از نتیجه بازی در وقت های قانونی

ایرلند 1-1 دانمارک

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۰۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا

امتداد - طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • تشدید مناقشات بین ایرلند و انگلیس بر سر مسئله مهاجران
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • کشف بناهای ماقبل‌تاریخی که «مسیری به جهان پس از مرگ» بودند (+عکس)
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • با آتش بازی نکنید؛ هشدار مقام انصارالله به متجاوزان | بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید...
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل تنش در روابط دوبلین-لندن
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز